دکتر مهندس صابر
کیانوش گرامی،
این ایمیل باید مورد توجه شما و ابولفضل محققی و دیگر راستهای کنونی و چپها و با وجدانهای سابق قرار بگیرد.
ویدیو زیر را ببینید، تا آخر لطفا! چاپلوسان و .... مالانی مانند الف. م. را هم ببینید که چطور رنگ عوض کرده است. او تنها نیست! بسیاری مانند او از حزب باد اند و یا شده اند!
بهر حال، شما و محققی، زنده باشید، گل بچینید چنگ چنگ،
معتقدم که شما دو نفر(حداقل) از حزب باد نیستید! اما مواظب باشید که این مثلا سلطنت طلبان «دمکرات» پوست خربزه زیر پایتان نگذارند.
فکر نمی کنم شما دو نفر از جنس فحاشان و دروازه غاران فالانژ «شعبان جعفری» ها باشید. افرادی که هر روز و هرشب مزخرفاتی در سایت شما منتشر می کنند، مثلا بنام «تریبون آزاد»! حیف وقت، که ابدا یک ثانیه هم وقت گذاشت، خواند و حیف وقت که ...!
امیدوارم که هنوز انسانهای با وجدان، و وطن دوست پیدا شود! و قدر آنهایی را که در انفرادی نشسته اند، قدر دهها هزار کشته، اعدامی و جان فدای وطن و سربداران راه آزادی (درمجموع و در این یکصد سال اخیر میلیونها انسان آزاده) را بدانند! چه به دست ملای خونخوار و چه بدست شاه و ساواک جنایتکار و آدمکشش!
آیا سایت شما و دیگرانی از این دست، پایمال خون این عزیزان و زندانیان نبوده و نیست؟!
باید به وجدان خودتان، شما و ابوالفصل را می گویم، جواب بدهید! تنها به خودتان!
شما به فردی جوابگو نیستید! فقط به خودتان و تاریخ!
با درود و احترام
دکتر مهندس صابر
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.
توجه داشته باشید کامنتهایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!
دیدگاهها
Mike Nader
Mike Nader
فقر انسجام فكرى و دو گانگى و تناقض در اين تفكر موج ميزند ؟ اين عقده پهلوى و اين دو پادشاهى كه جز خدمت بجاى نگذاشتند و سر فرازى و حرمت جهانى براى مردم بجاى گذاشتند و ديريست كه هنوز استخوانهاى رضا شاه و محمد رضا شاه را بيرون مى كشند و خورد مى كنند ؟ و توهين مى كنند ؟ و بى حرمتى مى كنند و حتى مردمى كه در خيابان به انها روحت شاد فرياد مى زنند زشت و زننده و عقده اى كه جز كريح و مبتذل چيزى نيست ؟ بايد به چنين نامه ها و پيام هاى مسموم كننده و منحرف و غير اخلاقى چه گفت و چگونه پاسخ داد ؟
Kiya Chahzad
Kiya Chahzad
آقای دکتر مهندس صابر
میلیونها ایرانی هوادار سامانه گذار به رهبری شاهزاده رضا پهلوی روزهای یکشنبه هر هفته از نقاط مختلف به مراکز شهرهای بزرگ می روند و در حمایت از مردم داخل ایران فداکاری میکنند .
نمیشود اشتباهات عده ای اندک از کسانی را که
به علل مختلف با اپورتونیستهای چپ مشکل دارند را بحساب همه هواداران سامانه گذار شاهزاده رضا پهلوی گذاشت و عقده حقارت خود را هم به رخ همه بکشید که انگار بسیار دمکرات تز و آزادیخواه تر و با شعور تر هستید
و نصیحت میفرمایید که صف این دوستان را از بقیه ناشیانه جدا کنید .
دوست عزیز : آقای دکتر مهندس
شاهزاده رضا پهلوی را نقد خلاقانه بکنید البته خودشان هم اگر حرفتان درست باشد حتما گوش میکنند . تخریب کردن کار بسیار ساده ای است برای کسانیکه شعور و درک سیاسی دارند
میدانند در صحنه مبارزه علیه رژیم جنایتکار چه کسی حرف اول را میزند . رضا پهلوی نه ادعا دارد نه سلطنت میخواهد نه مثل انقلابی نما ها
شمشیر را ازرو بسته است . بلکه بسیار باشعور تحصیل کرده ، دمکرات و وطن پرست است مردم ایران بعد از نیم قرن ایشان را صدا میزنند و اکثریت مردم هوادار ایشان و گذشته بسیار پرافتخار پدرش شاه فقید ایران هستند .
شما آقای دکتر مهندس اگر درک درستی داشتید
براحتی میفهمیدید که در سالهای ۵۰ استراتژی مبارزه مسلحانه علیه امپریالیست در زمان جنگ سرد بسیار غلط بود و نمونه های دستپخت آن روشنفکران مبارز ضد امپریالیست حکومت های
دیکتاتور و ضدبشر کره شمالی و کوبا و جمهوری اسلامی و اتحاد جماهیر شوروی و چین کمونیست مائو و آلبانی انور خوجه است
که در تاریخ تمدن ملتها هیچ اعتباری ندارند .
شما بهتر است به تاریخ همزمان ایران زمان شاه فقید را با ترکیه و سنگاپور و کره جنوبی و ژاپن را مقایسه کنید . از نظر معیار های اقتصادی رشد و شکوفایی و آزادی زنان رفاه اجتماعی و سواد و بهداشت و اعتبار جهانی ...
آنگاه گاله دهان خودتان را گل خواهید گرفت .
شما را مراجعه میدهم به دروغهایی که انقلابیون پوشالی که علیه تاریخ معاصر ما تبلیغ کرده اند و شما نمونه بارز آن توهمات هستید. و امروز معلم اخلاق شده اید . این رژیم جمهوری قاتلان حاصل دستپخت امثال شما ها دکتر مهندس های تحصیل کرده است که نان شاه فقید را خوردند بورس گرفتند نمک خوردند و نمکدان شکستند . روشنفکران دهه ۵۰ سنگی را درچاه افکندند که امروز بعد از ۴۷ سال کمر نسل نوین مردم ایران ازان حماقت شکسته است تا آنرا خارج کنند .
آقای معلم اخلاق
بیایید صد ها دستاورد شاهزاده رضا پهلوی را هم برشمارید که هرروز از این کشور به آن کشور از این سر دنیا به آن دیگر نقاط زبان مردم ایران شدند و اعتبار خود را فداکارانه برای خدمت به مردم و میهن ما گذاشته اند .
شمارا چه به این گنده گوییها ..
بفرمایید اگر بلدید بهتر مبارزه کنید تا الان کجا بودید ؟ راه شما را کسی نبسته است . دشمن اصلی ما جمهوری اسلامی است .
ضمنا آنها که فحاشی میکنند و مرگ بر سه فاسد میگویند هم شاید دلیلی دارند ازخودشان بپرسید که چگونه همان اردوگاه ضد امپریالیستی اپورتونیست چپ و مذهبی نیم قرن هست که عصای دست جمهوری قاتلان شده اند . آن هم واقعیت تلخ دیگری است بیشتر ازاین پرونده اعمال شما را با نمیکنم میگذارم برای آیندگان .
Arvand Amirkhosravi
Arvand Amirkhosravi
جناب دکتر مهندس صابر؛😂
نامهتان بیش از آنکه هشدار سیاسی باشد، سندیست از فرسودگی همان ادبیات پنجاهوهفتی که هنوز خیال میکند با چند واژهی نخنما مثل «فالانژ»، «شعبان جعفری»، «ساواک جنایتکار» و «سلطنتطلبان دموکراتنما» میتواند نسل امروز را بترساند.
شما از وجدان سخن میگویید، اما نخستین کاری که میکنید، بیوجدان خواندن هر صداییست که از اردوگاه فکری شما بیرون زده است. از آزادی حرف میزنید، اما تریبون آزاد را «حیف وقت» میدانید، چون در آن حرفهایی منتشر میشود که با حافظهی ایدئولوژیک شما جور درنمیآید.
مشکل شما سلطنتطلبان نیستند؛ مشکل شما این است که تاریخ از روی ادبیات شما عبور کرده است.
نسلی آمده که دیگر با مترسکهای کهنهی «ساواک و شعبان جعفری» نمیترسد. نسلی که هم جنایت جمهوری اسلامی را دیده، هم فاجعهی روشنفکران و چپهایی را که در ۵۷ راه را برای این هیولا باز کردند.
شما هنوز طلبکارید؛ در حالی که بسیاری از همنسلان فکری شما باید پیش از موعظهکردن درباره وجدان، یکبار به ملت ایران توضیح دهند که چگونه از دل آن همه شعار آزادی، به ولایت فقیه، اعدام، زندان، جنگ، تبعید و ویرانی رسیدیم.
وجدان یعنی اول سهم خودتان را در فاجعه ببینید؛
نه اینکه پس از چهار دهه، همچنان با همان نوار کاست پوسیده، برای دیگران خطکشی اخلاقی کنید