رفتن به محتوای اصلی

مصدومیت ۲ دانش‌آموز بر اثر ریزش دیوار مدرسه
06.11.2018 - 21:51

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ریزش دیوار یک دبستان در گرمدره استان البرز خبر داد و گفت که بر اثر این حادثه ۲ دانش‌آموز مصدوم شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، مجتبی خالدی از ریزش آجر از دیوار یک مدرسه در گرمدره استان البرز خبر داد و گفت: “بر اثر این حادثه ۲ دانش‌آموز مصدوم شده‌اند”.

وی ادامه داد: “متاسفانه در این حادثه یک دآنش‌اموز ۷ ساله و یک دانش‌آموز ۸ ساله مصدوم شدند که هر دوی آن‌ها را  آمبولانس‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل کردند”.

گَرمدره شهری است در استان البرز ایران، این شهر در بخش مرکزی از توابع شهرستان کرج قرار دارد.

گفتنی است که روز گذشته، وزیر آموزش و پرورش نیز گفت که حیاط برخی مدارس آسفالت نیست و حیاط بعضی مدارس دیوار ندارند و متأسفانه در یک مدرسه که حیاطش دیوار نداشته است، یک گاو وحشی دانش‌آموز سوم دبستانی را زخمی کرده است.

لازم به اشاره است که مدیر آموزش ‌و پرورش اروندکنار دوشنبه گفت: “سقوط پنکه سقفی در کلاس درس در یک مدرسه دخترانه روستایی در بخش اروندکنار آبادان در استان خوزستان موجب مصدوم شدن ۲ دانش‌آموز شد، این حادثه روز گذشته در کلاس درس پایه ششم ابتدایی مدرسه دخترانه حضرت معصومه روستایی نهر سن بخش اروندکنار رخ داد”.

پیشتر نیز رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از فوت یک دانش‌آموز بر اثر ریزش دیوار حیاط مدرسه خبر داده بود و اظهار داشت که “دنیا ویسی” دانش‌آموز پایه اول دبستان روستای گرماش شهرستان سنندج، بر اثر ریزش دیوار حیاط مدرسه جان خود را از دست داد.

همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک در استان هرمزگان نیز گفته بود: “یک دانش‌آموز هنگام بازی، خود را به حلقه بسکتبال آویزان می‌کند که پایه حلقه بسکتبال به علت فرسودگی کنده می‌شود و دانش اموز پس از برخورد پایه حلقه بسکتبال به سرش جان خود را از دست می‌دهد، این دانش آموز ۱۸ ساله به نام عُمر قلندر زاده در مدرسه شبانه روزی جلال آل احمد در پایه دوازدهم مشغول تحصیل بود”.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
هرانا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.