رفتن به محتوای اصلی

عطر گل محمدی، به فیس‌بوک خوش آمدی !
20.12.2012 - 01:03

جسم ناقص و علیلی دارم که آماده‌ام آنرا هم در راه فیس‌بوک فدا کنم

 در خبرها داشتیم که مقام عظما، متعاقب علاقمند شدن به فیس‌بوک طاقت از کف داده و به صف دلدادگان آن‌ وب‌سایت استکباری پیوسته است.

 در رابطه با دلایل پیوستن ایشان به فیس‌بوک گمانه زنی‌‌های متفاوتی ارائه شده است از جمله برخی‌ معتقدند هدف ایشان فقط و فقط تعقیب اخبار مربوط به بیداری اسلامی در کشورهای  عربی‌ می‌باشد و لاغیر، عده‌ای دیگر معتقدند زبانم لال زبانم لال استغفرالله «هدف معظم‌له» به چرا بردن چشمان‌شان است البته این عده معتقدند که مقام ولایت هرگز عملی‌ بر خلاف شرع و اسلام انجام نمی‌دهند و هدفشان از چرانیدن چشمان، یافتن صیغه فیس‌بوکی  برای خویش است!

 البته استکبار جهانی‌ نظری متفاوت در اینباره دارد. به نظر استکبار جهاني، هدف رهبر جمهوری اسلامی ایجاد جنبش فیس‌بوکی علیه آمریکا و اسرائیل است. استکباریون بر این عقیده‌اند که با آغاز جنبش‌های عربی‌ موسوم به بهار  عربی‌، آقای خامنه‌ای نیز وسوسه شده‌اند خودشان جنبش بهار آمریکایی را راه اندازی و رهبری کنند.

 شایعات دیگری نیز بر سر زبان‌ها افتاده از جمله اینکه ایشان نفوذی رژیم جمهوری اسلامی در فیس‌بوک هستند و قصد دارند فیس‌بوک را از درون دچار فروپاشی نمايند، در همین راستا بسیاری از کاربران فیس‌بوک ادعا کرده‌اند که صفحه فیس‌بوک خامنه‌ای دارای ویروس و باکتری می‌‌باشد و هر گاه آنها خواسته‌اند به صفحه ایشان سر زده و یا پیام و پستی از ایشان رابگشايند، نه تنها کامپیتر خودشان قفل کرده بلکه کامپیوترهای در و همسایه نیز نگون فنگ شده است، این کاربران حتی پا را فراتر نیز گذاشته و ادعا مي‌کنند که از وقتی‌ عضو صفحه فیس‌بوک آقا شده‌اند، خود و همه اهالی خانواده‌شان دچار آب‌ریزش دماغ و چشم شده و عطسه‌های مداوم امان‌شان را بریده است .

 اما آنچه که در این میان کمتر به آن‌ پرداخته شده این است که بلافاصله پس از عضویت معظم العظما، مدیر سایت فیس‌بوک با انتشار اطلاعیه‌ای به ایشان خوش آمده گفته و برروي لوگوی خویش نوشته است: عطر گل محمدی به فیس‌بوک خوش آمدی

 رهبر جمهوری اسلامی نیز در پاسخ مدیر فیس‌بوک در صفحه شخصی‌ خود آورده است: از وقتی‌ که عضو فیس‌بوک شده‌ام مدام دارم لایک میزنم و لایک می‌زنم نمی‌دانید چه کیفی‌ دارد وقتی‌ لایک می‌زنی‌ خصوصا زیر پست‌های خواهران عزیز را! امّت همیشه در صحنه فیس‌بوک بدانند و آگاه باشند که من به همه امّت همیشه در صحنه فیس‌بوک لایک دارم یعنی‌ علاقمندم!

 جسم ناقص و علیلی دارم که آماده‌ام آن‌را هم در راه فیس‌بوک فدا کنم. معظم‌له  در پست خود در فیس‌بوک از همه امّت اسلام برای دریافت فیلتر شکن تقاضای کمک کرده و در این رابطه نوشته‌اند: با توجه به آنکه  ما نمی‌خواهیم نامحرماني که فقط برای چشم چرانی و نیز توطئه علیه اسلام و انقلاب به فیس‌بوک می‌آیند وارد این فضای روحانی و مقدس شوند، دستور داده‌ایم فیس‌بوک فیلتر شود لذا از عموم امّت همیشه در صحنه فيس‌بوک می‌خواهیم هر مقدار که در توان‌شان هست به ما، فیلتر شکن برسانند، شما امّت مسلمان و فداکار که بارها ثابت کرده‌اید برای حفظ اسلام و انقلاب از بذل جان و ناموس! و مال‌تان نیز دریغ نمی‌کنید، میتوانید هدایای خود  اعم از فیلتر شکن‌های اولترا سرف و سایفون و هاکذا از این قبیل را مستقیماً به دفتر ما در شهرستان‌ها تحویل داده یا به بیت ما پست نمائید البته به کمیته امداد نیز دستور اکید داده‌ایم که برای جمع‌آوری فیلتر شکن وارد عمل شده و انشالله صندوق‌هایی‌ را نیز بدین منظور در سطح خیابان‌های همه شهرهای ایران اسلامی نصب خواهند کرد.

 پیرو اخبار مرتبط با این خبر، قرار است [...]گاه ایشان در فیس‌بوک اعم از پست و کامنت زیارتگاه و محل ذوب عاشقان  و دلسوختگان   ولايت وانقلاب گردد.

 این خبر و قضیه ادامه دارد یا ندارد؟ نمیدانم

خودنویس

 

انتشار از: امین موحدی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
خودنویس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.