رفتن به محتوای اصلی

پیام رضا پهلوی در مورد کنفرانس لهستان (کنفرانس ورشو)
20.01.2019 - 18:53

با تیره‌ تر شدن روابط ایران با جهان غرب، سخن از تصمیمات شدید از طرف این کشورها برای مقابله و خنثی کردن تحریکات و دخالت‌های غیر ضروری رژیم جمهوری اسلامی در جهان به خصوص در منطقه خاورمیانه است. ادامه چنین روشی از طرف رژیم، امکان درگیری نظامی را بیش از پیش در مذاکرات کشورهای ذینفع در کنفرانس ورشو مطرح می‌کند.

چنین بحران‌هایی ریشه در سیاست‌های نابخردانه جمهوری اسلامی به خاطر دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه به خصوص همسایگان خود دارد که نافی منافع ملی ایران است و در آغاز تاسیس این رژیم نیز منجر به جنگ ضایعه ‌بار ۸ ساله شد. رژیم در راستای چنین سیاستی، اقدام به پشتیبانی و تدارکات نظامی از گروه‌های تروریستی و تن دادن به جنگ‌های نیابتی در خاورمیانه کرده است که غرب را بر آن داشته در برخورد و خنثی کردن چنین تحریکاتی، راه حل نظامی را نیز در کنار راهکارهای دیگر مد نظر قرار دهد.

اما در یک سال گذشته گسترش اعتراضات مردم علیه کلیت رژیم جمهوری اسلامی موجب تضعیف روحیه هیات حاکمه و فهم روشن تر آنها از بیچارگی ‌شان در حل مشکلات حیاتی مردم شده است. در این استیصال ممکن است رژیم دست به تحریکات بیشتری برای دعوت به یک حمله محدود به کشورمان بزند تا افکار را از بی‌کفایتی و فساد خود منحرف و متوجه حمله خارجی کند.

هم‌میهنانم،

حفظ تمامیت ارضی و یکپارچگی کشورمان وظیفه ملی ما است؛ لذا در رفع بحران کنونی که میهن‌مان با آن مواجه است با تکیه به پشتیبانی شما اهتمام من در جهت آگاه‌سازی جامعه بین‌المللی است تا بدانند که تنها راه حل اصولی و عقلانی برای رفع چنین بحران‌هایی نه حمله به ایران، بلکه حمایت تام از جنبش‌های آزادی‌خواهانه مردم ایران است و بس؛ که در چهل سال گذشته تحت این رژیم تاوان سنگینی پرداخته‌اند و هم‌چنان برای دستیابی به آرمانهای حق‌طلبانه خود در مقابل آن ایستاده‌اند.

من این تلاش‌های خستگی ‌ناپذیر فرزندان ایران، خواهران و برادران شجاع عزیزم را می‌ستایم و همیشه همراه شما هستم.

پاینده ایران

رضا پهلوی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

دكتر عبدالستار دوشوكي

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.