این کار مسیح علینژاد محشر است. این دختر را بگذارید کنار سخنرانی های ترحم برانگیز تعدادی به قول مصداقی چپ در مانده 57تی که در ایران گلوبال آمده بود و در آن پورمندی میگفت ما نباید پرچم شیر و خورشید را از خود دور میکردیم و باید به نمادهای ملی ایرانیان احترام می گذاشتیم. پس از 60 سال؟ (آخه از زمان شاه هم مخالف این پرچم و خواهان براندازی اش بود).. پدرجان برو خونه بنشین تلویزیون تماشا کن و مدعی لیدری و راهنمایی ما نباش. به قول مشقاسم ما که خودمان ختم روزگاریم و از همان پس از انقلاب تشخیص دادیم که راه رهایی ایران از ملی گرایی و حمایت از شاهزاده میگذرد چنین که پورمندی و فرخ نگهدار در ماندن بر سر زبان ها سماجت می کنند سماجت نمی کنیم. آقا روتو کم کن دیگه...
بگذریم. این دختر مسیح علینژاد را نباید راند. بگذارید کار خودش را بکند به نفع ماست. بازهم دیدم یک سری پادشاهیخواه عوضی به کریستین امانپور حمله کردند. سیاست را اگر می فهمیدند من لذت بردم از کریستان امانپور و سوالاتی که طرح کرد و پاسخ شاهزاده. ظاهر قضیه این بود که امان پور مثل کسرا ناجی بدخواه است. اما هم من از سوالات او راضی بودم و نیز پاسخ شاهزاده و هم کریستیان امانپور. در چهره اش رضایت را دیدم. سوالهای کریستیان و پاسخ های شاهزاده بسیار بنفع شاهزاده تمام شد. چه خوب که کسی این سوالات مهم را از شاهزاده در چنین کنفرانسی پرسید و چه جوابی که نرگس محمدی میتواند رئیس جمهور شود اگر رای مردم را بیاورد و من تنها پلی هستم برای رسیدن مردم به صندوق رای.. چه از این بهتر؟
نگاه من به هر مقوله ای در سیاست از زاویه منافع ملی و پیروزی مردم ایران و آزادی است. دوست و دشمن در سیاست را این گونه تعیین می کنم. از این زاویه مسیح علینژاد دوست است و فرخ نگهدار و پورمندی دشمن. علینژاد دشمن شاهزاده نیست راه دیگری را پیشنهاد می دهد. حق اوست. اما حضور او برای ایران و مردم ایران مفید بوده هرچند بد درک شود. خب ... یخده مشنگه.. شرمنده. ای کاش یک موی این دختر در مشنگی را نگهدار و پورمندی داشتند. فقط تماشا کردنش و عکس پاره کردن هایش گویای همه چیز است. تماشا کنید و حال کنید
https://www.youtube.com/watch?v=FgcNRuIFMSc

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.
توجه داشته باشید کامنتهایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!
دیدگاهها
Nasrin Shakeri
Nasrin Shakeri
با عرص معذرت من هم معلم بودم و هم مدیر عامل کارخونه هایی!
با نگاه کارآیی به افراد نگاه می کنم در تقسیم کار!
اگر شما که البته مثل من در تصمیم گیری ها دخالت داده نمیشیم ، هم مثل من به قصایا نگاه کنین، دیگه حرفم که از روی مختصات و قابلیت و کارایی افراد نظری میدن ، با انگ های هوادار و حامی و....خدشه دار نمی کنین!
از این برخورودها اصلا خوشم نمیاد!
وقتی کسی که ظاهرا همفکرم در انتخاب رهبری و... هست چنین برخوردهایی دگم و سلبی نشون میده از آینده خودمون ناامید میشم!
استفاده از تخصص و فن در هر کاری باعث موفقیت در اهدافمون میشه!
و یکی از بزرگترین اختلاف من با حکومت همین کنار گذاشتن متخصصین قابل و انتخاب خودی های معتقده!!!! قبل انقلاب هم اکثر پست هارو چاپلوسان و مدعیان منفعت طلب ، گرفته بودند و در موقه اقدام و هواداری پشت شاه رو خالی کردند و بارشون بستند و در رفتند.
ببخشید احساساتی شدم!
به هر حال حرفام از سر امکان پیروزی بود و لاغیر!
لطفا دیگه حرفای تکراری با بوی انحصارطلبیتونو ننویسید!
من تصمیم گیرنده یا ...نیستم !
Hosein Zamani
Hosein Zamani
شما به همه ی مردم ایران احتیاج دارید اگر هدف دموکراسی و حکومت مردم باشه، اگر نه دنبال انقلاب معکوس و دادن اختیارات و قدرت به یک فرد هستین... باید اینو بدونین اکثریت از مردم آگاه، چنین چیزی رو نمیخوان و دنبال حکومت فردی دیگری به اسم پادشاهی نیستند.
Mehran Aria
Mehran Aria
هموطنان عزیز گرچه من طرفدار و حامی شاهزاده پهلوی هستم اما اجازه بدهیم هر کسی که مطمئن هستیم هدف و تلاشش در جهت سرنگونی کامل رژیم اسلامی است را با هر نوع سبک و نگاه سیاسی اش حتا اگر مخالف ماست بپذیریم و در صورت امکان کمکش کنیم, در غیر اینصورت برنده نهایی رژیم است که بیش از۴۰ سال با انواع ترفندهای رذیلانه و تقیه اسلامی ما را از همدیگر دور و حتا شوربختانه دشمن کرده....
جنگ هزاره ای به ثمر نشست.
مجدد دروود بر آقای کردی گرامی،
اشاره ای کوتاه.
من طبیعتا اهل فحشکاری نیستم. چیزی که خشم دیگران را علیه خانم امانپور تهییج کرد، سئوالهای ایشون نبود؛ بلکه شیوه برخورد و ادا و اطوارها و ایما و ادای صورت و حرکات بدن او بود که خیلی مشمئز کننده و تهوع آور جلوه کردند. انسان میتواند بدترین سئوالات را در زبانی متین و قوی مطرح کند بدون آنکه در رفتار خودش نسبت به طرف متقابل بخواهد ادا و اطوار در آورد. به نظر من، خشم مردم سر رفتار خانم امانپور بود؛ نه خود سئوالات که شاهزاده با مهارت و خونسری پاسخ درخور داد به همه آنها. در هر صورت، این روزها خشم و عصبانیّت و کشتار و فاجعه و اعدام در ملاء عام، أعصاب برای هیچکس نگذاشته. خونه ما غوغاست از فریاد و گریه شبانه روزی. از این اعدامهای خیابونی و حملاتی که به مردم میکنن . ربودن دخترها و اخباری که مطلّع میشویم. من از بس گریه کردم، دیگه نا ندارم زار بزنم. جنایتکارها رشیدترین و زیباترین دختران و جوانان و نوجوانان را قتل عام کردند. تازه معلوم نیست چه بر سر زنها و دخترها آورده اند که در سیاهچالها اسیرند و هیچکس نمیداند در چه شرایطی هستند. این حکومت با تمام نشانه هایش برای همیشه نه تنها از ایران؛ بلکه از سراسر جهان، نابود و نیست خواهد شد. جنگ هزاره ای مردم با این کثافتهای کریه بالاخره به ثمر نشست و ریشه این سرطان نکبتی را از ایران برآورد. به زودی به ایران برمیگردیم که کاباره جهانی را راه بیندازیم.
شاد زی و دیر زی!
فرامرز حیدریان
آقای حیدریان گرامی
آقای حیدریان گرامی
چه جالب که در یک فاصله هردو تیتر مقاله مان شبیه هم و در طی این سالها نیز هردو تسلیم جو نشدیم و به مسیح علینژاد منصفانه نگاه کردیم و سیاه و سفید نکردیم. همین الان یک ویدیو ساخته شده دیدم که برای کریستیان امان پور ساخته شده بود و او را در حال شستن خون در کف خیابان نشان میداد. این برخوردها از سر نادانی است. حاصل آن سوالات سخت و پاسخ شاهزاده ده بر صفر به نفع شاهزاده تمام شد. چرا اینها این واقعیت را نمی بینند. این که سخت ترین سوال ها از شما پرسیده شود و شما بهترین پاسخ ها را بدهید کجاش بد است؟ تازه.. سوالهای بجایی هم بود که من بارها در مقالاتم مطرح کرده و پاسخ گفته بودم و شاید دهها بار.. اصلا اغراق نیست... در طی چند سال ده ها بار در کلابهاوس این سوالات را رژیمیان و مجاهدین مطرح کردند و من درست مثل شاهزاده پاسخ دادم. و این بیشعورها به خانم امان پور حرفهای زشتی زدند. واقعا باعث شرمندگی هستند. یک مشت نادان شاهزاده را بدنام می کنند.
لینک فیسبوک که این صحنه زشت را ببینید
https://www.facebook.com/share/r/1AtRJwGLKo/?mibextid=wwXIfr
از هر انسانی به اندازه وسع و امکانهایش.
دروود بر آقای کردی گرامی،
مختصر و سریع.
قبلا در باره خانم علینژاد صحبت کرده بودیم. یادمه کیانوش عزیز نیز واقعا از او دفاع کرد؛ نه برای اینکه مازندرانی است خانم علینژاد؛ بلکه برای انسان بودن و تلاشی که او میکرد. مطلب ذیل را من حدود سه سال پیش در باره تلاشهای او نوشته بودم که کیانوش عزیز، آن را مستقل منتشر کرد. لینک مطلب را بازم میگذارم.. لازم به گفتن میدانم و تاکید میکنم که هر انسانی را در پروسه مبارزه، کوشش کنیم که جامعیّت وجودی اش را با تمام زیر و بمهای مثبت و منفی در نظر بگیریم. من در محل مسکونی ام یه سه پایه دارم و یک نردبان دو متری. وقتی کار کوچکی دارم از سه پایه استفاده میکنم. وقتی میخواهم لامپ سقف را یا جایی بلندتر را دسترسی داشته باشم، از نردبان دومتری استفاده میکنم. هیچوقت نمی ایم سه پایه را دور بیندازم؛ زیرا نردبان دو متری دارم. هر چیزی را باید سر جای خودش گذاشت و ارزش آن را دانست. همین.
شاد زی و دیر زی!
فرامرز حیدریان.
اینم لینک مطلب: https://iranglobal.info/fa/node/186689
سپاس از نظرات دوستان
سپاس از نظرات دوستان
Setareh Badashian خانم
Pir Na
خانم نسرین شاکری
سپاس از نظرات منطقی شما عزیزان. چیزی ندارم اضافه کنم.
خانم فرانک گرامی
خانم فرانک گرامی
بسیار از نظرتان لذت بردم. نمونه یک پادشاهیخواه که میداند مطالبه خودش چیست و نیز دمکراسی و آزادی بیان چیست. کامنت منطقی شما را یک بار دیگر با تشکر از شما با یک تصحیح - یک ن اضافه بود! - می آورم:
Far Nak
Far Nak
مسیح صدایی رسا و جسور در حق طلبی مردم ایران است
دموکراسی یعنی همه حق اظهار نظر دارند
اتحاد یعنی با افکار متفاوت در کنار هم هستیم برای رسیدن به هدفی مشترک
و ما دشمن مشترک داریم
رژیم تروریستی اسلامی
دست مسیح را به احترام می فشارم
این آخرین نبرده
پهلوی برمی گرده
مهتاب خانم گرامی
مهتاب خانم گرامی
نه.. کسی مثل علینژاد نمیتواند در جمع ما حضور یابد. مطمئنا اگر حضور میافت پادشاهیخواهان او را به صلابه می کشیدند. ما هم صبور نیستیم این را قبول کنید. مهدی مهدوی آزاد به تجمع لندن فکر کنم بود که آمد. دوستان ما ریختن دور او: آقای مهدوی آزاد بگو جاوید شاه!!!!!!! اون بیچاره هم با لبخندی تسلیم شد و گفت جاوید شاه. این جاویدشاه گفتنی که از دل مهدوی آزاد در نیاید برای کسی مثل من مثل یک فحش رکیک است و ترجیح میدهم نگوید. و این ابدا تقصیر شخص محترمی مثل مهدوی آزاد نیست که وظیفه رسانه ای اش حکم می کند که جانبدار نباشد حتا اگر در دلش به نظام پادشاهی علاقه داشته باشد - که به باور من دارد - بلکه شرمگینم از پادشاهیخواهانی که او را دوره کرده اند و میگویند بگو جاوید شاه! مثل آن صحنه شرم آور که اون پایین تریبون در لندن مسیح علینژاد را صدا میزدند: مسیح بگو جاوید شاه! والا خود ما که 40 سال است در رکاب شاهزاده هستیم تنها هنگامی شعار جاوید شاه را وارد و به موقع دانستیم که این ندا اول از ایران شنیده شد و به پشتیبانی مردم ایران و حمایت از خواست آنها که شاه میخواستند شعار جاویدشاه را آغاز کردیم. مردمان حق دارند دلشان نخواهد به هر دلیلی شعار جاوید شاه سر بدهند نباید و زشت است که از کسی زورکی بخواهیم که ندای جاویدشاه سر بدهد. یا یک حرکت زشت دیگر در همایش مونیخ بود. باوجودی که بارها برگزار کنندگان از شرکت کنندگان خواستند خارج از برنامه شعاری ندهند با ورود شاهزاده ناگهان یک خودشیرین از گوشه سالن با موبایلی که صدایش بسیار بلند بود سرود شاهنشاهی زمان شاه را پخش کرد. همه به احترام ایستادیم. این سرود با خواست قلبی من همراه بود اما در برنامه نبود بنا به ملاحظات مبارزه که هر کاری زمانی دارد. و من شرمگین شدم هنگامی که دوستان و نویسندگان جمهوریخواه ایران گلوبال نیز بناچار و بر خلاف میل شان و به احترام جمع از جای شان بلند شدند. که آقای محققی ناچار شود توضیح بدهد که در آن جمع و فشار نگاه ها شرم کرد که از جایش بلند نشود. اشتباه نشود.. من سرود شاهنشاهی را کاملا از حفظ هستم و هر چند ماه آن را زمزمه می کنم و دوست دارم. اما به زور جاویدشاه از زیر زبان کسی که مایل نیست بیرون کشیدن و دیگران را به سرودی که شاید آن را درک کنند اما تمایلی به ایستادن نداشته باشند مجبور کردن راستش به تن من نمی نشیند. شاهزاده با پخش سرود مسلما موافق نبود اگرنه همان اول ورودش از بلندگوهای سالن پخش میشد. میدانید پیام این سرود شاهنشاهی آن فرد خودشیرین به جمع چه بود؟ پیامش این بود: ما نظام پادشاهی را به شما مردم زورچپان می کنیم چه بخواهید و چه نخواهید و این تازه اول کار است. و این آیا تحقیر نظام پادشاهی نیست؟ نظامی که مردم ایران دارند فریادش میزنند نیازی به این شامورتی بازی های زشت ندارد. خیلی زشت بود و من نمیدانستم چگونه به چشم های دوستانی که نویسنده سایت هستند نگاه کنم. هم سرود شاهنشاهی تحقیر شد و هم من احساس تحقیر کردم که کسی بیاید نظام مورد علاقه مرا بخواهد زورچپان کند که اصلا نیازی به این زورچپانی ها برای نظام محبوب پادشاهی نیست. نزدیک شاهزاده ایستاده بودم. به دقت به او نگاه کردم که واکنش او را ببینم. چهره اش درهم و ناراحت بود. همانطور که سالها از دست این جماعت ناراحت بود. سرود را آنجا هم به شاهزاده تحمیل کردند و به ارزش این سرود زیبا توهین شد. بناچار همه ایستادیم. این کار اصلا درست نبود. از حالا به امیدواران به شاهزاده در میان جمهوریخواهان نشان بدهیم که اهل تحمیل نظرات و سرود و نظام پادشاهی نیستیم و شاهزاده تنها پلی است به صندوق رای مردم که نظام شان را انتخاب کنند. اگر نظام پادشاهی برقرار شد و مردم نمایندگان شان را به مجلس موسسان فرستادند و نظام پادشاهی و سرود پادشاهی تصویب شد، آنگاه حتا کسانی که همچنان جمهوریخواه هستند اما در ایران پادشاهی زندگی میکنند اخلاقا و قانونا موظف هستند برای این سرود ملی شاهنشاهی بایستند. آنگاه آقای محققی و سایر دوستان مطئنا به قلبی سرشار احترام به انتخاب مردم با پخش سرود شاهنشاهی با لبخندی از رضایت از جای بر میخواستند.
آقای آذری گرامی
آقای آذری گرامی
با شما همعقیده ام برای اینکه این دختر بخاطر شور و شری که در سر دارد گاه آنچنان به در و دیوار میزند که سر خودش را زخمی می کند. مثلا در همین نشست آخرش آنچنان جو گیر شد که گفت این آخرین حضور من در این سازمان خواهد بود!! خب این حرف تنها از دهان یک آدم بی تجربه بیرون می آید. درست که سازمان ملل هیچ کاره است اما یک تریبون دارد که همین هیچ کاره را خبرگزاری های جهان رصد می کنند و صدای تو به همه جا میرسد چرا همچه حرفی میزنی؟ خب این از بی تجربگی است! بجای آن که درخواست کند که تعداد بیشتری از ما در این جلسات حضور پیدا کنیم جای خودش را نیز به باد داد! و یا حرفهای نسنجیده اش با مکرون که رهبران ما در زندان هستند - که البته با آن تشتتی که در نشست یورک تاون بود ناچار بود چنین بگوید- اینها نمونه های کارهای بی تجربگی اوست. اما آیا این به ضرر مبارزات مردم تمام شد؟ در مجموع مسیح را باید با بد و خوبش سنجید. و فکر میکنم پس از وقایع دیماه دیگر کسی تلاش نمی کند خود را همطراز شاهزاده قرار بدهد. جای رهبر مشخص است و دیگران میخواهند کار کنند میتوانند به دیگرانی که تحت نظارت شاهزاده فعال هستند به تیم شاهزاده بپیوندد و گوشه ای از کار را بگیرند. مهم این است که مسیلح علینژاد بر علیه شاهزاده فعالیت نمی کند مثل علیجانی و نگهدار و بهنود و سایر اهل مغلطه و سفسطه.
Nazanin Zavand
Nazanin Zavand
متاسفانه ما از افشاگری رژیم خلاص شدیم ، داریم به افشاگری خود میپردازیم ، ما هم راحت همه را قضاوت میکنیم و از تمام اتهامات هم مطمننیستیم ، بله ایشون جوانی بی تحربه مثل هزاران بلکه میلیونها ایرانی در ان کشور زندگی میکرد که برای ان سیستم کار میکردند میکنند نه لزوما خواهان انرژیم باشند ابدا .. شرافت روزنامه نگاری و صدای مردم ایران بودنش بیشتر از امانپور است و بکرات ثابت کرده ، شاید قدرت طلب باشد مثل امانپور مهم نیست مگر قدرت طلبی امانپور برامون مهم لود اصلا بهش پرداختیم ؟ نه ما چرا باید بترسیم و خط بطلان بکشیم روی مبارزات موثر مسیح ؟!که همه برای مردم ایرانمفید بوده !، این توهین به شاهزاده است که او را در ردیف اوقرار بدهیم لطفا این کار را نکنید اگر اشتباهی شد و کوته فکری و بی تجربگی و توهم داخل کارمسبح است و اگر فاند میکیرد ، که باید بگیرد زندگی و فعالیت بدون بازو فاند لازم دارد که بکارش برسد ما همباید ممنون باشیم نه حسود تا جای من و تو بتواند در چنین پلتفرمهای بزرگ حرف من و تو را بزند ما باید اورا بخاطر فعالیتهای بزرگ و مهم اش ببخشیم و سپاسگزارش باشیم چرا اینقدر طلبکاریم ، فرخ نگهدار ها ان همه خیانت کردند هنورم کار مثبتی برای مردم و ایراننمیکنند به خائنین بپردازید چون لابیها که هنوزم در راهروها میچرخند تا دنبارا گمراه و مسیح را دروغگوجلوه دهند ، بله او در زندان نیست ولی در دنیا بیشترین بازده کاری خود و بهترین خود را گذاشته برای من برای تو برای ایران برای تمامزندانیان سیاسی ما چه کردیم ؟ ما فقط بلدیم غر بزنیم وچوب لای چرخ مبارزه باشیم. …. ما هنوز خیلی کار داریم بازوهای مهم خود را قطع نکنیملطفا
Nasrin Shakeri
Nasrin Shakeri
با شما هم عقیده ام!
متاسفانه عده ای در عرصه سیاست دخالت می کنند و قضاوت که اصلا مقتضیات و عملکرد درست رو تشخیص نمیدن!
ایشون شهامت ابراز خیلی از گفته هایی رو دارند که واست گفتنش خیلی ها یا وارد نیستن یا می ترسند!
به جای جذب ایشون که بارها گفته اند مخالف شاهزاده نیستن، با توهین و ...باعث دافعه میشن!
همین جذب نکردن ایشون در کمک به پادشاهیخواهان ، کمکاری یا ندانم کاری یا اعراض شخصی عده ای از اطرافیان شاهزاده رو نشون میده!
جذب فعال رسانه ای _ سیاسی شجاع و باهوش ، از عوامل پیروزی اون جناح سیاسیه!
این نظر منه!
Pir Nah
Pir Nah
مسیح علینژاد چندین برابر بیشتر از اکثر گروههایی که خود را اپوزیسیون جمهوری اسلامی میدانند برای تشکل گروههای مردمی بر علیه نظام آخوندی تاثیر گذار بوده.
Far Nak
Far Nak
مسیح صدایی رسا و جسور در حق طلبی مردم ایران است
دموکراسی یعنی همه حق اظهار نظر ندارند
اتحاد یعنی با افکار متفاوت در کنار هم هستیم برای رسیدن به هدفی مشترک
و ما دشمن مشترک داریم
رژیم تروریستی اسلامی
دست مسیح را به احترام می فشارم
این آخرین نبرده
پهلوی برمی گرده
Mahtab Rsf
Mahtab Rsf
مسیح علینژاد یه زن خود شیفته و خطرناک ، اون در ۱۴۰۱ هوا برش داشت و حامد اسماعیلیون هم همینطور خودشون رو رهبر حساب کردند و دیدیم چطور از سوی مردم در داخل و خارج از کشور رانده شدند . در ضمن رژیم ماه گذشته دست بقتل عامی زد که در تا یخ بشر رکورد را زده یکی از آنها در تجمعات شرکت نکردند . او نماینده مردم ایران نیست .
Setareh Badashian
Setareh Badashian
مسیح از دل جامعه آمده و تک تک رفتارهای مردم را می فهمد. نه تنها تا روز سرنگونی بلکه حتی پس از آن و حتی پس از این که رژیم پادشاهی با انتخاب مردم، مستقر شود، هنوز هم به امثال مسیح علی نژاد بعنوان یک رسانه مبارز، شجاع و از دل جامعه نیاز داریم.
.
.
جناب کردی، با بخشی از نگاه شما موافقم، بهویژه آنجا که بر اهمیت اثرگذاری رسانه و نقش افراد در آگاهیبخشی تأکید میکنید. اما به نظر من یک نکته اساسی هم باید در نظر گرفته شود: در سیاست و رسانه، هر کسی باید جایگاه و نقش خود را بشناسد. مخالفت من با روزنامهنگاری یا فعالیت رسانهای نیست؛ برعکس، یک روزنامهنگار اگر کارش را درست و حرفهای انجام دهد، میتواند به همان اندازه یک سیاستمدار شناختهشده و محبوب شود و حتی تأثیر عمیقتری بر افکار عمومی بگذارد. مسئله از جایی شروع میشود که بعضی افراد میخواهند از این موقعیت فراتر بروند و فقط با نشستن کنار چهرههای سیاسی یا استفاده از اعتبار دیگران، برای خود جایگاه سیاسی درست کنند. در چنین حالتی طبیعی است که با انتقاد روبهرو شوند، چون جایگاه سیاسی واقعی با کار و پشتوانه به دست میآید، نه صرفاً با نزدیکی به دیگران.