اوكرايني ها توانستند جنگ ايران را بسود خود رقم بزنند
تهیه و تنظیم:
كيانوش توكلي
روزنامه BT : جنگ ايران سبب بالا رفتن نفت و گاز شد . در ابتدا برنده اين جنگ ، روسيه و پوتين بود ، ولي اوكرايني ها به بنادر صدور نفت و گاز روسيه حمله كردند و بدين طريق سود روسيه از جنگ را خنثي نمودند
از انجا كه موشك هاي چندين ميليون دلاري امريكايي صرف خنثي سازي پهپاد هاي ارزان قيمت ايراني مي شد
در حالي كه اوكرايني ها در زمينه پهپاد هاي ايران كار كرده بودند و در اين زمينه تخصص داشتند و توانستند امكانات زيادي را به كشور هاي عربي بفروشند
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.
کیانوش توکلی
توجه داشته باشید کامنتهایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!