رفتن به محتوای اصلی
چهارشنبه 20 خرداد 1405 - Wednesday, 10 June 2026

جهان غرب باید رهبری دوران گذار شاهزاده رضا پهلوی را به رسمیت بشناسند

جهان غرب باید رهبری دوران گذار شاهزاده رضا پهلوی را به رسمیت بشناسند

جهان غرب باید رهبری دوران گذار شاهزاده رضا پهلوی را به رسمیت بشناسد

چرا؟
برای اینکه یک ملت در اکثریت مطلق در بی نظیری و بی بدیلی فقط به شاهزاده رضا پهلوی اعتماد و اطمینان دارند و نامش را هرروزه و هرساعته از بام تا شام در جای جای ایران و جهان صدا می زنند.
زیرا پرونده سیاسی اش چون آبِ صاف- زلال- و ذره ذره یِ وجودش در ایراندوستی، در حد کمال است.
نهالی است از دلِ تاریخ شاهنشاهی و پادشاهیِ ایران که امروز در تداومش به درختی پر شاخ و برگ تبدیل شده است که به پهنای ایرانزمین بر سر ملت ایران گسترده است.
او وارثِ تاریخ و فرهنگ وُ تمدنِ نامیرای ایران و نیز وارثِ تاج وُ تختِ شاهنشاهان و پادشاهانِ بزرگی مثل کورش و داریوش و شاپور و انوشیروان و رضاشاه بزرگ و محمدرضاشاه ایرانساز است.
او ایرانی است و جدای از هر دین و مذهبی و مرام وُ مسلکی، فقط به ایران می اندیشد و منافع ملی ایران را نمایندگی می کند.
از این جهت است که ملت ایران در جای جای ایران و جهان فقط نام ایشان را صدا می زنند و به او اعتماد و اطمینان دارند.
منهای ایشان، ملت ایران به هیچ کس در هر قد و اندازه ای که باشند، اعتماد ندارند که هیچ بلکه همه آنها را در خدمت به جمهوری اسلامی تعریف می کنند که خواهان ویرانی ایران و کشتار ایرانیان در همدستی با تبهکاران اسلامی اشغالگر هستند.
پس با این ویژه گی های منحصر به فرد و بی بدیل و بی نظیر، جهان غرب باید بی هیچ اما و اگری در احترام به ملت ایران، رهبری ایشان را در دوران گذار به رسمیت بشناسند تا سرنگونی جمهوری اسلامی شتاب بیشتری بگیرد.
به معنی دیگر، اقدام بشردوستانه آمریکا و اسرائیل باید همزمان با کوبیدن ارگان های سرکوب و شهرک های موشکی و تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی و نیز هدف قرار دادن تبهکاران دانه درشت اسلامی، با صدای بلند رهبری شاهزاده رضا پهلوی را به رسمیت بشناسند تا کشورهای حامی جمهوری اسلامی مثل انگلستان و فرانسه و اسپانیا مجبور شوند برای منافع آینده شان، به ملت ایران احترام بگذارند و در پیشگاه رهبر دوران گذارشان زانوی ادب به زمین بسایند و از گذشته سراسر ناشاد در همکاری جنایت و خیانت بارشان با جمهوری اسلامی از آنها پوزش بخواهند.
نیازی هم به گفتن و نوشتن نیست که ایرانیان در این کشورها مثل کانادا در اکثریت مطلق شان حامی شاهزاده رضا پهلوی و خواستار سرنگونی جمهوری اسلامی هستند.
باشد که این حقیقت و خواست ارجمند ملت ایران در گوش کُر جهان آزاد فرو برود و به انسانیت و آزادی انتحاب یک ملت کهن و با فرهنگ و تمدن بی نظیرش احترام بگذارند.
چنین باد
احمد پناهنده

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

احمد پناهنده

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده
نظرات رسیده

می پرسم چرا جهان غرب باید رهبری دوران گذار شاهزاده رضا پهلوی را به رسمیت بشناسندا؟
احمد پناهنده پاسخ می دهد :

﴿برای اینکه یک ملت در اکثریت مطلق در بی نظیری و بی بدیلی فقط به شاهزاده رضا پهلوی اعتماد و اطمینان دارند و نامش را هرروزه و هرساعته از بام تا شام در جای جای ایران و جهان صدا می زنند.

«باید » شما زمانی معتبر است که اکثریت مطلق با ارقام و‌امار ثابت شده باشد
اکثریت مطلق (Absolute Majority) به معنای کسب حداقل «نصف به‌علاوه یک» از کل آرا یا مجموع اعضای یک مجموعه است. این معیار که در انتخابات و تصمیم‌گیری‌ها به کار می‌رود، تضمین می‌کند که برنده بیش از ۵۰٪ آرا را دارد، برخلاف اکثریت نسبی که تنها داشتن رای بیشتر نسبت به رقبا (بدون نیاز به حد نصاب ۵۰٪) کافی است
برای اینکار ابزاری موجود نبست جز حدس و گمان
از سوی دیگر مخالفین پهلوی هم روز به روز قدرتمند تر می شوند ( آنتیک ها شاملذ کورد ها ، تورک ها و.،.، مجاهدین ، چپ ها و جمهوریخواهان
متاسفانه بخش قابل ملاحظه ای از هوداران شاهزاده با دگر اندیش بگونه ای افراطی خصمانه بر خورد می کنند، حتی از کلمات بسیار رکیک استفاده می کنند
تمامی شعار ها و کامنت ها ی فارسی جمع بندی و ترجمه و در اختیار ارگان‌های تصمیم گیر کشورهای غربی قرار می گیرد
برخی شعار ها جنبه کاملا راسیستی دارد ( ما آریایی هستیم ، عرب نمی پرستیم) و یا گفته می شود « یک ملت ، یک پرچم و یک شعار»

چ., 22.04.2026 - 05:21 پیوند ثابت