رفتن به محتوای اصلی

بیانیه پشتیبانی کنشگران درونمرزی و برونمرزی از هاشم خواستار
30.10.2018 - 00:20

 

بیانیه فعالین سیاسی و مدنی در محکومیت ربودن بزدلانه معلم آزاده هاشم خواستار

با نگرانی و تاسف خبر دار شدیم که دوست و حامی بزرگ حقوق بشر و حقوق معلمان مهندس هاشم خواستار در روز سه شنبه اول آبان ماه در مشهد ربوده شد و اکنون خبر می رسد که او را در بیمارستان روانی ها بستری کردند. زهی بی شرمی! دستگیری و ربودن مخالفین و دگر اندیشان دراین نظام سراسر جور و تباهی نه امر بدیعی است که کسی را بفریبد ونه امری پوشیده که کسی را بترساند. حافظه تاریخی ملت ایران، مملو از بازداشت ها و ربودن های مخالفان و بعضا شکنجه و سر به نیست کردنهاست. از مبارزانی که شب و نیمه شب از خانه هایشان ربوده شده بودند و هرگز برنگشتند، تا نویسندگان و روشنفکرانی که سر به نیست شدند و به رسوایی قتل های زنجیره یی برای حاکمیت تبدیل شدند.
اما ا کنون زمانه عوض شده است . روز مظلوم بر ظالم فرا رسیده است. اگرچه هنوز شلاق هایشان برگرده های ما فرود می آید اما خودشان هم می دانند که در پرتو انقلاب ارتباطات دیگر آن دنیای سیاهی و ابهام برایشان تکرار شدنی نیست.
لذا ما جمعی از فعالین سیاسی ومدنی و خانواده های جان باختگان و زندانیان به رژیم نسبت به هر گونه خطر جانی برای مهندس هاشم خواستار هشدار می دهیم . ما هشدار می دهیم که مسئول کوچکترین آسیبی به ایشان متوجه کارگزاران جنایتکار حاکم است . ما هشدار میدهیم که این بار تحمل نخواهیم کرد.
ما توجه جامعه جهانی و افکار عمومی را نسبت وضعیت حقوق بشر در ایران به طور عام و دستگیری و ربودن آقای هاشم خواستار جلب می کنیم.
دوم آبان ۹۷

زینب کاوری زاده، سهیلا ضرابی، ندا ضرابی، مصطفی ضرابی،شعله پاکروان، داریوش عدیم، راحله راحمی پور،منصور اسانلو، زرتشت احمدی راغب، نازان شریعتی،فرحناز هدایت،جواد خاکی،آرشام رضایی، رضا حضرتی، خلیل زیاد زاده، بهزاد همایونی، عباس اکرمی، احسان صدیق،شهلاغفوری، رضافرزام، سهیلاتاجدینی، منصوره ملکی،شمسی میانجی، کوروش معصومی، حسن کیا،امینه انصاری موحدی، امیدنوروزیان، پونه اسطلخی،وحیدافشار، سحرشفیعی، امیرحسین ذولقدری،احمدمقیمی، مهرانگیزشاه مرادی، فاطمه موسوی، کاوه جویا، مهران دانشدوست، میترا ابراهیمی،شهرام حیدری، کاوه مرتضوی، افسون دهقانی، سیمین اسودی قوشچی، طاهره خاتمی بیدگلی، سودابه نامدارزنگنه، امیرعلی مرادی، حوریه فرج زاده طارانی، مهردخت هادی، فرخ دیلامی، شکوفه آذرماسوله، بهزادبهرامی، فرنگیس مظلوم، حسین موسوی، بهنام منصوریار، حمید کرمی، زهرا قربانپور، حسین راد خوش، رضوان بیگی، عشرت بستجاتی

 امضای بیانیه از طریق تلگرام:
@Kaveh_55  کاوه مرتضوی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.