رفتن به محتوای اصلی

برای عاقل کردن خامنه ای چه تلاش ها که نباید کرد!
23.01.2013 - 17:48

انگار همه سرنوشت مملکت به وجود حضرت والا یعنی سید علی گره خورده است!

یک روز برای عاقل شدن خامنه ای ، هاشمی مجبور می شود تا علیرغم  بی میلی اش بگوید ـ

هاشمی: عشق من، آقای خامنه ای است

وروز دیگر در یک سخنرانی به خامنه ای کنایه های فراوان نثار کند!

 

 

فقط این هاشمی رفسنجانی نیست که ناز خامنه ای را می کشد بلکه نیروهای سیاسی غیر مذهبی و خارج از حاکمیت نیز برای عاقل شدن خامنه ای تلاش می کنند! برای مثال

نیاز کشور به تغییر سیاست ها و اتخاذ تصمیمات کلان!

• فدائیان خلق ایران (اکثریت) بیانیه ای در مورد خطر فروپاشی ساختارهای اقتصادی و اجتماعی و مسائل مربوط به مذاکره با آمریکا، برنامه ی هسته ای و تحریم ها منتشر کرده اند ...

هاشمی رفسنجانی برای آنکه خیال رهبر را نیز آسوده سازد در ضمن در باره حزب سیاسی طرفدارش یعنی کارگزاران که از انتقاد های تند علیه دولت نهم به ریاست احمدی نژاد دست بردار نیست اینچنین گفت: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه حزب كارگزاران برخلاف اراده من به وجود آمد) هاشمی عملا از کارگزاران اعلام برائت نمود و همه آنها را مانند یک رمه بی چوپان در برابر گرگهای درنده تنها گذاشت. هاشمی رفسنجانی حتی برای جلب رضایت خامنه ائی که اینک سعی می کند زمینه های مذاکره با امریکا فراهم گردد و بخاطر دوری جستن از تندروی های د هه اول انقلاب اسلامی چنین گفت: به گزارش فارس، اکبر هاشمی رفسنجانی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اينکه همه کارهای انقلاب در دست ما نبود گفته است: حتی از موضوع تسخير لانه جاسوسی، من و آقای خامنه‌ای خبر نداشتيم بلکه آن زمان در مکه بوديم و ساعت ۱۲ شب خبری از راديو شنيديم که لانه جاسوسی را گرفته‌اند و بازرگان استعفا کرده است، لذا اتفاقاتی افتاد که الان می‌شود انتقاد کرد که فلان کار نبايد انجام می‌شد. در اوايل سال ۱۳۵۸، اکبر هاشمی رفسنجانی و علی خامنه‌ای، رهبر کنونی ايران، عضو شوای انقلاب و از نزديکان آيت‌الله روح‌الله خمينی، بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران بودند.)

در سال های گذشته حملات بسیار کوبنده ائی از همه طرف به هاشمی رفسنجانی درمورد تاریخ تاسیس حزب کارگزاران آغاز شده بود که هنوز معلوم نیست این روباه پیر یعنی هاشمی رفسنجانی که از آغاز بنیان گذاری حکومت اسلامی بسیار فعا ل بوده است، چگونه می تواند جان سالم در صحنه سیا سی بیرون ببرد. تما م شواهد تاریخی حکایت از آن دارد که هاشمی رفسنجانی در تاسیس حزب کار گزاران مستقیما دست داشته است که ناطق نوری نوری در این مورد چنین می گوید: بنابراين معلوم شد كه اصلا موضوع چيز ديگري بوده و آن بحث كارگزاران بود كه آقاي هاشمي آن‌ها را مطرح كرده بود. خبرگزاري فارس: دبير كل جامعه اسلامي مهندسين محمد رضا باهنر مي‌گويد: قرار ندادن اسامي كانديداهاي مجلس در ليست جامعه روحانيت بيشتر نوعي بهانه جويي و توجيه براي تاسيس حزب تاسيس كارگزاران بود.

اين طبقه تكنوكرات با رانت و مواضع وابسته به آقاي هاشمي شكل گرفته بود.) هاشمی رفسنجانی که در جمهوری اسلامی نما د فساد مالی و کشتار مخالفان خود و کودتا علیه ریاست جمهوری بنی صدر میباشد(کنار گذاشتن بنی صدر برای ما از تغییر یک کدخدای روستا هم راحت تر بود. هاشمی)!

او که از اول شکل گیری نظام اسلامی در ایران در همه مسائل ریز و کوچک نقش داشته است اما همیشه بازیرکی خاصی در بحرانهای سیاسی بسیار حساس خود را به شکل موذیانه ائی نجات داده است.

این بار نیز دروغ گوئی هاشمی رفسنجانی بیش از پیش آشکار گردیده است و بدین خاطرزیر ضرب رفته است .آیا این بار رفسنجانی خود را نجات خواهد داد یا با مصلحت اندیشی های آخوندی برای حفظ نظام سکوت اختیار خواهد کرد یا برای تقویت ولی فقیه در کنار رهبر خواهد نشست؟اما قدر مسلم این موضوع بسیار روشن است تا موقعیکه یک اپوزیسیون مقاوم و سراسری در برابر رژیم اسلامی شکل نگرفته باشد ، رهبران حکومت اسلامی براحتی خواهند توانست همه بحرانهای سیاسی خود را حل و فصل نمایند بی آنکه وحشتی از سرنگونی داشته باشند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.