سپاس از اقدام بشردوستانه آمریکا و اسرائیل
تا همینجا و همین امروز و این لحظه به سهم خود به عنوان یک ایرانی که بیش از چهل و هفت سال جان و جهان و خانمان و جوانی ام را برای سرنگونی جمهوری اسلامی هزینه کردم با گردنی افراشته می گویم و می نویسم،
سپاس از پرزیدنت ترامپ و قهرمان ملی اسرائیل نتانیاهو
چرا سپاسگزار این دو هستم؟
پوشیده نیست که اسرائیل دوست و خویشاوند تاریخی ایرانیان از آغاز بنیانگذاری شاهنشاهی ایران بوده است و در مقاطع مختلفِ تاریخ همیشه مورد حمایت شاهنشاهان و پادشاهان ایرانی بوده اند.
بطوریکه ملت اسرائیل و در راسش بنیامین نتانیاهو این حمایت و کمک های تاریخی شاهنشاهان و پادشاهان ایرانی را در تتدپیچ های زمان فراموش نکردند و کماکان موجودیت خودشان را تا حدودی مدیون این شاهنشاهان و پادشاهان ایرانی می دانند.
بنابراین با این نگاه می شود گفت و نوشت، اسرائیل هیچگاه دشمن ایران و ایرانیان نبوده است و نیست و اگر هم در جنگ دوازده روزه و بعد چهل روزه، بطور هدفمند پایگاه های ارگان سرکوب و نفرات دانه درشت جمهوری اسلامی را هدف قرار داد نه تنها برای امنیت اسرائیل اهمیت داشت بلکه تمام قد در خدمت ملت ایران بود.
برای همین است که ملت ایران یک صدا با صدای بلند از بی بی تشکر کردند و می کنند.
همین طور است اقدام بشردوستانه آمریکا به رهبری پرزیدنت ترامپ که در بعد از خیزش ۱۸ و ۱۹ دی ماه و کشتار بی رحمانه جمهوری اسلامی به ملت ایران قول داده بودند نگران نباشید و کمک در راه است.
بنابراین او به ندای وجدان انسانی اش قیام کرد و به قولی که به ملت ایران داده بود، وفادار ماند و در کنار اسرائیل با هدف قرار دادن پایگاه های سرکوب در زمین و دریا و هوا و حتا پست های بازرسی، پشت جمهوری اسلامی را شکستند و دندان های خون آلودشان را خرد کردند بطوریکه امروز جمهوری اسلامی در اوج ضعف و استیصال به پاکستان و روسیه و قطر و کشورهای دیگر آویزان شده است تا آمریکا و اسرائیل اقدام بشردوستانه را تا جایی ادامه ندهد که سرنگون شوند.
اما نمی دانند هدف اسرائیل و آمریکا هیچگاه سرنگونی و تغییر آنها در ایران نبود بلکه می خواستند در خدمت به ملت ایران، کمر جمهوری اسلامی را بشکنند که شکستند و دندانهای خون آلودشان را خرد کنند که کنند.
سرنگونی جمهوری اسلامی بدست و اراده ملت ایران رقم می خورد که از هم اکنون شروع شده است و می رود در خیزش نهایی به فرمان و فراخوان شاهزاده رضا پهلوی، اشغالگران تبهکار اسلامی را در جای جای ایرانزمین جارو کنند و همه آنها را مجازات نمایند.
تا آن روز دور نیست بلکه بزودی اتفاق می افتد.
زیرا ملت ایران* در ابن چند ماه نشان دادند که تمام-قد نه تنها از اقدام بشردوستانه آمریکا و اسرائیل حمایت کردند و می کنند بلکه سرو-گون و جان برکف برای رهایی ایران پشت شاهزاده رضا پهلوی و گوش به فرمان و فراخوان ایشان در شرایط مناسب هستند.
احمد پناهنده
*در اینجا ملت ایران شامل ایرانیانی می شود که دل در گرو ایران و ارزش های ایرانی و رهایی اش از اشغالِ اشغالگران تبهکار اسلامی دارند نه آنانیکه در خدمت جمهوری اسلامی علیه ملت ایران صف آرایی کردند.
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.
توجه داشته باشید کامنتهایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!