رفتن به محتوای اصلی

قتل "ستاربهشتی"، ادامه قتل های زنجیره ای و سلاخی «پروانه و داریوش فروهر و پوینده و مختاری»
12.11.2012 - 13:16
روزگار غریبی است:
 
خون پاک جوان زحمتکش «ستار بهشتی» تمامی ساختار قدرت مافیای ایرانی را زیر سئوال برده و می تواند ماموریت تاریخی خود را به انجام برساند و:
 
-          «بیانیهء قوه قضائیه درباره مرگ وبلاگ نویس/ قاطع و بی اغماض برخوردمی کنیم» صادر شده است.
-          مجلس با تشکیل کمیته ای در نظر دارد این موضوع را – مثل فاجعهء کوی دانشگاه و بازداشتگاه کهریزک – بررسی نماید.
-           شورای هماهنگی راه سبز امید این واقعه را ادامهء پروندهء خون های پاک ریخته شدهء جنبش سبز می داند.
-          و...
ومعلوم نیست چرا همه می خواهند تا فراموش شود که هنوز «آمر قتل های زنجیره ای و حمله به کوی دانشگاه، بانی ساختار مافیائی در قدرت و کودتای 88 آزادانه به دنبال شکارِ آرزوهای ایرانی "جان فدا" تربیت می کند و در کمین "آیندهء ایران" نشسته است.»
 
دنیا و مجامع حقوقی بین المللی و کمیتهء حقوق بشر ایرانی در خارج کشور می توانند و باید با درخواست تعیین تکلیف با پروندهء قتل های زنجیره ای به همهء این فلاکت ها خاتمه دهند.
 
اگر در انجام این مهم اهمال شود. ساعت ها بازجویی و مصرف بالای "داروی نظافت حمام" برای مامورانِ معذور، ظلم مظاعف بر مردمی است که از نادانی حاکمان دیگر قادر به تامین نان شب خود نیز نیستند.
22 آبان 1391
 
***** 
خلاصه ای از روایت تاریخ از قتل های زنجیره ای را باهم بخوانیم:
مجتبی خامنه ای و قتل های زنجیره ای (روایت کامل را اینجابخوانید)
 
بالای دفتر خامنه ای در خیابان پاستور، مجتبی خامنه ای دو اتاق دارد که ملاقاتهایش را در آنجا انجام می دهد. یکبار در همان اتاقها به سعید امامی می گوید که چرا همین کاری را که با لات ها کردی با روشنفکرها نمی کنی ؟
سعید امامی می گوید : کتبی بنویس.
 
حجازی رئیس دفتر خامنه ای به دری نجف آبادی وزیر اطلاعات وقت می نویسد که با درخواست های آقای امامی موافقت کن. بعدها که دری نجف آبادی متهم شد که در قتلها دخالت داشته گفت : در صورتی که من دستگیر شوم نامه حجازی را که مخفی کرده ام، منتشر خواهد شد تا معلوم شود که قتلهای زنجیره ای دستور مجتبی بوده است. در نتیجه موضوع قتلهای زنجیره ای نتوانست به گردن دری نجف آبادی بیفتد، اما کسی یقه مجتبی را هم نگرفت. سعید امامی تا زمانی که دستگیر نشده بود هر یکشنبه بعد از ظهر از ساعت 4 تا 7 شب مجتبی را در همان دو اتاق بالای دفتر رهبری ملاقات می کرده است. سعید امامی و مجتبی خامنه ای در سفر لندن، رابطه نزدیکی با یکدیگر پیدا می کنند.
 
همسر سعید در بازجویی هایش در پرونده قتل های زنجیره ای اینگونه اعتراف کرده بود : «سعید وقتی از لندن بر می گردد با مجتبی (خامنه ای) خیلی دوست می شود، سعید مسئول امنیت داخلی وزارت اطلاعات بود، از همان سالها مخالفت با آقای خامنه ای شکل ظاهری به خود گرفت. ابتدا لات های تهران را کشتند که محسنی اژه ای و آیت الله خوشبخت (پدر زن مصطفی خامنه ای)  حکم قتل ها را صادر می کردند و بچه های اطلاعات، عملیات را اجرا می کردند.
 
(لات هایی که بوسیله وزارت اطلاعات کشته شدند قرار بود در کودتایی بهمراه نظامیان و برخی افراد با نفوذ در کشور شرکت کنند که کودتا فاش شده و افراد زیادی دستگیر و اعدام می شوند. شرح کودتا در کتاب «پشت پرده های انقلاب اسلامی اعترافات حسین بروجردی»موجود می باشد.)

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
ایران آباد

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.