رفتن به محتوای اصلی

آدم‌کشان حکومت اسلامی ایران رامین حسین‌پناهی را جهت اجرای حکم اعدام به قرنطینه منتقل کردند
03.05.2018 - 14:32

آدم‌کشان حکومت اسلامی ایران

رامین حسین‌پناهی را جهت اجرای حکم اعدام به قرنطینه منتقل کردند!

رامین حسین پناهی روز دوم تیرماه 1396، در شرایطی که مورد هدف سه گلوله قرار گرفته بود، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد. او پس از تحمل بیش از 200 روز بازداشت در سلول‌های انفرادی اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در تاریخ 19 دی‌ماه 1396 به زندان سنه منتقل شد.

به گفته خانواده این زندانی سیاسی و هم‌چنین گفته‌های خود رامین در دادگاه، وی در اداره اطلاعات به بدترین شیوه مورد شکنجه قرار گرفته و هم اکنون از عفونت کلیه و فراموشی رنج می‌برد.

از سوی دیگر، در حالی که رامین حسین پناهی اعدام به قرنطینه منتقل شده است، یکی از اعضای خانواده حسین پناهی تحت فشارهای روانی خودکشی کرد.

بعد از خبر انتقال رامین حسین پناهی بە سلول انفرادی و بازداشت احمد امین پناە داماد این خانواده، «نشتمان» خواهر زادە رامین به زندگی خود پایان داده است.

حکومت اسلامی ایران در کلیت خود، حکومت جهل و جنایت، ترور و اعدام و آپارتاید جنسی است. روز 10 اردیبهشت - 30 آوریل نیز سازمان عفو بین‌الملل و عدالت برای ایران، با انتشار گزارشی، از تخریب عامدانه گورهای دسته‌جمعی جان‌باختگان دهه شصت توسط حکومت اسلامی ایران، خبر دادند. در این گزارش، از اقداماتی شامل مسطح‌سازی بوسیله بولدوزر، ساخت جاده و ساختمان و ساخت قبرهای جدید در محل گورهای جمعی صحبت شده است.

حکومت اسلامی در دهه شصت، هزاران نفر را اعدام کرد که در شهرها و روستاهای کشور ده‌ها گور دسته‌جمعه شناسایی شده‌اند اکنون خبرها حاکی از تخریب بیش از ده‌ها گور دسته‌جمعی در خاوران، مشهد، تبریز قروه، اهواز و رشت است که به دستور سران آدم‌کش اسلامی و با تایید نهادها و جناح‌های رنگارنگ حکومت اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

این یک تعرض، جنایت‌کارانه و بی‌شرمانه حکومت اسلامی ایران نه تنها به خانواده‌های داغدار جان‌باختگان، بلکه علیه همه شهروندان آزاده جامعه ایران است. خانواده‌هایی که حتی بعد از گذشت سه دهه از جان‌باختگان عزیزان‌شان، هنوز هم  نمی‌دانند آن‌ها در کجا دفن شده‌اند. حکومت اسلامی ایران می‌تواند این گورها را از بین ببرد اما هرگز نمی‌تواند هزاران آثار جرمش که در طول چهار دهه در اذعان عمومی جامعه حک و ثبت شده است را از بین ببرد.

 

پلاتفرم دمکراتیک جنبش‌ها و خلق‌های ایران، در حالی که همگام با همه نیروهای آزادی‌خواه، برابری‌طلب، عدالت‌جو و چپ در جهت سرنگونی حکومت اسلامی ایران و تحقق خودمدیریتی دمکراتیک و شورایی مبارزه می‌کند؛ در جهت لغو سانسور و اختناق، شکنجه و اعدام و آزادی همه زندانیان سیاسی و اجتماعی می‌کوشد و با تمام وجود خود را در کنار خانواده رامین می‌داند و این جنایت حکومت اسلامی را شدیدا محکوم می‌کند!

در شرایط حاضر، اقدام عاجل این است که مردم آزاده خانواده رامین را تنها نگذارند و با تجمع اعتراضی خود در مقابل زندان، مانع اعدام وی شوند.

 

پلاتفرم دمکراتیک جنبش‌ها و خلق‌های ایران

pdjkh.i@gmail.com

دوم مه 2018

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
برگرفته از:
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.