رفتن به محتوای اصلی

مرکز دیجیتال مارکتینگ دفتر تجارت و دولت‌الکترونیک دانشگاه شریف
موسسان کسب‌وکارهای موفق ایران
29.09.2018 - 18:37

مرکز دیجیتال مارکتینگ دفتر تجارت و دولت‌الکترونیک دانشگاه شریف برگزار می‌کند:
رویدادهای دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف: رهبران رشد

موسسان کسب‌وکارهای موفق ایران چه مسیری را برای رشد و موفقیت کسب‌وکارخود طی کرده‌اند؟ استراتژی‌ها و تکنیک‌های عملی مارکتینگ به کار گرفته شده برای جذب 100 مشتری اول در الوپیک، اسنپ تریپ، یکتانت، چیلیوری چه بوده‌ است؟
مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار می‌کند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسب‌وکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار می‌شود. در نتیجه این رویداد برای صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک، افرادی که به دنبال ایجاد یک کسب‌وکار هستند، علاقه‌مندان حوزه کارآفرینی و مارکتینگ، دانشجویان MBA، کامپیوتر و صنایع که مسئولیت رشد و مدیریت شرکت‌هایی که در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند را برعهده خواهند داشت و کارکنان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک برای توسعه مهارت‌ها خود در زمینه مارکتینگ توصیه می‌شود.
علاوه براین، این رویداد پل ارتباطی شرکت‌کنندگان برای آشنایی با شرکت‌های موفق ایرانی به منظور همکاری و استخدام در این شرکت‌ها است. صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها نیز می‌توانند با حضور در این رویداد از طریق بلیت ویژه استارتاپ‌ها خود را در فضای کسب‌وکار ایران مطرح سازند و آگاهی برند ایجاد کنند.
کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ امکان دسترسی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مستعد و باهوش حاضر در این رویداد را برای همکاری در کسب‌وکار خود دارند. این رویداد مکان مناسبی برای جذب نیروهای کارآمد است.
به گزارش اخبار رسمی، رویداد رهبران رشد از سری رویدادهای دیجیتال مارکتینگ است که با حضور مدیران با تجربه کسب‌وکارهای موفقی همچون اسنپ، الوپیک، مکنزی، اسنپ‌تریپ، چیلیوری، بیمیتو، اخبار رسمی و یکتانت و اساتید به نام و با سابقه حوزه دیجیتال مارکتینگ و با محوریت چگونگی رشد یک کسب‌وکار موفق در سالن جابربن حیان دانشگاه شریف در 26 مهر ماه 97 برگزار خواهد شد. رویداد «رهبران رشد» دارای سه بخش است. بخش اول این رویداد به سخنرانی با محوریت تجربه، بخش دوم به مطالعه‌ی موردی و در بخش آخر رویداد سخنرانی با محوریت مهارت اختصاص یافته است.
در بخش اول، مدیران کسب و کارهای موفق به بیان راهکارهای کسب اولین ۱۰۰ مشتری، قیف فروش و تکنیک‌های حفظ مشتری خواهند پرداخت. در بخش دوم رویداد مدیر اسبق مکنزی، با استفاده از مطالعه موردی در مورد رشد در کسب‌وکارهای پلتفرمی سخن خواهد گفت. در انتهای رویداد «رهبران رشد» ۲۶ مهر نیز صاحب‌نظران و اساتید حوزه بازاریابی دیجیتال به معرفی مدل RACE را معرفی کرده و تصویر جامعی از ابزارهای بازاریابی آنلاین شرکت‌های موفق را به همراه تکنیک‌های مورد استفاده ارائه خواهند کرد.
سخنرانان این همایش عبارتند از مارک کلیفت مدیرعامل اسنپ تریپ، مهدی فروغی مدیر ارشد مارکتینگ بیمیتو، متین ارشادی مدیرمارکتینگ چیلیوری، پیمان فخاریان مدیرعامل یکتانت، میثم ملاشریفی مدیرمارکتینگ اسنپ، مهدی نایبی مدیر عامل الوپیک، فرداد زند مدیر و مشاور سابق مکنزی، میرهادی رادی مدیرگروه مارکتینگ دفترپنتد دانشگاه شریف و مجید کثیری مدیرعامل اخباررسمی هستند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این همایش به آدرس http://sharifcdm.com مراجعه کنند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

طاهره بارئی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.