رفتن به محتوای اصلی

"ستاره‌های کشتی ایران شهروند جمهوری آذربایجان می‌شوند"
21.12.2012 - 14:51

رجا نیوز :  پس از استخدام دستیار موفق محمد بنا از سوی فدراسیون کشتی آذربایجان حالا خبر می رسد  مدیران این فدراسیون در تلاشند با ارائه پیشنهادهای نجومی و سرسام آور برخی ملی پوشان کشتی ایران را وسوسه کنند تا به این ترتیب ستاره های کشتی ایران را به خدمت خود درآورند.
به گزارش رجانیوز،در حالي‌كه هنوز امضاي مربيان ايراني تيم ملي كشتي فرنگي آذربايجان خشك نشده، حالا خبر می‌رسد كه تعدادي ديگر از كشتي‌گيران قصد عزيمت به كشور آذربايجان را دارند. البته حضور كشتي‌گيران با مربيان در آذربايجان بسيار متفاوت است.
 
مربيان قرارداد حرفه‌اي امضا مي‌كنند مثل بسياري از مربيان شاغل در رشته‌هاي مختلف ورزشي اما ورزشكاران براي حضور در تركيب تيم ملي هر كشور نياز به تغيير مليت و گرفتن پاسپورت يك كشور ديگر دارند كه اين موضوع به لحاظ اخلاقي رفتار بسيار ناجوانمردانه‌اي است كه در سال‌هاي اخير هم چندين بار شاهد آن بوديم.
 
مسوولان فدراسيون كشتي آذربايجان كه سال‌هاي قبل هم با پيشنهادهاي وسوسه‌انگيز و پول‌هاي نفتي، اقدام به جذب كشتي‌گيراني نظير سامان طهماسبي و مسعود هاشم‌زاده ملي‌پوشان سابق كشتي ايران كرده بودند، حالا نقشه جديدي را كليد زده‌اند و با پيشنهادهاي ميلياردي خود به دنبال جذب كشتي‌گيران جديدي از كشورمان هستند.
 
شنيده مي‌شود مسوولان فدراسيون كشتي آذربايجان با پيشنهادي 500 هزار دلاري به يكي از قهرمانان ايراني كشتي جهان، قصد به خدمت گرفتن اين كشتي‌گير را دارند. قرار است اين كشتي‌گير در اواخر هفته جاري براي مذاكره با مسوولان آذري به اين كشور سفر كند.
 
بي توجهي مسوولان باعث شده تا استعداد‌هاي ناب كشتي ايران از سر ناچاري تسليم پيشنهادهاي ميلياردي كشور رقيب شوند. در سال‌هاي گذشته هم فدراسيون ادعا مي‌كرد كه كشتي‌گيران براي حضور در تيم ملي كشور ديگري بايد از ما رضايتنامه بگيرند و ما هم به آنها رضايتنامه نمي‌دهيم و به اين ترتيب آنها نمي‌توانند كشتي بگيرند.
 
در حالي كه آذربایحانی‌ها با لابي خود توانستند فيلا را به اين تصميم تيم خود راضي كنند و هاشم زاده با وجود مخالفت فدراسيون ايران در جهاني تركيه در سال 2011 كشتي گرفت. اميدواريم كه اين بار خيلي جدي مسوولان مراقب سرمايه‌هاي كشتي باشند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس
برگرفته از:
رجا نیوز :

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.