رفتن به محتوای اصلی
شنبه 16 خرداد 1405 - Saturday, 6 June 2026

فرق بین مجاهدین خلق و آخوندهای اسلامی

فرق بین مجاهدین خلق و آخوندهای اسلامی

فرق بین مجاهدین خلق و آخوندهای اسلامی*

دوستی در یک مهمانی، وقتی که صحبت از موضوعات روز پیش آمد، از من پرسش کرد که از نگاه تو:
فرق بین مجاهدین خلق و آخوندهای اسلامی در چیست؟
چون می دانست که من مجاهدین خلق را خوب می شناسم.
پیش از آنکه پاسخی بدهم ابتدا درنگی کردم و در چشمش نگاه شدم و با آگاهی کامل گفتم:
به باور من هیچ فرقی با هم ندارند، جز اینکه یکی معمم است و دیگری مکلا
اما هر دو از جنایتکاران و خیانتکاران اسلامی از نوع شعیه اثناعشری هستند، که در کارنامه شان جز خیانت و جنایت به تاریخ و فرهنگ و تمدن و خاک و ملت ایران، اندوخته ای ندارند.
یکی در قدرت است و جنایت و خیانت می کند آن دیگری هنوز به قدرت نرسیده است، اما پرونده ای قطور از خیانت خباثت و جنایت و ایرانی-کشی، در توشه و پوشه ی خود دارد.
اختلافشان نه بر سر اسلام و مذهب ارتجاعی شیعه اثناعشری، که یک دین و مذهبی بیگانه، متجاوز، خونریز و ضد انسانی هستند، بلکه فقط و فقط  بر سر قدرت است.
درست مثل دوران جنایتکاران ِ صدر اسلام چون علی و معاویه، و پسران و نوه هایشان، جنگ و جنایت و ایرانی کشی شان، فقط برای کسب قدرت بود و بس
هر دو در بیگانه پرستی، شهره ی آفاقند و حاضرند ایران را فدای اسلام خونریز و انسان-کشِ خودشان بکنند.
هر دو ضد تاریخ، ضد فرهنگ، ضد تمدن ایرانی و منافع ملت ایران هستند اما برای متجاوزین به ملت و تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران، سینه چاک می دهند و بر سر وُ کلّه و پشت بی مقدارشان تیغ می کشند و خونریزی را جشن می گیرند.
هر دو بویی از انسانیت و ارجمندی انسان نبرده اند که هیچ بلکه زنده هستند تا انسانیت و کرامت و فضیلت انسانی را سر ببرند و بکُشند.
هر دو انحصار طلب، خودخواه، جانی و در تمامیتشان تروریست و انسان-کش هستند.
یکی برای رسیدن به قدرت از سلاح فتوی که نوعی از ترور فیریکی انسانهای آزادیخواه است، استفاده می کند و دیگری چون از پایگاهی بین ملت ایران برخوردار نیست، با سلاح اهدایی تروریست های فلسطین و لیبی و عراق از سلاح گرم استفاده می کردند و پاسبان های امنیت کشور را زندگی می کُشتند و تا دیروز هم ایرانی-کشی راه انداخته بودند.
در مقایسه ی این دو، مجاهدین به مراتب جانی تر و پست تر و و وقیح تر و ضد انسانی تر و ضد ایرانی تر هستند. البته این نگاه به مجاهدین خلق، هیچ از بار جنایت و خیانت و خباثت و انسان و ایرانی-کشیِ آخوندهای اسلامی کم نمی کند بلکه می خواهم بگویم
مجاهدین در مقایسه با آخوندهای جنایتکار اسلامی چون از پایگاه اجتماعی برخوردار نیستند، اگر به قدرت برسند، فقط می توانند با کشتار بسی وسیع تر از حاکمان اسلامی قدرت را چند روزی نگاه دارند.
مثل پل پوت در کامبوج
لنین و استالین در روسیه و ملل به زور پیوسته اش
کاسترو در کوبا
مائو در چین
انور خوجه در البانی
کیم ایل سونگ در کره ی شمالی
صدام در عراق
اسد در سوریه
و یک دوجین از این جنایتکاران تاریخِ بشریت در جای جای این گیتی
و امروز این گروه تروریست و قاتلین مستشاران آمریکایی و افسران و پاسبانان امنیت اجتماعی ایران به درجه ای از استیصال رسیده اند که کاسه گدایی را به سوی پناه جویانی گرفتند که با هزاران مشکل و درد و بیماری، خودشان را به اروپا و آمریکا رسانده اند.
و وقتی که با پاسخ منفی این پناه جو ها روبرو می شوند با وقاحت تمام آنها را تهدید می کنند که اگر با ما همکاری نکنید، دیپورت می شوید.
عجبا
این موجودات هنوز هم نفهمیده اند که از نگاه ایرانیان، منفورترین جانورانی هستند که در تاریخ ایران چون انگلی روئیدند و درهمه ی شرایط فقط مزاحم آسایش و زندگی مردم هستند.
و امروز با پولهایی اهدایی صدام حسین که از سفره ی خون و چرک مردم عراق در حلقومشان ریخته شد، برای رونق بازار ورشکشته شان، پول در جیب کسانی می ریزند که با ایرانیان هیچ نسبتی ندارند.
برای همین است که متینگ چند صد نفره شان از افریقایی و بنگلادشی و پاکستانی و لهستانی و امروز اکراینی انباشته شده که ایرانیان در آن اندک شمارند.
حال این ناکسان تاریخ ایران، پناه جویان ایران را تهدید به دیپورت می کنند و مزاحم آسایشان می شوند.
کافی است برای شناخت این قاتلین ایرانی و آمریکایی، از آنها پرسش کرد که در زندان آلبانی بر سر انسان های مفلوک و پوسیده و پوشک پوشیده و زنان رنگ و رو رفته چه می آورید؟
چرا درب زندان آلبانی را باز نمی کنید تا این بیماران و از رده خارج شدگان از زندگی، زندگی را اندکی تنفس کنند و بفهمند که انسان هستند و بعد بمیرند؟
از چی می ترسید؟
از جنایت و کثافتکاری های درون تشکیلاتی تان می ترسید؟
تا کی می خواهید این علیل شدگان را در چنگال ستمگرانه خودتان اسیر نگه دارید؟
شرم نمی کنید؟
خجالت نمی کشید؟
چی دارید به این پناه جوها در مقایسه با آخوندهای اسلامی عرضه کنید؟
شما اگر ایرانی باشید باید در مقابل کورش بزرگ زانو به زمین بساییدکه قبل از اسلام شما، حقوق ادیان و حقوق بشر را ارج نهاد و فضیلت بخشید.
باید در مقابل آریوبرزن زانوی ادب به زمین دولا کنیدکه با جان و مال و خانواده ی خود در مقابل بیگانگان مقدونیان جنگید و در راه ایرانش جان بداد.
باید در مقابل رستم فرخزاد سپهسالار یزدگرد شاهنشاه ایران، تعظیم کنید که با همه ی هستی اش از متجاوزین اسلام خونخوار از ایران و ایرانی دفاع کرد.
باید در مقابل رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه ایرانساز، سر خم کنید که به شما شخصیت و هویت داد
نه یک مشت راهزنِ بیابانگرد و متجاوزین به ناموس و خاک ایران و ایرانی.
باید به پیروز نهاوندی یا ابولولو درود بفرستید که سردسته متجاوین اسلامی شما را در مدینه مجازات کرد
نه به حسین که مثل شما امروز فقط و فقط برای کسب قدرت، خودش و خانواده اش را تلف کرد و یا در راس سپاهی به فرماندهی یکی از عرب های خونخوار به گرگان حمله بردند و مردم گرگان را قتل و عام کردند.
تا کی بیگانه پرستی و سر تعظیم فرود آوردن برای کسانی که به نیاکان تو و من و ما ایرانیان تجاوز کردند و خاک ایران را به توبره کشیدند و کشتار وحشیانه کردند؟
شرم کنید و خجالت بکشید 
هذیان هم حدی دارد

نوامبر 2017
احمد پناهنده
*این مطلب در سال دو هزار و هفده نوشته شده است و می تواند پاسخ به سه دلباخته مجاهدین باشد که طی سه چهار ماه گذشته حداقل سه مطلب انتشار دادند و خواستند مجاهدین خلق را به شاهزاده رضا پهلوی نزدیک کنند، که نه شدنی است و نه خواستنی

زیرا یکی ایرانی است و فقط به ایران و ملت ایران می اندیشد و آن دیگری بیگانه پرست است که نه ایران برایش اهمیت دارد و نه جان ایرانی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

احمد پناهنده

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!