رفتن به محتوای اصلی

اعتراض وحيد فرخنده خوي فرد به كيانوش توكلي
11.09.2018 - 06:24

Missing media item.امروز متوجه شدم اکانت بنده در سایت ایرانگلوبال به دلیل انتشار خبر حمله موشکی به مقر تروریستی حزب دمکرات کردستان توسط مدیرمسول سایت بسته شده است. علیرغم اینکه مقالات بنده سالهاست در معتبرترین سایتها ونشریات فارسی زبان منتشر شده و می شود و همچنین خود صاحب امتیاز یک سایت می باشم ، این حذف برای بده مهم نخواهد بود اما برای سایتی که ادعای آزادی بیان مسولان آن گوش زمین و زمان را کَر کرده است لازم دانستم تا چند نکته را مطرح کنم.
یک : آقای توکلی مدعی شده اند که از آزادی بیان سواستفاده شده است . پرسش اینجاست که چطور سالیان طولانی حضور پر شور تجزیه طلبان اعم از پانترکها ، پانکردها و دیگر اجیر بگیران در سایت شما سواستفاده از آزادی بیان نبوده و نیست!!
دوم: برای تثبیت تروریست و تجزیه طلب بودن حزب دمکرات کردستان بنده بخشی از اساسنامه آنها را در قالب عکس ارایه می دهم. در اساسنامه رسمی این حزب بارها از کلمه ملت کورد استفاده شده و خود را جمهوری کوردستان می نامد.درصورتی که در واقعیت ما یک ملت داریم و کرد،بلوچ،ترک، لر، فارس و... در قالب ملت ایران معنا و مفهوم پیدا می کنند. البته این تنها در اساسنامه نیست ، زیرا در عمل هم افراد این حزب بارها مرزبانان ایران را که اغلب از سربازان این مرز وبوم که حافظ مرزهای ایران می باشند را کشته یا زخمی کرده اند.
سوم: در مبحث حقوقیِ اکثر کشورها،حتی کشورهای توسعه یافته اجازه فعالیت رسانه ای به احزاب مسلح داده نمی شود ، چه برسد به اینکه بخواهند عملیات تروریستی این احزاب را در مرزهایشان تحمل کنند. آیا احزاب کاتالونیا در اسپانیا ،حزب ملی در اسکاتلند و یا حزب پادانیا در ایتالیا تحرکات مسلحانه داشته باشند ، دولت مرکزی چه رفتاری با این گروهها خواهد داشت..!؟
چهارم : بنده در همینجا اعلام خواهم کرد خط قرمزم به عنوان یک ایرانی تمامیت ارضی خاک ایران خواهد بود. دوست یا دشمن ، مخالف رژیم جمهوری اسلامی یا موافق اگر بخواهد افکار مسموم و کثیف تجزیه طلبانه خود را نشر دهد، صریحا با ایشان مقابله خواهم کرد. حتی اگر به قیمت جانم تمام شود.
و در آخر از دوستان پژوهشگر و نویسندگانی که جهت نشر مقالاتشان در ایران گلوبال ، شخص بنده معرفشان بودم ؛ عذر خواهی می کنم. امیدوارم خطا و نا آگاهی بنده سروپا تقصیر از عدم تشخیص چون و چرای عوامل و اهداف بلند مدت در جهت به ظاهر فدرالیسم اما در عمل تجزیه طلبانه این سایت را بپذیرید.
پاینده ایران و ایرانی
وحید فرخنده

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.