رفتن به محتوای اصلی

توضیح نماینده مجلس در مورد حقوق چند ده میلیونی اش
05.10.2018 - 00:33

هدایت الله خادمی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اینکه وی از وزارت نفت حقوق بالای ۲۰ میلیون دریافت می کند اظهار کرد: بنده کارمند وزارت نفت است و ۳۱ سال هم سابقه کار در این وزارتخانه را دارم و سال ها هم مدیرعامل شرکت های نفتی بودم و آخرین سمتم هم مدیرعاملی شرکت حفاری شمال بوده است که بعد از آن وارد مجلس شدم.
وی خاطرنشان کرد: بنده از جمله نمایندگانی نبودم که از مجلس به وزارت نفت بروم بلکه قبل از اینکه زنگنه نفت را بشناسد که از نظر من در حال حاضر هم نمی شناسد من در وزارت نفت مشغول به کار بودم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در انتقاد از رویه صدا و سیما در انعکاس اخبار تصریح کرد: بنده اگر به عنوان یک مدیر نفتی در منطقه جنوب کشور مشغول به فعالیت باشم ۴۰ میلیون حقوق دریافت می کردم.
خادمی تاکید کرد: بحث اصلی بنده با جناب زنگنه این بوده است که کسی که وارد مجلس می شود به عنوان نماینده و کارمند بهزیستی و یا آموزش و پرورش است چرا باید به وزارت نفت منتقل شود و حقوق سه میلیونی وی چند برابر افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه بنده از سال ۶۶ استخدام وزارت نفت هستم خاطرنشان کرد: بنده در وزارت نفت جز مدیران درجه بالا هستم که بعد از وزارت نفت به مجلس شورای اسلامی آمدم اما از مجلس شورای اسلامی حقوقی دریافت نکردم.
نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بنده وزارت نفتی هستم و طبق قانون می توانم از این وزراتخانه حقوق دریافت کنم که من به جای مجلس ترجیح دادم از وزارت نفت حقوق بگیرم.
خادمی تصریح کرد: بنده از زنگنه به دلیل به کارگیری نمایندگان مجلس در وزارت نفت انتقاد کردم چرا که حضور نمایندگان در وزارت نفت سبب شده که مجلس و کمیسیون انرژی به حیات خلوت زنگنه تبدیل شود.
وی با بیان اینکه بنده هنوز از وزارت نفت بازنشسته نشدم تصریح کرد: طبق مصوبه قانونی درحال حاضر برای مدیران نفتی که در تهران هستند امکان دریافت بیش از ۲۰ میلیون وجود ندارد از این رو اینکه من حقوق بالای ۲۷ میلیون دریافت کردم کذب محض است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده اعتراض خود را نسبت به حضور نمایندگان غیرنفتی در وزارت نفت اعلام کردند سپس برای خودم پرونده سازی کردند در حالی که بنده از ابتدا کارمند وزارت نفت بودم.
خادمی تاکید کرد با اشاره به اینکه بنده در انتخاب دریافت حقوم از وزارت نفت یا مجلس اختیار دارم اظهار کرد: متاسفانه بنده آماری را از استخدام نمایندگان جدید در وزارت نفت داریم که این رویه سبب نارضایتی وزیر نفت شده و این قائله را علیه ما رقم زده است.
نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پرونده ما پیرامون اینکه چقدر حقوق می گیریم و از کجا حقوق دریافت می کنیم روشن است حالا وزیر نفت اگر می تواند فیش حقوقی خودش و معاونانش را منتشر کند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
خبر فوری

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.