رفتن به محتوای اصلی

جعل خبر توسط باند پان ترکیست در خصوص مرگ ناصر خانزاده، به قصد تقلید از قضیه ستار بهشتی
18.12.2012 - 14:39

 همزمان با کشته شدن ستار بهشتی در بازداشتگاه نیروی انتظامی رباط کریم و توجه رسانه ها،مجلس و قوه قضائیه به این موضوع رسانه های وابسته به باند پان ترکیسم و تجزیه طلب ضمن جعل خبری در خصوص کشته شدن فردی به نام «ناصر خانزاده» سعی کردند توجه رسانه ها و افکار عمومی را به سوی خود جلب کنند.

به گزارش سایت-خبری تحلیلی آذری ها سایت های باند مذکور پس از بازتاب وسیع مسئله ستار بهشتی سعی کردند با شهید سازی و سوء استفاده از جسد کسی که ادعا می کردند در مخروبه های جنوب شهر تبریز جان باخته بود، این فرد را یکی از اعضای باند پان ترکیست جلوه داده و موج رسانه ای ایجاد کنند. در همین راستا برخی از اعضای این باند در شبکه های اجتماعی به تقلید از قضیه ستار بهشتی سعی کردند تصاویری که "گویا" متعلق به متوفی می باشد را پخش نمایند.

تا کنون نام و نشان دقیق و هیچ سابقه ای از صاحب عکسی که گفته می شود نام وی "ناصر خانزاده" بوده یافت نشده است. هم چنین "فضائل عزیزان" از فعالان سیاسی اپوزیسیون خارج کشور که اصالتا آذری می باشد ضمن یک توضیح در سایت ایران گلوبال نوشت که در پی پیگیری ها و تماس های متعدد با داخل کشور به این نتیجه رسیده است که خبر مرگ چنین فردی کذب محض بوده و به دلیل انگیزه های سیاسی مشخصی انجام یافته است. از سوی دیگر یکی از دیگر از نوینسدگان سایت ایران گلوبال به نام ونداد اولاد عظیمی با درج یک خبر در همین خصوص تاکید کرد که در در پیگیری هایش در خصوص صحبت خبر موفق شده است با ناصر خانزاده صحبت نماید و نامبرده از شنیدن خبر مرگ خود بسیار متعجب شده است!

انتشار اخبار دروغ سیاسی و حقوق بشری از سوی باند پان ترکیست مسبوق به سابقه است. این عده به دلیل حاشیه نشینی در سپهر سیاسی تلاش می کنند با مهم جلوه دادن خود به خبرسازی روی آورند.

سایت آذری ها در پایان اعلام می دارد که پاسخ گویی آقای ناصر خانزاده و توضیح از جانب وی محفوظ بوده و در از طریق تماس با پست الکترونیک سایت آذری ها می توانند نسبت به اعمال این حق اقدام نمایند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.