رفتن به محتوای اصلی

هزینه سیستم گرمایشی استاندارد مدارس صرف ضریح حسین شده است!
10.12.2012 - 01:18

آتش سوزی در مدارس کشور و سوختن فرزندان ایران در آتش، ماهیت بیگانگی نظام اسلامی با مسائل و منافع مردم را بیشتر نمایان ساخته است.  
صبح روز چهارشنبه ۱۵ آذر بخاری نفتی کلاس دانش‌آموزان چهارم دبستانی مدرسه روستای شین‌آباد از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی آتش گرفت و ۳۲ دانش‌آموزان دختر مصدوم و روانه بیمارستان شدند..
به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از این حکم تخریب این مدرسه فرسوده آمده بود. یکی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده به خبرگزاری مهر گفته: «معلم‌مان رفت کپسول آتش‌نشانی را بیاورد اما مایع نداشت. بابای مدرسه که آمد، بخاری کلاس یک لحظه آتش گرفت و به همه جا سرایت کرد. سعی می‌کردیم از کلاس بیرون بریم، ازدحام زیاد بود و پنجره‌های کلاس هم نرده داشت، نمی‌توانستیم نفس بکشیم و به بیرون فرار کنیم.»
آتش‌سوزی بر اثر غیراستاندارد بودن مدارس ایران در سال‌های اخیر سابقه داشته است. آتش‌سوزی در خوابگاه دبیرستان وابسته به علوم دریانوردی چابهار در آبان ۱۳۹۰، آتش سوزی بر اثر اتصال برق در یک مدرسه شبانه‌روزی در چابهار در آبان ۱۳۸۹ و واژگون شدن چراغ علاالدین در دبستانی در مرودشت و آتش گرفتن آن درسال ۱۳۸۵ نمونه‌هایی از حوادثی هستند که بر اثر غیراستاندارد بودن مدارس ایران در سال‌های اخیر به وقوع پیوسته‌اند
پرسش اینست که چرا نظام اسلامی برهبری مافیاهای  روحانیت شیعه پس از 33 سال تسلط همه جانبه بر ایران نتوانسته است نه تنها در هیچ عرصه ای ابتدائی ترین مشکلات جامعه را حل  کند، بلکه جامعه و کشور را در آستانه تلاشی قرار داده است؟
در فردای خاکسپاری نظام پادشاهی رژیمی بقدرت رسید که هم و غم آن اسلام و اهداف پان اسلامیستی بود. سازماندهی قدرت سیاسی، نظامی، اداری ، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مهر منافع و مصالح اسلام را برخود داشت و نه ایران و ملت ایران.
بر اساس همین سیاست اولویت های نظام تعریف و تبین شد و نتیجتن جائی برای ایران و ایرانیان باقی نمی ماند.ملت ایران به گروگان اسلامگرایان درآمد و تنها ایزاری در دست پان اسلامیست ها بود تا بتوانند از پتانسیل شان برای تقویت پان اسلامیسم و تحقیر و تضعیف ایرانیان بهره برداری کنند
سرمایه های کشور در حوزه های دینی، تروریستی در میان اسلامگرایان داخل و خارج از کشور صرف می شد.
هزینه های سرمایه گذاری در اموزش و پرورش صرف  تبلیغ و ترویج خرافات در حوزه های دینی و آموزش گروههای تروریستی برای سرکوب ملت ایران گردید.

ضریح حسین را با جواهرات گرانقیمت آراستند و کلاس های درس 150 هزار مدرسه فرزندان ایران را با بخاری های  نفت سوز و غیر استاندارد  رها کردند.
در یک نظام دینی که اصل اسلام و منافع مسلمین است؛ سرنوشت زلزله زدگان آذربایجان، سیستم گرمایشی مدارس، فرار مغزها و ... مسائل فرعی و در چارچوب حفظ نظام و تداوم بهره کشی معنا دارد و اصل ساختن ضریح حسین، تامین حماس و حزب الله  و ... می باشد.
از هر منظری به چه باید کرد شرایط کنونی کشور بنگریم به یک نتیجه می رسیم؛ برقراری جمهوری آزاد، دمکراتیک ، لائیک و سوسیال ضرورت امروز جامعه و تحقق این امر تنها با برچیدن نظام دینی و لایروبی انگل های جامعه از قدرت سیاسی میسر است!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.