مصطفی مهرآیین
این عکسو دیروز با هم گرفتیم. وقتی از تلویزیون شنید که واسم پرونده قضایی شکل دادن پرسید بابا مگه چیکار کردی؟ گفتم کار خاصی نکردم بابا.ایده هامو در مورد شرایط کشور و لزوم انجام برخی تغییرات در سیاست کشور را نوشتم.بعد یادم اومد دقیقا در همین سن آیهان یا شاید کمی کمتر بودم که وقتی گریه های مادرم برای در زندان بودن داداشم در دهه شصت را میشنیدم از خودم می پرسیدم چرا یک نفر بخاطر داشتن باورهای سیاسی متفاوت باید در زندان باشه و یک مادر چنین درمانده و ناتوان در اندیشه فرزندش باشه.سالها می گذرند و مسائل جامعه ما ثابت اند و این همه تنها ریشه در یک مساله دارد: سیاست در جامعه ما نسبتی با تامل در خود و اندیشیدن ندارد.
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.
توجه داشته باشید کامنتهایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!