به صحبت های خامنه ای گوش می کنم .به چهره پف کرده و قیافه عصبی ودر هم ریخته اش مینگرم .تنها چیزی که برای او مانده همان وقاحت و وطلبکاری از مردمی است که بی بصیرتشان می خواند .بجای اقرار وپوزش از مردمی که بار سنگین جاه طلبی های ذهن مالیخولیائی اورا بر دوش می کشند و زیر بار هزینه های زندگی خرد می شوند .از تداوم مبارزه و تحریک جوانان سوری سخن می گوید .لجاجت وبی مسئولیتی در برابر سرنوشت ملت و کشور به اندازه ای است که لااقل برای یکبار هم که شده تن به پذیرش واقعیت تلخ ناشی از "طوفان الاقصا" بدهد وقبول کند ضربات ناشی از این ماجرا جوئی که کشور را به آستانه نابودی کشانده است. او هنوز در فکر فتنه انگیزی است .بی اختیار بیاد دیالوگ زیبای بهمن مفید در فیلم قیصر می افتم
"قیصر : تو چرا این ریختی شدی؟ کی زدتت؟
میتی : قصه اش درازه
قیصر: کجا؟
میتی : هیچی بابا، من بودم، حاجی نصرت، رضا پونصد، علی فرصت، آره و اینا خیلی بودیم، کریم آقامون هم بود
قیصر : کریم؟! کدوم کریم؟
میتی : کریم آق منگل، میش ناسیش؟آره؟ از ما نه، از اونا آره، که بریم دوا خوری. تو نمیری به موت قسم اصلا ما تو نخش نبودیم، آره نه گاز دنده دم هتل کوهپایه دربند اومدیم پایین، یکی چپ یکی راست یکی بالا یکی پایین جور شد رو تخت نشسته بودیم داشتیم میخوردیم. اولی رو رفتیم بالا به سلامتی رفقا لول لول شدیم، دومی رو رفتیم بالا به سلامتی جمع پاتیل پاتیل شدیم سومی رو اومدیم بریم بالا آشیخ علی نامرد ساقی شد.
گفت بریم بالا، مام رفتیم بالا. گفت به سلامتی میتی؛ تو نمیری به موت قسم خیلی تو لب شدم؛ این جیب نه اون جیب نه تو جیب ساعتی ضامن دار اومد بیرون ررررفتم اومدم دیدم کسی نیست همه خوابیدن، پریدم تو اوتول اومدم دمه کوچه مهران بغل این نرقه فروشیه اومدم پایین دیدم یه سروکل میزونیه، این جوریه، زد بهم افتادم تو جوب، گفتم هته ته! گفت افت! یکی گذاشت تو گوشم، گفتم نامرداش، دومی رو زد از اولی قایم تر زد، دستمو کردم تو جیبم که برمو بیام چشام باز کردم دیدم تو مریض خونه روسام.
حالا ما به همه گفتیم زدیم، شمام بگین زده، آره، خوبیت نداره. واردین که "
آره آقای خامنه ای به همه بگو زدیم ! اما با این صورت پف کرده و حشت زه وعصبی چه باید کرد؟ چه باید کرد با قیصری که یکی یکی دارد حساب اطرافیان "آقا " را می رسد.
درد آور وتامل بر انگیز است شنیدن حرف های "احمد جولانی" که خطاب به خامنه ای ودار دسته اش می گوید" دست از سر ما بر دارید ببهانه انتقام گیری حادثه ای که هزار وچهار صد سال پیش اتفاق افتاده در این کشور جنگ وخون ریزی راه نیندازید بگذارید به مسائل امروزمان برسیم "
براستی چه میزان درد آور است گرفتار شدن یک ملت در دست کسانی که توجیه این همه خسارت ،ویرانی ،فشار های اقتصادی ناشی از این جنگ بی مضمون وبی ثمررا ناشی از طبقه بندی مسائل نظامی که مردم به آن دسترسی ندارند می دانند . با وقاحت تمام حل این همه مشگل اقتصادی حاصل از نادانی و خشگ مغزی رهبر و سپاه تا گلو غرق شده در فساد را بشلاق بستن روزانه مردم معترض می دانند.
علی فدوی، جانشین فرماندهکل سپاه پاسداران، گفت که «مردم خیلی از مسائل نظامی را نمیفهمند که به خاطر طبقهبندیهاست». او درباره مشکلات اقتصادی افزود: «امام علی در زمان حکومتش بدون استثنا هر روز صبح اول سراغ اقتصاد میرفت» و «خیلی مواقع از شلاق استفاده میکرد"
چنان که بنظر می رسد وظیفه جدید قرارگاه خاتم الانبیا گرفتن بودجه برای تهیه شلاق وسازمان دهی نیابتی های فرار کرده برای ایستادن هر روز صبح زود بر در خانه های مردم بشلاق بستن وادب کردن مردم معترض به وضعیت اقتصادی است . آن گونه که حضرتش هزار و چها صد سال قبل هر روز با شلاقش عمل می کرد . ابوالفضل محققی
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.
توجه داشته باشید کامنتهایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!
دیدگاهها
شما اونور ما اینور فایده این…
شما اونور
ما اینور
فایده این حرفا چیه؟
ضعف از امریکاست.
اگر نه ما نباید هنوز اینور باشیم.
نتیجه 12 سال اوباما-بایدن 4 سال ترامپ، هیچ بوده.