رفتن به محتوای اصلی

ای صندلی های خالی، من دکتر محمود احمدی نژاد هستم
27.09.2012 - 19:23

«مشروح سخنرانی محمود احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل»

با سلام و عرض ادب به صندلی های خالی و 160 نفر هیت مفت خور که در این سفر پر بار رئیس جمهور منتصب مقام معظم رهبری را همراهی می فرمایند.

من رئیس دولت ایران درباره وضعیت کشور و سیاست های مان برای مهار مردم سخنان گهر بارم را شروع می کنم. در کشور من ایران آزادی و امنیت وجود ندارد چون من از امام خمینی یاد گرفتم که در محو و سرکوب آزادی های فطری انسانها بکوشم و راه ایشان را با پشتیبانی رهبرم و دوستانم در سلب آزادی از شهروندان ادامه می دهم. کشور من از لحاظ تعداد اعدام رتبه نخست را در جهان دارد و در میادین واماکن عمومی شهرها چوبه های دار کاشته ام البته بسیاری از اعدام ها بطور مخفیانه صورت می گیرد. من یک آدم حیله گر و دروغگو و مطیع دیکتاتور زمان علی خامنه ای هستم. بعضی وقت ها حرف او را گوش نمی کنم چون او هم از من می ترسد می داند اگر بخواهم تمام کارهای ضد انسانی او را افشا می کنم. من فکر می کنم عقل کل هستم و به حرف و مشورت کسی اعتنایی نمی کنم. من کار هایم سرتا پا سانسور و حقه بازی است. من به دگراندیشان و منتقدانم هیچ رحمی نمی کنم، همه آنها را شکنجه کرده به زنجیر می کشم. من در همه کارها متخصص هستم. پروژه هایم دیر جواب می دهد و اکثرا نیمه تمام مانده اند. من بیش از 500 میلیارد دلار پول نفت را طی 5 سال بین اطرافیانم تقسیم کردم، حیف و میل کردم به کشورهای کوچک باج دادم از ایران در محافل بین المللی حمایت معنوی بکنند و لی آنها این کار را نکردند و مثل همیشه ما را گول زدند. من میلیاردها دلار بنا به دستور آقا خامنه ای به تروریست ها کمک کردم که انسان های بی گناه را مورد هدف قرار دهند و از آن به عنوان حمله به مواضع غرب یاد کنیم. از بشار اسد حمایت مادی و معنوی می کنیم و به او می گوییم کودکان و زنان و هزاران انسان بی گناه را بکشد. جان انسان ها برای من هیچ ارزشی ندارد. من احمدی نژاد یک ترویستم و به آن هم افتخار می کنم هر کسی که از من و مرشدم علی خامنه ای اطاعت نکند دشمن اسلام است و باید به جرم جنگ با خدا کشته بشود. ما دوست داریم مردم را گرسنه نگه داریم، چون من و خامنه ای تصمیم داریم همه مردم قربانی ایدئولوژی ضد بشری ما بشوند و به راه مان که دستیابی به سلاح اتمی است ادامه دهیم، آن موقع است که تمام مردم و جامعه جهانی در برابر ما میدان مبارزه را خواهند باخت و سر تعظیم و تسلیم فرو خواهند آورد. بیش از 60 درصد جمعیت کشور من زیر خط فقر زندگی می کنند چون من حق آن را به اقلیت حاکم یعنی طرفداران خود برادران سپاهی، اطلاعاتی، روحانیون دغل باز داده ام که از نظام محافظت کنند. رشوت، بی عدالتی، فساد، حق کشی و غیر ذلک در ادارات و ارگان های حکومتی که من آن را در اینجا نمایندگی می کنم بی داد می کند. جامعه ما پر مواد مخدر است و من چاره این کار را در اعدام قاچاقچیان می بینم و برای حل معضلات اجتماعی مثل بیکاری، گرانی و تورم چاره ای نمی اندیشم، چون اعتقاد دارم هر چه قدر تعداد افراد معتاد جامعه بیشتر باشد مردم توانایی دفاع از خود را در برابر بی عدالتی دولت من نخواهند داشت و سرشان به استفاده از مواد مخدر گرم خواهد شد. من بنا به فرمان آقا تمام برادران سپاهی و اطلاعاتی را به پست های کلیدی نهادها و ارگان های دولتی گمارده ام. کسی در برابر قدرت سرکوب من و برادرانم یارای مقاومت ندارد. من در زندانها دستور شکنجه را می دهم حتی دستور داده بودم به زندانیان تجاوز کنند و عده ای از آنها را در برابر ما قد علم می کنند به قتل برسانند.

من با سیاست های ستمگرانه خود دریاچه ارومیه و تمام تالاب های مهم کشور را خشک کردم و به جای آن می خواهم با آب دریای خزر کویر لوت را آباد سازم. من دوست دارم تمام قومیت ها در ایران نسل کشی شوند و به استثمار و استعمار آنها ادامه می دهم  فکر آقا معظم له خامنه ای هم در این باره به من نزدیکتر است و صدها نفر از آنان در زندان های ما محبوس و تحت شکنجه هستند و عده ای را هم اعدام کرده ایم. من به جز مذهب شیعه مذهبی را به رسمیت نمی شناسم. بهائیان، سنی مذهب ها، مسیحیان، آتئیست ها، یهودیان و تمام اقلیت های مذهبی در نظر من اگر نابود شوند مانعی ندارد. ایدئولوژی ما حق است تمام افراد منسوب به اقلیت های مذهبی و دینی یا باید به مذهب ما گرایش پیدا کنند یا اعدام بشوند چون محارب با خدا هستند.

جناب صندلی های خالی و 160 نفر مفت خور، من آمار و ارقام را در کشور دست کاری می کنم و از ایران به عنوان یک مدینه فاضله در دید مردم و دنیا جلوه می دهم. من در تنظیم سیاست خارجی از رئیس دیکتاتورم خامنه ای دستور می گیرم و با این سیاست های نابخردانه همه کشور ها را دشمن خود کرده ام و دستور می دهم دولت مردانم در امور داخلی دیگر کشور ها دخالت کنند. ما آماده تیره گی هر چه بیشتر روابط مان با غرب هستیم.

برادران سپاهی هر موقع حرفشان را گوش نمی کنم حسابی مرا می ترسانند و گوشمالی ام می دهند. من و حکومت اسلامی که تمثیل می کنم مسبب اصلی نقض حقوق بشر در داخل کشور هستیم و حقوق زنان را پایمال می کنم و فعالین حقوق زن را زندانی می کنم و اعتقاد دارم برنامه تفکیک جنسیتی دولت یعنی جداسازی مردان و زنان در همه جاها از ادارات و نهادهای حکومتی، مراکز آموزشی گرفته تا پیاده روها، پارک ها و حتی خانه ها و زندگی خصوصی مردم باید اجرا بشود. به نظر من اینترنت دشمن اسلام است و باید بکلی قطع بشود، مردم نباید به اخبار و اطلاعات درست دسترسی داشته باشند و کاربران و بلاگر های مخالف دولت  و روزنامه نگاران و فعالین حقوق بشر باید اعدام بشوند و از صحنه روزگار محو بشوند.

کارگران حق حیات ندارند و روز بروز من سعی کرده ام در اثر ورشکستگی کارگاه ها، مراکز اقتصادی و محو بخش خصوصی و تخصیص اکثر منابع اقتصادی کشور به برادران سپاهی و اطلاعاتی ام بر تعداد کارگران بی کار کشور اضافه کنم.

من دشمن علوم انسانی هستم و در این باره پیرو مقام معظم رهبری هستم و او را حمایت می کنم که با رهنمود های ارزنده خود خواستار محو علوم انسانی از دانشگاه ها شدند. ما هم دستور دادیم در دانشگاه ها علوم سنتی و علوم خرافی را جایگزین آن کنند تا اینکه بتوان با این روش مردم را بی سواد نگه داشت و به اطاعت و فرمان برداری از حکومت وا داشت. این روش در مراکز آموزشی کشور در حال اجراست.

به نظر من و رهبرم همه بدبختی های جهان ناشی از دنیای غرب بویژه کشورهای آمریکا و اسرائیل است و از روی زمین باید محو بشوند. چون اینها علم، رفاه، تکنولوژی، اختراعات، تفکرات مدرن بشری را به جوامع بشری هدیه کرده اند که در تضاد با تفکرات ضد بشری ما می باشد و حس حسادت ما به برتری علمی و پیشرفت مدرن آنها  باعث می شود که با توطئه، سنگ اندازی و حمایت از تروریزم بین الملل سیستم مدرن آنها را به چالش بکشیم.

صندلی های خالی و 160 جیره خواران عزیز، حکومت ما حکومت جنایت کار، مستبد و ضد بشریت است. با توجه به کمبود وقت نتوانستم یک سری از موارد را بازگو کنم. در نهایت می توانم بگویم استبداد، دیکتاتوری، خفقان و نقض حقوق بشر در کشور به شدت بیشتر از گذشته ادامه خواهد یافت و دشمنان اسلام نابود خواهند شد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

     

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.