رفتن به محتوای اصلی

دستگاه‌های امنیتی به فکر ایجاد تفرقه و جلوگیری از قیام آزربایجان
02.01.2018 - 07:50

آراز نیوز: دستگاه‌های امنیت جمهوری اسلامی در آزربایجان جنوبی به دنبال اعلام آمادگی فعالان ملی آزربایجان برای حضور درصحنه با دستپاچگی در حال انتشار مطالب تفرقه‌افکنانه هستند.
دستگاه‌های امنیت جمهوری اسلامی در آزربایجان جنوبی به دنبال اعلام آمادگی فعالان ملی آزربایجان برای حضور درصحنه با دستپاچگی در حال انتشار مطالب تفرقه‌افکنانه هستند.
به گزارش آرازنیوز با افزایش اعتراضات و تصمیم فعالان ملی برای حفظ دستاوردهای حرکت ملی و کوتاه نمودن دست جریانات ضد تورک از میدان مبارزه آزربایجان، درحالی‌که شهرهای آزربایجان در حال آماده شدن برای خیزش عمومی است نهادهای امنیتی که در روزهای گذشته در برابر اعتراضات ساکت بودند این بار در مورد آزربایجان بر آن شده‌اند تا وحدت رویه به وجود آمده در حرکت ملی را خدشه‌دار کنند.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی طی ساعات گذشته با فعال کرده بدنه رسانه‌ای موازی‌سازی شده خویش اقدام به انتشار مطالبی می‌کنند که در آن‌ها از ملت آزربایجان دعوت به سکوت و عدم ورود به صحنه شده است.
این رسانه‌ها برای آنکه هرچه بیشتر خود را نزدیک به حرکت ملی آزربایجان جلوه دهند اقدام به انتشار مواضع قبلی برخی تشکیلات‌ها و فعالان ملی نموده‌اند در یکی از این موارد سایت آنا خبر که از جمله رسانه های وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی باشد با انتشار بیانیه‌ی یکی از فعالان ملی آزربایجان آنرا تعبیر دعوت به سکوت نموده و کانالی تلگرامی با عنوان سکوت تبریز راه‌اندازی کرده است اما نکته جالب در مورد این کانال انتشار بیانیه مشترک تشکیلات‌های ملی آزربایجان و برخی فعالان ملی می‌باشد این کانال که برای فریب افکار عمومی این مطلب را منتشر کرده است سعی دارد در مطالب و پست‌های پی‌درپی به انتشار اخبار کذب مبنی بر تحریم قیام ملت تورک آزربایجان از طرف فعالان ملی بپردازد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

بابک آزاد
آراز نیوز

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.