رفتن به محتوای اصلی

فراخوان های برخی اپوزیسیون همانند اتوبوس دانشگاه آزاد است
06.01.2019 - 12:49

صدور فراخوان توسط "سعید شمیرانی" و "شورای هماهنگی رسانه‌های مردمی و مبارز" با عنوان « آمادگی برای فراخوان ملی میهنی/ ۱۷ دی ماه در سرتاسر کشور» نشان از توهم برخی جریانها و شخصیتهای شبه برانداز است فراخوان هایی بی پشتوانه که بیشتر منافع رژیم را تامین می کند و نتیجه ای جز سر شکن کردن خشم مردم نمی آفریند.

 

رضا پهلوی در این رابطه در گفت و گو با کیهان لندن مطرح می کند:«من فراخوان‌های بدون پشتوانه و برنامه‌ را سودمند نمی‌دانم و برعکس فکر می‌کنم این نوع فراخوان‌ها که معمولاً مرجع مشخص و قابل اطمینانی هم ندارند، غیرمسئولانه و زیانبار است. من با شبکه‌های صنفی و مدنی در تماس مستمر هستم و پیشرفت مبارزات‌شان را از نزدیک پیگیری می‌کنم. معتقدم که نباید میوه را زودتر از زمانش چید.»

 

سعید شمیرانی به عنوان اولین فراخوان دهنده با کنایه به دیگر اپوزیسیون اعلام می کند:«برای راهپیمایی 17 دی لطف کنید که به کلیه کانالهای اپوزوسیون بگوئید که تبلیغات کنند و به ملت هم بگوئید که کانالهایی را که تبلیغ راهپیمایی 17 دی را نمیکنند الکی خودشان را اپوزوسیون معرفی میکنند»

 

فراموشی تاریخ و اعتماد به نفس بالای سعید شمیرانی و اتهام غیر اپوزیسیونی بودن به دیگر اپوزیسیون مستلزم یادآوری مواضع وی در سال های گذشته و همچنین اظهارات عناصر اطلاعاتی در ارتباط با ایشان است.

در ماجرای انتخابات ریاست جمهوری ایران سعید شمیرانی، در یکی از برنامه های خود مدعی شد که مردم ایران از وعده های اپوزیسیون برای سرنگونی نظام خسته شده اند و برای عمل، رهبری جریان اپوزیسیون را به عهده می گیرد.

سعید شمیرانی با زیر سوال بردن رویکرد اپوزیسیون و افشاگری علیه شورای ملی در گذشته اعلام کرده بود که راه خود را از رضا پهلوی جدا کرده است.

انگیره و رویکرد حال حاضر و گذشته سعید شمیرانی نشان می دهد که میل ایشان برای رهبری اپوزیسیون و سهم خواهی بیشتر شده است.

مهمترین نکته ای که از سعید شمیرانی و امثالهم باید دانست این است که صوت لو رفته نفوذ وزارت اطلاعات در اپوزیسیون که توسط شهرام همایون منتشر شد نشان دهنده نیت، انگیزه و این افراد است.

در این صوت لو رفته نیروی اطلاعات رژیم اظهار داشته است که :"... رضا فاضلی یکی شان است کاری کردیم که حتی بعد از مرگش دارند می خورند منوچهری،حمید،سعید شمیرانی و امثالهم تور هایی که در همین انتخابات پهن کرده ایم به دست خودشان و امسال این کیس ها و ده ها مورد که الان نمی خواهم اشاره کنم..."

Missing media item.

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Djf2M0CD9GM

فراخوان های بی هویت و بی جهت بدون در نظر گرفتن گام بعدی که اخیرا برای ابراز وجود برخی گروه های اپوزیسیون مد شده است تورهایی هستند که نیروهای اطلاعاتی با تحریک و ارتباط مستقیم و غیر مستقیم از آن در جهت اهداف خود بهره گیری می کنند.

در فراخوان های اخیر شاهد آن بودیم که عده کمی شرکت یا اصلا کسی شرکت نمی کرد مردم غالبا سر کسب و کار خودشان بودند اعلام فراخوان برای حضور گسترده در شرایطی مقدور است که اصناف مختلف آمادگی خودشان را برای اعتصابات سراسری نشان بدهند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
برگرفته از:
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.