رفتن به محتوای اصلی

بساط تبهکاران را از ایران جمع کنیم!
10.06.2018 - 20:52

 

 

 

با نگاهی به کشورهای پیشرفته در پناه قانون ، عدالت و دمکراسی ، می بینیم که از احکام غیرانسانی اعدام در آنجا خبری نیست مگر به طور استثنا و مواردی حاد که جنایتی دهشتناک ، سبب پریشانی اذهان مردم گردد .

سوگمندانه اعدام پس از وقوع فریب بزرگ ۵۷ در ایران ، ابزار و اهرمی در پوشش قانون شد که بدست جنایتکاران مسندنشین افتاد و مرگ اندیشان با داس خونین اعدام ومرگ ، دگراندیشان و آزادیخواهان را به مسلخ بردند .

همگی نیک آگاهیم که پرونده سیاه اعدام ها چقدر قطور و سنگین است و این بیداد همچنان ادامه دارد . اعدام و کشتار هزاران آزاداندیش و مخالف حکومت در زندان ها و اعدام افسران با بهانه کودتا در دهه شصت ، اعدام و کشتار هزاران زندانی با اتهام قاچاق و ...شاهد هستیم که این اعدام ها جز گسترش فضای خشونت ، بازدارندگی در میزان جرایم و تبهکاری های اجتماعی ندارد .

متاسفانه یغماگران حاکمیت مردم با سلطه بر قدرت و ثروت های مردم و میهن وسیطره بر دستگاه قضا ، نهادهای امنیتی ، انتظامی و نظامی ، با اهرم اعدام توده های مردم معترض و به جان آمده از استبداد را وادار به سکوت کردند تا در سایه ارعاب و اختناق به ماندگاری خویش ادامه دهند و بتوانند روزگاری بیشتر به سورچرانی و عشرت بپردازند .

اعدام بس است . بیایید با پیوستن به جنبش اعتراضی ؛ نه به اعدام ، این سلاح به ظاهر قانونی را از دستان خونین جنایتکاران بیرون آوریم تا دیگر نتوانند با بهانه های گوناگون مردم معترض ، آزادیخواه ، دگراندیش ، فعالان سیاسی و عقیدتی را به کام مرگ بفرستند .

ما ایرانیان با فرهنگ و تاریخی دیرپا و ماندگار سراسر ، رنج و محنت ، ایستادگی ، بردباری و مدارا ، پهلوانی ، شجاعت ، جوانمردی ، دانش ،خرد و نیکی با همبستگی و مهر ، با پیروی از آیین مهر و انسانیت تلاش کنیم ؛ آزادی ، عدالت و قانون را در میهن و میان مردم گسترش دهیم .

ما هیچ از دیگر جوامع دمکراتیک و آزاد کم نداریم ، فقط کشور را به مدیران ناکارآمد ، مستبد ، بی اخلاق ، رانتخوار ، اختلاسگر و خودکامه سپردیم ، قدرت و ثروت ملی را در اختیارشان گذاشتیم تا بدون ما حکومت کنند ، پشت پرده تصمیم بگیرند ، جنگ را تا ۸ سال ادامه دهند ، اعدام و ترور کنند ، جنبش دانشجویی ۷۸ جنبش کارگری و معلمان و اعتراضات مردم در سال ۸۸ و سپس دی ماه ۹۶ را به خاک و خون بکشند .

اقتصاد را ویران نمایند ، انرژی هسته ای میلیاردی به کشور تحمیل کنند ، درآمد و دارایی ملی را بدون اجازه ملت در سوریه ، لبنان ، یمن ، عراق و ... هدر دهند ، کمر توده های مردم زیر فشار ؛ گرانی ، بیکاری ، فقر ، محرومیت ، فساد و اعتیاد خمیده شود .

هم میهنان ، دوستان ؛ استبداد و اختناق بس است ، خشونت و اعدام بس است ، فریبکاری و نیرنگ بس است .

بیایید برای ایرانی بدون اعدام ، دمکراتیک ، بانشاط ، آزاد و سربلند دست های پرمهر همدیگر را با اتحاد بفشاریم و برگزیدگان خردمند ، شایسته ، توانا ، آگاه ، انساندوست ، راستین و خدمتگزار مردم و میهن را برای مدیریت کشور برگزینیم و بساط تبهکاران شکم پرست ، فریبکار و خیانت پیشه را از ایران جمع کنیم . چنین بادا ...‌

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.