رفتن به محتوای اصلی

زوزه های تلويزيون رژيم آخوندی

زوزه های تلويزيون رژيم آخوندی
ناشناس

زوزه های تلويزيون رژيم آخوندی بر سر خروج مجاهدين از ليست
زوزه های تلويزيون رژيم -1مهر۱۳۹۱
وزير امور خارجه آمريکا در نامه يی از کنگره اين کشور خواست نام گروهک منافقين را از فهرست تروريست ها خارج کند

وزير امور خارجه آمريکا در نامه يی از کنگره اين کشور خواست نام گروهک منافقين را از فهرست تروريست ها خارج کند. اين درحاليست که اين گروهک در سه دهه گذشته فجايع و ترورهای متعددی را عليه مردم ايران و عراق مرتکب شده است.

ادعای دهساله ی مبارزه با تروريسم، لشکرکشی دو کشور به بهانه جنگ با تروريسم و حالا قرار گرفتن در کنار تروريست ها، رسانه های آمريکايی از تصميم وزير امور خارجه آمريکا برای خارج کردن نام منافقين از فهرست گروه های تروريستی خبر دادند. گروهک منافقين در 30خرداد ۱۳۶۰ به نظام جمهوری اسلامی اعلام جنگ مسلحانه داد. ترور بيش از دوازده هزار شهروند ايرانی به ويژه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در 7تير۱۳۶۰ و انفجار دفتر نخست وزيری در 8شهريور۱۳۶۹ از مهمترين اقدامات غيرانسانی اين گروهک تروريستی، برخی سياستمداران آمريکايی که با انقلاب ايران دشمنی دارند برای تبرئه اونها مدعی شدند که گروه منافقين هيچ سابقه تروريستی نداره، فرماندار سابق ايالت پنسلوانيا گفت: حتی يک مدرک هم دال بر تروريست بودن اين گروه وجود ندارد. اعضای گروه منافقين پس از طرد شدن از سوی مردم از کشور فرار کردن و بسياری از اونها به عراق رفته تحت حمايت رژيم صدام به جنگ عليه ملت ايران پرداختند و بخش ديگه به آغوش باز آمريکا و کشورهای اروپايی پناه بردند.

نويسنده آمريکايی: ”از زمانی که زيبيگنيو برژينسکی مشاور پيشين امنيت ملی آمريکا به صدام گفت که به ايران حمله کنه سازمان مجاهدين خلق در کنار صدام قرار گرفت. اونها در اردوگاه اشرف تمرين های نظامی ديدند و دولت آمريکا در برهه های مختلف با اين گروه ارتباط داشته، با اين همه اعضای اتحاديه اروپا و آمريکا سرانجام در سال ۱۹۹۷ ميلادی با اذعان به ماهيت تروريستی منافقين ناگزير شدند اين سازمان را در فهرست سازمانهای تروريستی قرار بدهد. ولی در شرايط کنونی به نظر می رسه که غرب به عنوان حامی اصلی گروهک منافقين می خواهد با تغيير موضع در قبال اين جريان و حمايت از بازماندگانش از خدمات تروريستيش در آينده بهره بگيره به همين دليله که دولت انگليس در ژوئن سال ۲۰۰۸ ميلادی و اتحاديه اروپا در سال ۲۰۰۹ اين گروهک را از فهرست تروريستی خارج کردند و حالا آمريکا هم در همين مسير قدم گذاشته.

نويسنده آمريکايی: ”آمريکا اخيراً سازمان مجاهدين خلق را از فهرست تروريستی حذف کرده، منافقين برای رسيدن به اين هدف ميليونها دلار به آمريکاييها رشوه دادند، افرادی مثـل ادوارد رندل فرماندار ايالت پنسلوانيا، جيمز جونز مشاور باراک اوباما، تام ريچ وزير سابق امنيت ملی، هوارد دين رئيس حزب دموکرات، مايکل موکيزی دادستان سابق کل آمريکا از جمله کسانی هستند که در اين پرونده رشوه گرفتند“.

تصميم آمريکا که با اخراج همه اعضای منافقين از اردوگاه اشرف عراق همزمان شده از نگاه خيلی ها به عنوان فرصتی تازه برای بازسازی گروه فروپاشيده و بن بست رسيده منافقين به شمار می آد. منافقين در سالهای اخير با انتشار اخبار جعلی درباره برنامه هسته يی مسالمت آميز ايران در خدمت آمريکا قرار گرفتند. تصميم دولت آمريکا برای خارج کردن نام منافقين از فهرست تروريستها، سرمايه گذاری آمريکا بر روی سازمانی سوخته با اعمال غيرانسانيه.