رفتن به محتوای اصلی

آقای دکتر انقطاع لطفأ پاسخ دهید !
21.09.2012 - 11:09

 انتشار منشور فراخوان شورای ملی به مهمترین خبر این روزهای جامعه تبدیل شده است ؛ حداقل در خارج از کشور که اینگونه بوده و بنا بر اخبار دریافتی در داخل نیز میرود که چنین شود . واکنش های گونا گون و گاه شتابزده افراد و محافل مختلف گواه این مدعاست . همه حضور دارند. مشهور؛گمنام ؛ ولی در آ رزوی شهرت ؛ مغرض ؛ دلسوز ؛ و.........

کسانی که تا دیروز سنگ آزادی ایران را به سینه میزدند و در رسانه های پارسی تحلیل وراه حل ارائه می دادند ناگهان در زمرۀ مخالفین منشور رخ نموده و چنین وانمود می کنند که این منشور و شورایملی برآمده از آن ؛ خطاست و نویسندگان آن چنین اند و چنان.

نمی دانم که هدف آزادی ایران است یا اینکه نه ؛ فقط عده ای خاص که همانا ایراد گیران وسرزنش کنندگان اند ؛ مجازند برای کشور نسخه بپیچند.

این عده که جز برای خود برای احدی حقی قائل نیستند می گویند  تنها کسانی در میدان مبارزه حق حضور دارند که معروف باشند ؛ سابقۀ مبارزاتی کمتر از سی سال قبول نیست و البته باید چون آنان اندیشید.نظارت استصوابی از نوع اپوزیسیون !

جالب است در این میان واکنشهای بضی از به ظاهر طرفداران نظام پادشاهی که از امضاء منشور توسط شاهزاده خرده میگیرند.

از دید گاه این گروه رضا پهلوی فقط باید در کسوت پادشاه به میان آید والبته فقط پادشاه ایشان وگرنه او هم صلاحیت ندارد.کاتولیک تر از پاپ یعنی این.

به هر روی چند روز  گذشته در تلویزیون پارس  برنامه ای با همکاری تلویزیون ان.آی.تی.وی پخش شد که گفتمان بزرگ فراخوان شورایملی نام داشت.آقای پرویز قاضی سعید مجری بود ومیهمانانی در برنامه حضور یافتند.یکی از این مدعوین آقای دکتر انقطاع بود.

ایشان در مذ مت منشور ونویسندگان آن سخن راند ند.از نظر او نویسندگان جز دو سه نفر که کمی به نظرشان آشنا هستند بقیه ناشناس و گمنام اند وچه گناه بزرگی ست این ناشناسی.سوال این است از دید دکتر انقطاع چرا باید همه معروف باشند تا بتوانند وارد گود شوند؟ مگر شخص ایشان از اول نامور بودند؟و اصولأ چند سال معروفیت لازمۀ ورود به عرصۀ سیاست است؟اگر عده ای نتوانسته باشند به حق یا ناحق به تریبونی دست یافته و رسانه ای که چهرۀ آنان را پخش کند باید آنان را بیسواد و ناصالح دانست؟آقای دکتر به اطلاع شما میرسانم بسیاری از کسانی که این منشور را نگاشته اند شخصأ میشناسم وبدانید ومطمئن باشید که عالیترین مدارج علمی وتخصصی را از دانشگاههای معتبر و رسمی داخل یا خارج دارا هستند.

افراد زیادی هستد که گمنام اند ولی صاحب اندیشه و  در بعد تئوریک وعملی ؛ بسیار به کار مبارزه می آیند.

سوال دیگر راجع به اصل یازدهم است و توجیه شان  در این مورد.ایشان  گفتند حکومت غیر متمرکز یعنی فدرالیزم؟!

آقای دکتر شما که استاد ادبیات و واژگان و سیاست هستید بر مبنا ی چه اصلی چنین تحلیلی ارائه می فرمائید ؟

شما عامدانه و به قصد تخریب منشور یک پیش فرض صد در صد غلط را اصل قرار داده و نتیجۀ دلخواه خویش را میگیرید  پوزش میخواهم ولی آیا این سفسطه نیست؟من قصد دفاع از اصل یازدهم منشور را ندارم ولی بخاطر یک دستمال قیصریه را به آتش نمی کشند.این تازه اول راه است .لطفأ اگر میشود پاسخ مرا بدهید.فدرالیزم این نیست که شما می فرمایید. به مردم اطلاعات غلط ندهید من به عنوان یک دوستدار شما بیش از اینها از جنابعالی  توقع داشتم . به یاد داشته باشید که در مقام یک اندیشمند در پیشگاه مردم مسئول هستید.

امیر حسین مهدی ایرایی

سی ویکم شهریور نود ویک

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.