رفتن به محتوای اصلی

کشف ،مقادیرمتنابهی «ارتباط» بین خامنه‌ای واوباما
27.10.2012 - 00:40

بدون مقدمه بايد عرض کنم که از اینگونه کشفیات در ایران زیاد رخ ميدهد و بسیار اتفاق افتاده که مثلا اداره  مفاسدومنکرات جمهوري اسلامي، زن و مردی را به جرم ارتباط نامشروع دستگیر و حتا آن بخت برگشته‌ها سنگسار هم شده اند اما بعدا معلوم گشته که این دونفر، زن و شوهر قانونی‌ هم بوده اند. خب از این اشتباهات  پیش میاید و درست  به همین دلیل می‌باید در رابطه با خبر ارتباط خامنه‌ای و اوباما  رعایت احتیاط را نمود تا مبادا فردا معلوم شود که این دو کفتر عشق رسمأ  نامزد ،صیغه و یا و عقد دائم هم بوده و جماعتي نا آگاه، بی‌خودی به آنها تهمت زده است.
مطابق اخبار منتشره ، طی‌ عملیاتی که معلوم نیست چه کسانی‌ انجام داده اند ،مقادیر زیادی «ارتباط»  بین خامنه‌ای واوباما کشف و ضبط شده است و گفته میشود  درمیان این «ارتباطات مکشوفه»  مقادير متنابهی پاسدار و سیاستمدار از جمله ولایتی و طائب وجود دارد .
البته تاآنجایی که حقیر خبردار است طی‌ بيش از سه‌ دهه گذشته ،مقادیر متنابهی از پاسداران و نمایندگان مجلس و وزیر و وکیل و حتا رایزن مسائل هسته‌ای ایران تنها با اضافه کردن پسوند«سابق» ساکن آمریکا شده و حتا تعداد «متنابهتري»  از آنها بعنوان تحلیلگر مسائل سیاسی وروسای مراکز متعدد  مطالعات  استرتراتژیک و استاد دانشگاه، مشغول آموزش کفار در خاک ایالات متحده شده اند.
 
حال   نمی دانم که چگونه وجود چند پاسدار و سیاستمدار بدون پسوند«سابق» موجب شده است که همگان از کشفی بزرگ سخن گويند که ایها الناس ... ایران با آمریکا ارتباط دارد! مگر نداشت که حالا دارد؟مگر این‌همه پاسدار و مخلفات مربوطه که در بالا بر شمردیم، گله گله وارد آمریکا نشده اند ؟آمریکا که چه عرض کنم ،عوامل «آقا نایب آقا امام زمان» به اسرائیل هم می روند البته تحت عنوان مخالفین آقا، که بقیه باورشان نشود آقا با اسرائیل ارتباط دارد و بقیه باورشان شود که فقط مخالفین آقا به اسرائیل میروند نه موافقين ايشان!
با عرض معذرت، کشف تان بخورد توي سرتان، عجب کشفی کردید که بالاخره فهمیدید  حضرت آقاي  نوراني، با یک  آقاي  دیگر غیر نورانی در آمریکا ارتباط دارد!  مگر همین دو آقای سیاه و سفید نبودند که طی‌ سالهای اخیر «خورجین خورجین» نامه عاشقانه رد و بدل کرده اند ؟و حتا روایت است که آقا، شبانه  و دزدکی ودور از چشم اهل بیت ،ساعتها با اوباما تلفنی ،دل میدهند و قلوه می‌‌ستانند تا حدی که پول تلفن بیت رهبری، هر ماه به میلیونها تومان می‌‌رسد.
ای ول بابا... شما دیگه کی‌ هستید؟ببخشید، شما خوانندگان عزیز را عرض نمی کنم بلکه شما یا در واقع «آنها نویسندگان محترم» را عرض می‌کنم که از  ارتباط آشکار  دو کفتر عشق به عنوان کشف بزرگ یاد می فرمايند . نکند انتظار دارید بابت این کشف قبلا مکشوفه  ،به شما جایزه هم بدهند؟اگر کسی‌ بعد از این‌همه سال که از کشف پنی‌سیلین می‌گذرد ناگهان ادعای کشف پنی‌سیلین را بکند ،آیا ميدانيد چه اتفاقي مي افتد؟عرض ميکنم ،ابتدا به ريش کاشف جديد مي خندند بعد همان ريش مورد تمسخر را در اقدامي البته غير اخلاقي، مورد هتک حرمت هم قرار ميدهند!
از اینها که بگذریم ،پابلیک کردن مسائل خصوصی افراد اصلا کار اخلاقی‌ نیست ،اینکه مردی بامرد دیگري ارتباط داشته به کسی‌ چه ربطی‌ دارد؟تازه باید خوشحال هم بود زیرا مردی که در  بيش از ۷۰ سال که از عمر بی‌ برکت اش نتوانسته با احدی ارتباط برقرار کند و حتا با رییس جمهور منتصب خود  نیز مشکل دارد، ناگهان موفق به ایجاد ارتباط با یک مرد ورييس جمهور کشوري بيگانه میشود،خب این کجایش بد است ؟اينکه حتي ديوار بلند بي اعتمادي نيز نمي تواند مانع ارتباط دو دلداده شود بد است؟مضاف براينکه دلداده آقا  «غیر نورانی» ميباشد که نشان ميدهد،  آقا با آنهمه نوري که دارد چقدر به ظاهر انسانها بي تفاوت است وخلاصه ، نژاد پرست نیست ،اين معجزه عشق است و عشق از این معجزات زياددارد که به قول معروف باید مجنون را از ميان چشمان لیلی دید نه از منظر چشمان خود !
 
به نظر مي آيد ،خبرگزاريها با پیش کشیدن این ارتباط میخواهند آقا را خراب کنند و اینگونه وانمود نمایند که آقا ضّد زن است و به همین خاطر در اولين ارتباط زندگي اش ،ارتباط با یک مرد رابه ارتباط با زن ترجیح داده  وگرنه ،چرا مثلا با هیلاری ارتباط برقرار نکرده؟  زبانم لال، میخواهند اینطور القا کنند که آقا، همجنس گرا هستند! استغفرالله ،مگر ما در ایران همجنسگرا داریم که آقا ، همجنسگرا باشند؟
هنوز معلوم نیست که این کشف انحرافی ،کار عوامل فتنه است یا کار جریان انحرافی و یا اساسا استکبار جهانی‌ که خواسته باشند  با یک تیر دو نشان بزنند ،هم درآستانه انتخابات آمریکا آقاي اوباما را خراب کنند وهم در آستانه انتخابات ایران ، حضرت آقا خامنه اي را؟
 در هر صورت جامعه رسانه‌ای داخل و خارج کشور ،می‌باید ضمن هوشياري و محکوم کردن نقض حریم خصوصی اين دو آقا،از دامن زدن و کش دادن ارتباط آقایان فوق الذکر ،فارغ از خاستگاه‌های فکری آنها پرهیز نمایند...ببخشید متوجه نشدم اینکه گفتم یعنی‌ چه و  قضیه چه ربطی‌ به خاستگاه‌ فکری واز اين قبيل دارد ؟!منظورم این است یعنی‌ این بود که مسائل خصوصی افراد به خودشان مربوط است همین.
 
انتشار از: امین موحدی
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.