رفتن به محتوای اصلی

آقای خاتمی : چرا جامعه ایران به خزان سیاسی دچار گردید؟
28.12.2012 - 11:29

 یک ایران فقير شد.. تا اورانيوم.. غنی شود...

 

 گیریم خامنه ای به شما اصلاح طلبان لطف کرد و برای حفظ نظام  به شمااجازه برگزاری کنگره و شرکت در انتخابات را داد .

گیریم مقام ریاست جمهوری در نظام ولایت فقیه  را شما اصلاح طلبان کسب کردید و دولت خود را تشکیل دادید.

بادامچیان: اصلاح‌طلبان برای حضور خاتمی در انتخابات به رهبر نامه نوشته‌اند.

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=57275

آنگاه برای مداوای این جامعه  بیمار و خزان زده چه داروئی تجویز خواهید کرد؟

با احکام حکومتی که از جانب ولی فقیه صادر خواهد شد چه خواهید کرد؟

با دستگاه های سرکوب چه خواهید کرد ؟

با صدها معزل ساختاری که حکومت اسلامی بدان مبتلا هست و برشماری همه آنها در این نوشته نمی گنجد چه خواهید کرد؟

با ماشین سرکوب ودستگاه اطلاعاتی مخوف جمهوری اسلامی چه خواهید کرد؟

سپاه پاسداران را که ایران را به تیول خود تبدیل کرده اند ،چگونه برخورد خواهید کرد؟

اختلاف طبقاتی و تورم و اینهمه گرفتاری های اجتماعی را چگونه درمان خواهید کرد؟

غنی سازی اورانیوم و تحریم های گسترده ومذاکره با غرب را با چه وسیله ای هدایت خواهید کرد؟

ای اصلاح طلبانی که مانند چوپان دروغگو شده اید ،چرا به مردم وعده دورغین و سرخرمن وپوچ  می دهد؟

 

از آقای خاتمی می پرسیم ،آیا فقط  محموداحمدی نژاد باعث بیماری و خزان سیاسی جامعه ایران شده است؟

عکس دیده نشده از خاتمی و احمدی ‌نژاد

 

 

 

آیا آقای خاتمی می توانند به مردم بگویند که جامعه ایران از چه زمانی بیمار  وبه خزان سیاسی دچارشد؟آیا آقای خاتمی می توانند دلایل بیماری و خزان سیاسی جامعه ایران را بطور علمی برشمارند؟

هیچ معلولی در جهان بدون علت نیست اما آقای خاتمی فقط از نارسائی سخن گفته و عامل بدبختی ها را روشن نمی کند!

به اعتقاد آقای خاتمی  ، ایران در حال حاضر در "خزان فعالیت‌های سیاسی" به سر می‌برد.

از آقای خاتمی باید پرسید ،آیا هنگام انقلاب اسلامی نیز جامعه ایران بیمار بود که جامعه روحانیت را به قدرت رساند ؟

پس چرا در روزهای انقلاب از مردم ایران تجلیل بعمل می آوردید و آنها را بیمار قلمداد نمی کردید؟

پس چرا در دوم خرداد سال 76 وقتی مردم ایران  برای رهائی از استبداد سیاسی به شما روی آوردند و با آرای بیست میلیون شما را به قدرت رساندند تا آرزو هایشان بر آورده گردد ، به آنها بیمار و گرفتار آمده به خزان سیاسی  نگفتید؟

آقای خاتمی : این شما بودید که جامعه را بیمار وبه خزان سیاسی هدایت نمودید نه کسی دیگر و بیهوده بدنبال بهانه های بنی اسرائیلی نگردید!

دی » سخنان جنجالی محمد خاتمی در دانشکده فنی و کرمانشاه در زمان ریاست جمهوری (ویدئو)

http://www.youtube.com/watch?v=Ph7G3ymPXSQ&featur…

 حکومت اسلامی ، جامعه ایران را با سرکوب و تهدید به چنان روزگار سیاهی نشانده است که مردم  نجات خویش را  فقط  به واسطه  یک قهرمان نجات بخش می اندیشند!

دریافت هر خدمات دولتی ، شغلی منوط به شرکت در انتخابات ،نماز جمعه ها ،ریش گذاشتن و تظاهر به دینداری شده است که مردم مجبور شده اند که برای ادامه زندگی ـ همه  روزه تقیه نمایند که در نهایت به از خود بیگانی تبدیل  شده است!

آیا فساد مالی که در دو دوره اخیر انجام شده است در کل تاریخ ایران وجود داشته یا نداشته است؟http://ettelaat.net/12-september/news.asp?id=67080&sort=Iran

 در حکومت اسلامی ، جامعه را به روزگاری دچار ساخته اند که هر کس فقط برای خودش می دود! دزدی ، جنایت ، فحشا و رشوه خواری در سایه قوانین شرعیه بیداد می کند!

برای مثال در جامعه کنونی ایران ، ازمسئله کودکان بی سرپرست ،خیابانی و بی پناه سخن رانده می شود.

آیا تاکنون ثابت شده است که کودکان بی پناه از کجا به ایران فلک زده نازل شده اند؟

آیا غیر از این هست که همه این کودکان بی گناه محصول ازدواج های موقت بنام "صیغه" و چند همسری و یا طلاق های ناشی از مشکلات اقتصادی بوجود آمده اند؟

«دكتر حبيب الله مسعودي فريد مدير كل امور آسيب‌ديدگان اجتماعي سازمان بهزيستي كشور روز گذشته با اشاره به كاهش متوسط سن زنان تن فروش در كشور، گفته است: در چند سال اخير سن اين زنان همواره با كاهش مواجه بوده است .سایت شفاف»

کانون خانواده  در ایران بعد از انقلاب اسلامی در سایه قوانین ارتجاعی منبعث از شریعت به از هم پاشیدگی روی آورده است!

بخشی از زنان که به تن فروشی روی آورده اند متاسفانه با اطلاع همسران خود به این کار دست می زنند تا مخارج خانواده را تامین تامین نمایند!

اینگونه ناهنجاری های اجتماعی در قبل از انقلاب اسلامی بسیار ناچیز بود و خانواده از استحکام بیشتر برخوردار بود!

آیا خمینی مخالف صیغه وچند همسری بود؟

تمام بدبختی ها و بیماری های جامعه ایران از قوانین اسلامی ناشی می شود و آقای خاتمی همه آنها را نادیده می گیرد.

آقای خاتمی در جائی می گوید امام هم در سال‏های آخر عمر گفتند در جاهایی ما از قانون تخطی کردیم!

آقای خاتمی باید برای مردم ایران روشن کنند که امام خمینی ایشان در چه مقاطی از قانون تخطی کرده است !

 

آقای خاتمی! لطفا به امامتان ننازید بلکه بتازید!

بدون خمینی زدائی ،ایران هرگز بسوی سعادت گام برنخواهد داشت!

آقای خاتمی از مهندس بازرگان که مورد ظلم خمینی قرار گرفت تجلیل می نماید!از آقای خاتمی باید پرسید ،مهندس بازرگان را چه کسی غیر از خمینی منزوی و مغموم کرد؟ چرا شما در آن روزها از ایشان دفاع نکردید؟

"در آغاز من هم از مرحوم مهندس بازرگان و همه بزرگانی که در طول این نیم قرن، بلکه یک قرن گذشته در عرصه پیشرفت جامعه، اعتلای کشور و آزادی مملکت و نیز عرضه اسلامی که واقعا جوابگوی نیازهای انسان و روزگار ماست، تلاش کردند ذکر خیر می کنم."

 

«حس قهرمان‏گرایی و قهرمان‏پروری نشان از بیماری روانی تاریخی دارد و این که می گویم" جامعه ما بیمار است" خدای ناکرده در صدد تحقیر ملت بزرگمان نیستم. این ملت عزیز و قوی است ولی یک انسان نیرومند را هم بیماری و میکروب از پای می اندازد و زمین گیر می کند و برای به پا ایستادن آن باید سیستم ایمنی و دفاعی او تقویت و میکروب را از تن بیرون کرد و این ملت این ظرفیت را دارد. »http://www.khatami.ir/fa/news/1107.html

 در وبسایت محمد خاتمی گفتگوئی میان دانشجویان پیروان خط امام با آقای خاتمی صورت گرفته است محور سئوالات حول این هست که ایران و جمهوری اسلامی را چه کسی برباد خواهد داد؟ 

در نهایت همه گرفتاری های کنونی به گردن جناج راست واصول گرایان است و فراکسیون حکومتی خود را از هر عیب و ایرادی مبرا دانسته اند ودر ادامه اظهار داشته اند: از زمانی که امام (ره) خطاب به جناح راست دهه اول انقلاب و اصولگرایان کنونی گفت: شما که عرضه اداره یک نانوایی را ندارید، چرا این قدر به دولت خدمتگزار مهندس موسوی اعتراض می‌کنید، ‌تاکنون اتهام بی‌کفایتی متوجه جناح راست بوده است. عملکرد هفت ساله آقای احمدی‌نژاد مؤید صحت سخن امام است.")

حالا که همه مسائل حاد، گریبان نظام جمهوری اسلامی را گرفته است بعضی از نیروهای سیا سی وابسته به جمهوری اسلامی که از آغاز در بنیانگذاری نظام جمهوری اسلامی شرکت فعال داشته اند اینک می خواهند کاملا موذیانه خود را ازهر انتقادی مبرا کنند وتمام کاسه و کوزه ها را بر سر دیگران بشکنند. آقای خاتمی یکی از منتقدین خجول دوره کنونی است که انتقاد های غیر مستقیم بسیاری به دولت احمدی نژاد دارد اما همچنان به امام خمینی ایمان وافر  نشان می دهد وبه شد ت به رهبری سیدعلی خامنه ائی التزام نشان داده که در همینجا به تضاد های آشفته فکری ایشان می توان پی برد؟

اگر به همه مشکلات ایران بدرستی بنگریم ، بنیانگذار همه بد بختی های کنونی بدست شخص خمینی بوده است که ایشان همچنان به او می نازد. آقای خاتمی اینک با ادامه همان خرابی ها گذشته یعنی در دوره خمینی را که شخص خامنه ائی رهبری می نمایند اما همچنان به ایشان  التزام دارند!اما همه اینها در حالیست که محمدرضا باهنر گفته است: با وجود احمدی‌نژاد اجماع حاصل نمی‌شود و ـ سال سختی در پيش داريم بهمین لحاظ همه نیروهای تشکیل دهنده نظام جمهوری اسلامی از آغاز به امروز برای حفظ نظام به دست وپا افتاده اند.

نسل ما نسلی بود که شاهد شکل گیری و اجرای همه جنایات جمهوری اسلامی بوده است وبهمین خاطر آقای خاتمی شاید بتوانند با گفتگوهای خود نسل بی خبر جدید را خام کنند تا آرای آنها را بدست آورند اما نسل زجر کشیده ما را هرگز نمی توانند گول بزنند چرا که ما از همان آغاز به درستی تشخیص داده بودیم که نظام جمهوری اسلامی میهن ما را بسوی پرتگاه می برد که به علت سرکوب های بیش اندازه در دوران دولتمداری مهندس موسوی ، اجبارا ایران را ترک نمودیم.

آری ریشه تمام بدبختی های کنونی بدست همان حاکمان دهه اول انقلاب درایران نضج گرفت ودر حال حاضر از آن ریشه های فاسد ـ نهالی رشد یافته است که آنچنان سرطانی شده است که برای نجات میهن باید آن شجره را از خاک بیرون آورد تا مملکت نجات یابد.تمام افتخارات آقای  خاتمی به کدام یک از دستاورد های منفی دوران خمینی ختم می شود؟

 تشکیل مخوف ترین وزرات اطلاعات جهان بدستور خمینی انجام گرفت که بعد از آشکار شدن جنایات و تروهای های زنجیره ائی وزرات اطلاعات ، اینک پای اصلاح طلبان را نیز گرفته است که آنها  فقط از خود سری ماموران وزارت اطلاعات سخن می گویند ونه از ماشین سرکوب ، جنایت و شکنجه وزارت اطلاعات حرفی به میان می آورند! اصلاح طلبان اینک ادعا می کنند که آنها در آن روزگاردر دوران امام خمینی درفکرپی ریزی وزرات اطلاعاتی دمکراتیک بوده اند ونه سرکوبگر ،اما این در حالیست که وزرات اطلاعات از همان آغاز کارش به ریا ست محمد ری شهری وفرمان خمینی، تنها به دستگیری و اعدام و تصفیه های غیر انسانی دست زده است بس! بیشتر جنایات و همچنین کشتارهای سال67 که درحیات نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است ،در همان دهه اول انقلاب در دوران زنده بودن خمینی وزارت محمد خاتمی صورت گرفته است که همه اینها باعث شده بود تاخمینی از دولت مهندس میرحسین موسوی حمایت و پشتیبانی نمایند.

در عرصه اقتصادی نیز در دهه اول انقلاب با برنامه های ریاضت اقتصادی دولت مهندس موسوی توانست به جنگ بیهوده باعراق پس از فتح خمرمشهر برود.بعدها هاشمی رفسنجانی در نهایت برای نجات نظام ، مجبور به بازگشائی درهای مملکت به روی کشورهای امپریالیستی شد که باعث رشد روز افزون تورم و گرانی همه کالاهای مصرفی مردم گردید. اگر آقای محمد خاتمی اینک به تجارب گرانبهائی رسیده اند و می توانند دولت نهم و اصول گریان را به ریاست شخص ماجراجو و بی کفایتی یعنی احمدی نژاد به رهبری خامنه ای را به زیر سئوال ببرند اما بهتر است ابتدا گذشته ائی را که بدان افتخارمی کنند کنکاش نمایند تا مسائل به شکل ریشه ائی گشوده شود و همه علت های عقب ماندگی کشور بررسی گردد. اگر از این باشد  دولت احمدی نژاد نیزمعلول همان گذشته ائی است که اینک آقای خاتمی زیر پرچم افتخارات آن دوره سینه می زنند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.