رفتن به محتوای اصلی

گذشتگان آقای محمد امینی تُرک

گذشتگان آقای محمد امینی تُرک
ناشناس

گذشتگان آقای محمد امینی تُرک تباران آق قیونلو (سفید گوسفندان) و قرا قیو نلو (سیاه گوسفندان) بودند که شکل و نمای گوسفندان سفید و سیاه خود را در پرچم ملّی ایران گذاشته بودند،!!!
در توضیح این اراجیف این نکات را به نظر بینندگان می رسانم: اق قویونلوها و قرا قیونلوها تیره ای از ترکمن ها بودند که در دوره ای بر مناطقی از ایران که بیشتر مناطق ترکی بود حکومت کردند. ذهن بیمار ایشان که همیشه در پی ضربه زدن و تویهن به فرهنگ های دگیر است با ترجه نادرست این دو کلمه ترکی سعی داشته از این مساله هم برای تمسخر فرهنگ ترکی استفاده کند! اما اقای کرمی: ترجمه درست آق قویونلوها و قراقویونلوها همان طور که خودت هم خوب می دانی و اما پنهان میکنی این است: صاحبان گله های گوسفندان سفید و صاحیان گله های گوسفتدان سیاه.

شاید از ذهنی که اندازه یک گوسفند هم در ان مغز نباشد همین هم انتظار زیادی باشد که درست ترجمه کند.
اما در خصوص عقیده تعدادی از دوستان خود که می گویند " آنها بر این عقیده هستند، که در زمان مناسب جواب دنداشکنی در ایران به آنها خواهند داد و ایران را برایشان به جهنم تبدیل خواهند کرد"
این زبان تهدید همانند کودک بی ادبی است که در پی یک تشر کوچک از کسی زبان به فحش وتهدید می گشاید! اما شما بسیار کمتر از آن هستید که بخواهید حتی مانند ان کودک چنین سخنانی را بر زبان بیاورید. ما نیز به انتظار همان آینده هستیم!