رفتن به محتوای اصلی

آيا سكس مي تواند بعنوان يك عامل مبارزه سياسي باشد ؟
21.12.2012 - 17:47

آيا يك ملتي مظلوم كه مي خواهد در يك فضاي كه از همه گروه هاي مخالف و موافق رژيم جمهوري اسلامي سخن بگويد اينچنين مورد حمله و فحاشي مي شود را چه بناميم ؟ وقتي به اصطلاح خبرنگاري كه مخالف جمهوري اسلامي است اما در راه اهداف جمهوري اسلامي و بعنوان يك خبرنگار افتخاري كيهان شريعتمداري و با نام پناهجو در خارج از كشور چنين حمله وقيحانه شروع به تخريب و ناديده گرفتن خون پاك عزيزي كه در راه مخالفت با ديكتاتور و فاشيست فعاليت مي كند چه مي توانيم بناميم ؟ از همه انسانها سوال مي كنم چه فرقي است بين شهيد ستار بهشتي و شهيد ناصر خانزاده ؟ كه هر دو فعال و آزاديخواه بودن ؟

حال كه ستار بهشتي مورد عنايت پان فارسها بوده و شايد هم از نظر تفكري اين شهيد هرگز يك شخصيت پان نبوده است اما از نوع برخورد و حمايت همه گروه هاي ايرانيست با دو موضوع همشكل و هم زمان نشان از خصومت با يك ملت بزرگ و شريف نمي دهد ؟

 بنابراين چگونه مي خواهيد اين تفاوتها را ناديده بگيريم و باز هم صدا با شما ايران پرستها يك صدا آزادي ايران را با تماميت ارضي آن نماييم به فيلم اعتراقات سعيد ملك پور را توجه كنيد كه چگونه از او عنصري ملي ساخته شد هرچند اين موضوع را مطرح مي كنند كه نامبرده بعداز اعترافات اعلام نموده است تحت فشار و شكنجه اين اعترافات را نموده است اما واقعيت وجودي يك سايت مستهجن را كه ميليون ها انسان را به انحرافات اخلاقي مي كشيد را چگونه مي خواهيم توجيه كنيم .

 و يا همين اكنون سايت لوتي كه توسط هواداران سلطنت طلب و به قولي محافل حزب پان ايرانيستي كه مدعي هستند مورد ظلم و آزار در داخل كشور هستند اداره و رهبري نمي شود ؟ توجه كنيم كه اين سايت سياسي و اجتماعي ( البته اجتماعي از لحاظ ترويج سكس و بدترين روابط مبتذل بين خانواده ها ) مگر نه اين است كه دوستان ايران پرست معتقد هستند كه خانواده هاي ايراني از محبوبترين خانواده ها در جهان به شما مي رود و روابط خانوادگي مستحكمترين آن در دنيا ست بنابراين اين نوع تبليغات كه هدف كانون خانوادگي است در كنار مباحث سياسي و حمايتي از گروه خاصي از اپوزسيون ؟؟؟

اينكه جمهوري اسلامي اين سعيد ملكپور را شكنجه كرده تا اين مطالب را اعتراف كند با اينكه اين تفكر هم اكنون در جامعه ايراني نفوذ كرده است و بحث روابط جنسي بين همسران رواج پيدا كرده چه توجيه اي از سوي سياسيون كه حمايت از اين شخص را بر عهده گرفته اند شايد برخي از شما بعداز انتشار اين مقاله اعتراض كنند و مرا از عوامل رژيم جمهوري اسلامي بخوانند در حالي كه چگونه ممكن است كه رژيمي كه تمامي تبليغات و حياتش براي برقراري خرافات دين و مذهب است خود بخواهد چنين فسادي را در جامعه خود رواج دهد .

براي رژيم جمهوري اسلامي كشاندن جوانان به خرافات ديني و مذهبي يكي از اولويت ها ست تا بتواند با شستشوي مغزي جوانان از طريق موضوعات ديني و هدايت انها به اين سوي كه حقانيت از ان اين مذهب است كه اكنون حاكم بر جمهوري اسلامي است پس نمي تواند براي اين همه هزينه خود موضوع خلافي را حمايت كند يعني بايد باور كنيم كه رژيم جمهوري اسلامي با ساختن چنين سايت هاي مستهجن قصد انشعاف حكومت خود دارد ؟

و امروز اين موضوع را برنامه گرداب به گردن سعيد ملك پور انداخته است ؟ يعني بايد باور كنيم كه جمهوري اسلامي نيازي به خرافات سازي و نشر خرافات در مذهب شيعه ندارد و قصد دارد با چنين موضوعاتي خانواده ها را از هم گسيخته نمايد ؟ يا برعكس با نام دين و مذهب و خرافات سازي وارد خانواده ها شده و آزادي و هويت آنان را گرفته و مذهب كذايي را به جاي مليت و هويت جايگزين نمايد ؟

بنابراين چه نتيجه اي مي گيرد حمايت كنندگان از اين افراد كه به اصطلاح تحت شكنجه اعتراف به چنين اعمالي دست زده اند مگر اينكه بر اين باور باشيم كه اين شخص اصلا راه اندازي چنين سايتي نبوده ؟؟ اكنون شما را به سايت ديگري كه شبيه به همين سايت در حال حاضر فعاليت مي كند و در تالارهاي مباحث سياسي و حمايتي خود با برخي از گروه هاي سياسي خارجي همگام و هواداري مي نمايد و در كنار همين تالارهاي مباحث سياسي مباحث آزادي بيان و انديشه در باب سكس و روابط جنسي تا بي نهايت را تشويق مي كند .

تشكيل گروه هاي هواداري و مخالفت با رژيم جمهوري اسلامي در غالب آزادي بيان و سكس تواما با هم در جاي جاي اين سايت مورد ملاحظه است . به دليل مستهجن بودن از ارائه هر گونه تصاوير و تيك ماركها در اين مقاله خوداري مي كنم اما اميدوارم اشخاصي كه خود را خبرنگار مي نامند به ادرس اين سايتwww.looti.net مراجعه و بعداز بررسي تحليل خود را بيان كنند خود بهتر مي توانيد قضاوت كنيد حمايت از نسرين ستوده توسط هواداران و مسئولين چنين سايتي ار ارزش هاي اين وكيل و مدافع حقوق بشر كه از سوي مجامع حقوق بشر لايق دانسته شده است نمي كاهد ؟

اينكه در تالار هاي جوك و شوخي هنوز هم تفكرات پان ايرانيستي رواج دارد اين سايت را با چنين افكار را نمي تواند ارتباط سياسي دهد؟ كه به كدامين سوي مي رود انتشار فيلمي در رابطه با حقانيت استقلال طلبي را خيلي از نويسندگان و حتي مديريت سايت ايران گلوبال ترويج خشونت و خونريزي مي نامند اما ترويج انحطا ط اخلاقي و رواج بي بندباري و حمايت از گروه خاص پان ايرانيستي بودن در اين سايت ها را ناشي از رشد فرهنگي و آزادي بيان؟؟؟!!!

عجبا كه مبارزه بر پايه هر قيمتي تا كجا رشد و نمو كرده است ؟ آيا توجه به اين موضوع نمي كنيم كه دين و مذهب را نمي توان از اين ملت كه هرچند از آماج دين و مذهب گستري خوشايند نيست اما هرج و مرج وبي قيدي و بي ناموسي را هم نخواهد پذيرفت .

يعني باور داريد كه با رفتن اين رژيم غاصب و روي كار آمدن هر دولتي خواه ترك خواه فارس اين ملت به سوي بي بندوباري و بي شرافتي سوق داده خواهد شد؟ از شما يك وطن پرست ايراني سوال مي كنم كه بيان آيين و تاريخ ايراني و پارس همگام با ترويج چنين تفكري كه كانون خانواده ها را نشانه گرفته است مورد تاييد است ؟؟!! كساني كه اين مقاله مرا خوانده و توضيحي براي اين موضوع ندهند در حقيقت پاسخ مثبتي به چنين حركاتي كه بازگوي واقعيت ايراني بودن را تاييد مي كند حالي كه من خود به تعبير خيلي از نويسندگان پان ترك هستم هرگز قبول ندارم كه يك ايراني پارس چنين افكاري با چنين طرز تفكري است مبحث سكس چيزي است كه جدا از سياست است و وارد نمودن اين مقوله به مباحث سياسي اهداف شومي در پي دارد .

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.