رفتن به محتوای اصلی

تهران؛ خودکشی یک دانش‌آموز در مدرسه
17.11.2018 - 12:42

صبح چهارشنبه ۲۳ آبان یک دانش‌آموز کلاس یازدهم در تهران با سقوط از طبقه سوم مدرسه اقدام به خودکشی کرد و پس از ۲۴ ساعت تلاش پزشکان برای نجات جان، روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. دانش‌آموز قبل از سقوط مرگبار در دست‌ نوشته‌ای از خانواده‌اش خواست تا در مراسم خاکسپاری‌اش کسی لباس سیاه به تن نکند. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری مسئولان مدرسه شاهد مبشر تهران در تماس با ماموران پلیس و امدادگران اورژانس از سقوط یک از دانش آموزان از طبقه سوم مدرسه خبر دادند.
پس از آن تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین همراه تیمی از پزشکان اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و پسر کلاس یازدهم را که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند به بیمارستان منتقل کردند.
پسر نوجوان پس از ۲۴ ساعت تلاش پزشکان برای نجات جان، روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر نوجوان در زمان زنگ تفریح مدرسه که همکلاسی‌هایش در کلاس نبودند از طبقه سوم مدرسه در ارتفاع ۱۰ متری خود را به پایین انداخته و قبل از این اقدام دست نوشته‌ای برای خانواده‌اش نوشته است.
پسر دانش آموز در نامه ای که برای خانواده اش نوشته از آنها حلالیت خواسته و عنوان کرده که من باعث پیر شدن و سفید شدن موهایتان شده‌ام و بخاطر مشکلاتی که در این چند روز برای شما پیش آمده دست به این کار زدم.
وی در ادامه از خوانده اش خواسته تا در مراسم خاکسپاری‌اش کسی لباس سیاه به تن نکند و همگی لباس سفید به تن کنند و کسی برای او گریه نکند تا روحش در آرامش باشد.
دانش آموز کلاس یازدهم عنوان کرده که همه وسایل و لباس هایش را به خیریه بدهند و تنها یک سویشرت که آن را خیلی دوست داشته نگه دارند.
بنا به این گزارش، جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شده و پس از اقدامات قانونی در اختیار خانواده اش قرار گرفته است.
لازم به یادآوری است که روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷، هرانا در گزارش دیگری از خودکشی یک دانش‌آموز دختر در کهگیلویه و بویراحمد خبرداده بود.
"سیما دموری" از دانش‌آموزان شهر لیکک شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد که زیر ۱۸ سال سن داشت، اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.
همچنین در خبری دیگر، دختر جوانی از بالای بام ساختمان مدرسه اقدام به خودکشی کرد و بر روی یکی از معلمان مدرسه افتاد. از علت خودکشی این دختر اطلاعی در دست نیست.
سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.

Related image

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
هرانا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.