رفتن به محتوای اصلی

سرنوشت ناصر خانزاده در هاله ای از ابهام
21.12.2012 - 03:15

 در چند روز اخیر اخباری مبنی بر جان باختن فردی با نام ناصر خانزاده بر خروجی تعدادی از رسانه ها قرار گرفت  . اخبار ضد و نقیض بسیاری پیرامون هویت و چرائی مرگ وی منتشر گردیده است .
بنا به گزارش خبرنگار اویان نیوز ، برخی از فعالین مدنی شهر تبریز ، ناصر خانزاده  را بعنوان فعال مدنی کمتر شناخته شده در عرصه  صنعت چاپ و نشر می دانند ، این فعالین اظهار داشته اند که عمده فعالیت وی وارد نمودن کتب فرهنگی چاپ جمهوری آذربایجان از مبادی قانونی بود . گفتنی است این امر در قوانین گمرکی جمهوری اسلامی ایران غیرقانونی است .
بنا به اخبار منتشره از رسانه های خبری  و اظهارات بستگان وی در مصاحبه با خبرنگار اویان نیوز ، ناصر خانزاده  ۸آذر۹۱ به طور ناگهانی مفقود می گردد ، خانواده وی پس از تلاش و جستجوهای فراوان از نهادهای امنیتی و قضائی سرانجام از طریق یکی از آشنایان خود موفق به پیگیری رد ناصر خانزاده از اداره اطلاعات تبریز می گردند .

elamieh

این گزارش می افزاید اداره اطلاعات تبریز موافقت ضمنی خود با برقراری تماس خانواده ناصر خانزاده با وی را  تاریخ ۱۷ آذر۹۱ اعلام می کند اما در تاریخ مذکور ضمن رد توافق قبلی منکر دستگیری وی توسط آن اداره می گردد و متعاقب آن جسد ناصر خانزاده در خرابه ای نزدیک محله یکه توکان یافته می شود . بنا به اظهار شاهدان عینی  جسد وی در حالی که به دار آویخته شده و آثارضربات و کوفتگی شدید در سینه و خونریزی از ناحیه بینی مشهود بود ، پیدا شده است .
یکی از دوستان وی در گفت و گو با خبرنگار اویان نیوز مدعی شده که ناصر خانزاده ساعاتی پیش از مرگ با وی تماس گرفته و از آزادی خود از اداره اطلاعات تبریز خبر داده است . این در حالی است که تاکنون خانواده وی به دلایل نامعلومی از اظهار نظر درباره مرگ مشکوک فرزند خویش  خودداری نموده اند . منابع مطلع تهدید نهادهای امنیتی را علت خودداری خانواده ناصر خانزاده ازبیان واقعیات  مرگ مشکوک وی می دانند .
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

اختصاصی اویان نیوز 

 
 
انتشار از: امیرحسین موحدی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
اویان نیوز

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.