رفتن به محتوای اصلی

دلار و ریال , هی به کدامین سو ؟!
19.10.2012 - 22:33

کشوری چهار فصل با منابع غنی نفت و گاز و ذخایر و معادن فراوان به چه روزی افتاده !!

کشوری که فروش نفتش روزانه از بشکه ای دو و نیم میلیون به هشتصد هزار در روز رسیده , تازه آن هشتصد هزار بشکه هم خریداران عمده اش چین و هند است , چین که تکلیفش کاملاً مشخص است نفت ایران را ارث پدرش میداند , وبابت باج سبیل مبارک نفت ایران را بصورت رایگان قبول میکند وهلپی بالا میکشد و پولی در ازای بهای آن نمی پردازد , چرا ! در برابر بهای نفت سرزمینم , جنسهای بنجول و دست سوم خود را غالب میکند , تا بتواند سرنگونی رژیم را در برابر جامعه ی بین الملل مدتی به تعویق بیندازد , هند را هم نمی دانم حساب و کتاب نفتی اش چگونه است , آیا او هم همانند چین ایران را با خانه ی خاله اش عوضی گرفته یا نه؟

در این آشفته بازار سوالی در پس ذهن ها بی جواب باقی مانده است که در این اوضاع و احوال گرانی دلار , پایین آمدن درآمد نفتی , تحریم ها , وضعیت بغرنج مردم , اختلاس های میلیاردی از ما بهترون و چه وچه و چه .... که طوماری است از برای خود,

این اجلاس سران عدم تعهد ها با احتساب پنج روز تعطیلی و چهار میلیارد هزینه برای چه برگزار شد و نتیجه اش چه بود ؟ آیا غیر از ضایع شدن جمهوری اسلامی بصورت آشکارا و افسردگی و سرخوردگی عظمای فقیه ثمره ی دیگری داشت ؟! و یا آنکه سفر دگر باره ی آقای احمدی نژاد و هیئت یکصد و شصت نفره اش با آن خرجهای کلان میلیون دلاری برای تبلیغ دولت فخیمه  و زیر میزی به خبرنگار آمریکایی سی ان ان و سوال و جوابهای منحصر به فرد احمدی نژادی افاقه کرد آیا ؟! همینطور دست و پا زدن های بی نتیجه در لابی های مختلف و دم این و آن دیدن برای مراوده ای کوچک با دولت آمریکا به بار نشست آیا ؟!

این همه هزینه از جیب و سفره ملت برای گره گشایی از غلط های پیش آمده در سالهای اخیر توسط دولت و همینطور منگ شدن سران جمهوری اسلامی برای باز کردن روزنه ی امیدی که بتوان از این ستون به آن ستون فرجی گفت و رفت باز هم میسر نشد و به در بسته خورد .

اگر دولت ایران را هر روز بعنوان معیار سنجش " رو " در کل جهان مطرح کنند و تیتر روزنامه های ریز و درشت فرنگی و دست مایه خنده عالم و آدم باشد چه انتظاری دارید که دیگر فرصتی برای فکر کردن به درد ملت پیدا کند . !

اگر دولت جمهوری اسلامی بعنوان پر رو ترین دولت از روز اول خلقت در کتاب گینس ثبت شود من به شخصه سپاسگزارم که بلاخره این دولت نا محترم در موردی رکورد دار شد وبه دیگر کراماتش هم اضافه شد .

در راستای شفاف سازی در مورد جمهوری اسلامی باید عرض کنم که هم اکنون جام شوکران در یک دست و گندهای بالا آمده در طی این سی و سه سال همچون زهری در دست دیگرش است نه میتواند گند های به بار نشسته را ماله بکشد و مردم را در کنار خود داشته باشد ونه جام شوکران را سر بکشد و منتظر عکس العمل بین المللی در برابر خود باشد .

این است عاقبت تمامی دیکتاتورهایی که بدین سان شعور ملتها را به بازی گرفتند و بر عقل و منطق مردم حکمرانی میکنند , بچشید جام زهر را که به راستی گوارایتان است ........  

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.