رفتن به محتوای اصلی

آيا حکومت اوباش صفت حق اعدام اوباشان فرضی و بی گناه را دارد؟
24.01.2013 - 16:41

چراتاکنون اینهمه اعدام درملاء عام توسط حاکمان اسلامی به مایه عبرت در جامعه تبد یل نشده است!

چرا جرائم در حکومت اسلامی ریشه یابی نمی شود؟

در کشوری که فقر و تنگدستی حاکم گردد ،جنایت نیز به امور روزمره تبدیل می گردد. حاکمان اسلامی ، فقر و مسکنت را بر مردم ایران که بر روی ثروت های ملی بیکران زندگی می کنند ـ تحمیل کرده است!

ثروت های ملی مردم در 34 سال گذشته به کجا رفته است؟درروز روشن 33 ميليارد دلار در بانک‌ها گم شده است.

http://www.jahanesanat.ir/

"آملی لاریجانی با تاکید بر این‌که «مطمئن باشید که در صورت عدم برخورد قاطع با چنین جرایمی اوضاع به مراتب بدتر خواهد شد»رییس قوه قضاییه با تاکید بر این‌که مجازات اعدام با هدف بازدارندگی، منافاتی ندارد."

http://www.aftabnews.ir/vdciwwazrt1avu2.cbct.html

در سراسر گيتی، ايران تنها کشوری است که در ميادين ومعابر عمومی انسانها به دار آويخته می شوند.فرهنگ غلط حاکم برجامعه از کودک خردسال گرفته تابزرگسال را مجبور به تماشای صحنه های اعدام می گرداند تا از مرگ عبرت بگيرند. حاکمان در جامعه رعب و وحشت ايجاد می  نمايند تا انسانها هرگز به فکر تمرد ونافرمانی از حکومت اسلامی به غريزه همنوعی وانسانی خود راه ندهند. اما رژيم اسلامی در اين رهگذر نيز سخت در اشتباه است چراکه با اعدام های دائمی انسانها در خيابانها، مفهوم مرگ را در برابر چشم مردم عادی وبسيار آسان جلوه می دهد و وقتی مفهوم وپروسه مرگ برای انسانها به يک پديده بسيار گذرا وراحت جلوه کند آن جامعه در برابر مرگ بسيار بی رحم و خشن خواهند شد که صدمات روانی جدی خواهد خورد، لذا بجای ترس از مرگ امکان دارد که در برابر مرگ بسيار دلير بشوند چون انسانها ناخود آگاه به اين موضوع پی می برند که آخرخط همه چيز عاقبت مرگ است که کاملا ساده اتفاق می افتد. همواره در تاريخ خوانده ايم که فلان شاه يا حمله گر در فلان شهر از کشته ها مناره ساخته است ولی اگرازآن انسانهائی که تاکنون همين رژيم اسلامی اعدام کرده است مناره ساخته می شد از اهرام ثلاثه مصر هم مرتفع تر می شد،منتها شاهان صفاک به يکباره می کشتند اما رژيم اسلامی در طی اين 34سال و به مرور کشته است!!

دبیركل خانه كارگر: سرمایه ملی را پول توجیبی کرده‌اند!

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=58359

رژيمی که در طی اين 34سال گذشته در جريان مبارزه به اصطلاح ضد امپرياليستی اش جامعه را به فقر وفلاکت کشانده است و همين مسکنت ها ودرماندگی های مردم آنها را به کليه فروشی وفروش مواد مخدر،تن فروشی وکودک فروشی تا سر حد صدور آن به کشورهای مختلف منطقه به اقرار سايت اينترنتی حکومت"بازتاب" که اخيرا يک باند فروش وصادرات نوزدان اصفهانی توسط ماموران کشف گرديده است!!(سئوال اساسی در اينجاست که چرا در جريان مبارزه ضد امپرياليستی بيست وهشت ساله از گذشته تا کنون ،اقتصاد ايران متورم تر و ورشکسته ترومضمحل تر شده است اما کشورهای امپرياليستی همچنان رشد يافته تر وپيشرفته تر در تمام زمينه ها چه تکنلوژی،صنعتی، الکترونيک ،فضانوردی،تحقيقات علمی واختراعات وکشفيات گوناگون شده اند)

حکومتی که خود در ادبيات گفتاری ونوشتاری از فرهنگ منحوط اوباشان بهره جسته است و همه اين فرهنگ زشت و مبتذل در ديپلماسی خارجی جمهوری اسلامی متبلور گشته است ودر همين راستا آبروئی برای فرهنگ مردم ايران نگذاشته است.

بخش وسيعی از فرهنگ و مهره های با نفوذ حاکمان ايران از جريان فدائيان اسلام می آيد که شيوه واعمال سياسی آنها، چيزی نبود به جزء آدمکشی و زورگوئی به وزراء و محققان وانديشمندان که همواره در طول تاريخ بدان دست يازده اند.

از همانروزی که بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران يعنی آيت الله خمينی در بهشت زهرا در خطاب به شخصيت فرهيخته ائی همچون دکتر شاپور بختيار، نفس کش می طلبيد ودر جمله معروفش(من دولت انتخاب می کنم من در دهان اين دولت می زنم) بکار گرفت، بطور رسمی فرهنگ اوباش گری وتهديد و ارهاب در سياست مرکزی ايران به کانون پيشبرد اهداف معين سياسی تبديل ونهادينه گرديد.

ما در گذشته هيچگاه در فرهنگ سياسی (ما سيلی می زنيم وامثالهم نداشته ايم)! همه اين مفاهيم چاله ميدانی را حکومت کنونی رواج داده است چراکه بخش وسيعی از ماموران رده بالا اين رژيم از درون ميادين بار فروشی وبازار وحاشيه شهری که در جريان انقلاب ارضی شاه به شهر ها هجوم آورده بودند مه همواره مطيع آخوندها بودند و هميشه با سوداگری ومعاملات و کلاهبرداری و کشمکش وحقه بازی سر وکار داشته اند وهمواره با برپائی تکايا و قمه زنی وزنجير زنی که خود نشانی از قلدر منشی و کورکوری خواندن ورجزخوانی منحط ومشمئز کنند تنيده بوده است تشکيل يافته است.

برای نمونه در محله ما در ايران، شخص لات وباجگيری زندگی می کرد بنام "هرمز نجفی" معروف به" هرمز کفار" که مردم در زمان شاه از او وحشت داشتند.فردمذبور بعد از انقلاب اسلامی عضو سپاه پاسداران گرديد هم اکنون از او سردار نجفی نام می برند و فرمانده سپاه پاسداران در استانهای مازنداران و سمنان بوده است که از مستغلات واموال وثروت هنگفتی نيز برخوردارشده است. از اين اشخاص که اينچنين به حکومت وابسته شده اند، هريک از شما خوانندگان از اينگونه افراد بخوبی آگاهی داريد وشما نيز ازاين جمله افراد در محله هايتان حتما داشته ايد واساسا در فرهنگ اسلامی شخصيت های همچون(حر دلاور) که يک راهزن و گردن کش بود و سپس به اسلام گرويد وهمان شمشير کشی سابق را اينبار برای پيشبرد اسلام به انجام رساند بسيار است و در اساس اسلام خدمت به الله مهم است واين ماموريت در هر لباسی می تواند جامه عمل بپوشد.روش ها و راهها برای رسيدن وخدمت به اسلام مهم نيست بلکه هدف غائی که همانا گسترش اسلام می باشد امر اساسی می باشد.انسان برابر دين اسلام موجودی است تسليم گشته در برابر جباريت الله که رحمت اوست و دير ويا زود همه انسانها به اسلام تسليم خواهند شد. برابرفلسفه فکری پيشرفت اسلام در دنيا اين تراژدی در سراسر گيتی روزی اتفاق خواهد افتاد.

در جريان قتل های زنجيره ائی شخص بی گناهی که بنام(ک. ن. خ) که در قوه قضائيه از مقام بالائی برخوردار بود در تعقيب دزدان بيت المال بدست مافيا حکومتی به قتل می رسد سپس دائی نامبرده بنام سرتيپ نيروی هوائی  ن .ع. م  که در جستجوی قاتل ويا قاتلين خواهر زاده اش قرار گرفته بود نيز ناجوانمرانه به قتل می رسد. در همين حين برادر( ک. ن. خ ) که در خارج زندگی می کرد برای تحقيق به ايران می رود که با مافيا حکومتی درگير می شود.حکومت اسلامی سه جوان بی گناه را که مدتها در زندان بسر می بردند را بعنوان قاتلين به خانواده ناقل ومحمدی معرفی می نمايد که بابت اعدام آن سه نفر بيست وهشت ميليون تومان ديه طلب می کند،خانواده آن سه جوان بی گناه با هزار زحمت ومخفيانه به خانواده ناقل ومحمدی مراجعه می نمايند وادعا می کنند که فرزندان آنها با قتلهای عزيزان شما هيچ رابطه ائی ندارند وآنها قبل از به قتل رسيدن برادر ودائی شما در زندان بسر می بردند وجرم آنها سياسی هست وچگونه می شود که آنها به اين قتلها مبادرت ورزيده باشند. برای تمام ادعاهائی که در بالا آورده ام به اندازه کافی مدارک مستند موجود هست در صورت لازم ارائه خواهد شد!! اگر دقت کرده باشيد در حکومت اسلامی به ماموران مخفی وزرات اطلاعات "سربازان گمنام امام زمان" خطاب می کنند.اين بدان معنی می باشد از آنجائی که امام زمان چون هنوز در غيبت بسر می برد پس ماموران مخفی نيز در اختيار دارد که به سراغ مخاطيان حکومت اسلامی وظهورش می فرستد.شما ببيند اين حکومت تا کجاها را به نفع خويش مصادره و تحت لوای مذهب در اختيار خويش گرفته است.آنهائی که در فکر اصلاح اين رژيم می باشند چاره ائی جز اين ندارند جزء آنکه مذهب ديگری در برابر مذهب حاکمان کنونی بيافرينند که آنهم ناشدنی است چراکه حضرت باب در شيراز در هزارمين سالگرد روز تولد امام دوازدهم خواسته بود به آن انقلاب مذهبی برای نجات ملت ايران دست بيابد که نتوانست وسرش را به باد داد.هرچند فرمان قتل اورا امير کبير صادر نمود اما پشت فرمان او اسلام پناهان سنگر گرفته بودند و آنها امير را که در حال نو آوری از غرب بود وبه اونيز اتهام بابی بودن می زدند چنان تحت فشار گذاشته بودند که امير کبير به غلط برای اثبات بابی نبودنش دستور قتل حضرت باب را در تبريز صادر نمود.آخوندها تا موقعی خود در مصدر قدرت نباشند نيات پليد خود را از طريق حاکمان غير خودشان به انجام می رسانند. داستان مهدی عج وظهوراو داستانی دارد که ميهن ما را قرنهاست که گرفتار خويش کرده است. چراکه حفظ داستان ظهور حضرت مهدی عج بهترين فلسفه وجودی روحانيون می باشد تا هميشه خود را به نام نائب و وکيل او در عصر حاضر در ميان عوام جا بزنند.تراژدی تاريخ در اين نهفته است که نيروهائی بنام روشنفکر وکمونيست وغيره تا کنون از اين شعبده بازی های تعفن انگيز افيونی تحت لوای مبارزه ضد امپرياليستی ومبارزه ملی و غيره حمايت نموده ومی کنند!!

حاکمیتی که به رهبری روح الله خمینی و دار و دسته ی اراذل و اوباش، چاقوکشان و آدمکشان و مجموعه ای از جاهلان و بیسوادان زالو صفت جامعه، در بهمن ماه 1357 خورشیدی مطابق با اوایل سال 1979 میلادی، جانشین رژیم پهلوی گردید و قدرت را در دست گرفت، به کجا خواهد انجامید؟

روح الله خمینی و دار و دسته ی سفاک و ضد بشریش، به محض حصول قدرت و سوار شدن بر خر مراد که همانا دولتمداری و حاکمیت روحانیت وابسته به دم و دستگاه خلیفه گری شیعه بود، با تکیه بر عقده و حقارت همه ی طرد شدگان جامعه و عناصر سرخورده و جنایت پیشه، نه تنها همه ی وعده ها و قول و قرارهای خود را از یاد بردند، بلکه به سرعت از قافله جهان متمدن و مترقی فاصله گرفتند. بدین معنی که اوهام و خرافات، بیدانشی و بی فرهنگی و نابودی همه ی دستآوردهای گذشته ی مردم را نیز به عنوان هدف غایی و نهایی حاکمیت خود برگزیدند و فاتحه ی همه چیز را خواندند.

تبهکاری ها و ویرانگری های این دار و دسته های انگل و پارازیت جامعه در بیش از سه دهه ی گذشته بر هیچکسی پوشیده نیست. سال ها و دهه های متمادی تلاش و کوشش دلسوزانه لازم است تا شاید بتوان ویرانگری های مادی این جرثومه های فساد را جبران و ترمیم نمود. در حالیکه ضربه ها و خرابکاری های ضد بشری و غیر انسانی آنان در زمینه های معنوی تا ابدالدهر و پایان جهان نیز قابل جبران نبوده و نخواهد بود.

حاکمیتی که می خواست اولین حکومت الله و الگویی از عدل علی بر روی زمین باشد، به سرعت راه تبهکاری و فساد روز افزون را در پیش گرفت و در کوتاه مدت به صورت نمونه و الگویی باور نکردنی و غیرقابل تصور در آمد. منتها در جهت عکس و یک صد و هشتاد درجه خلاف هر آنچه نشانه انسانی و بشری نامیده می شود. فقر و بدبختی، بی عدالتی و چپاول و غارت، فساد و فحشاء، بیکاری و اعتیاد، سرکوب و اختناق، زندان و اعدام دگر اندیشان و منتقدان و غیره، همه ی آن پدیده هایی بودند که حاکمیت الله و جمهوری اسلامی در آنها به درجه ی نهایی و اول رسید.

هر روز که گذشت، بر میزان این بیدادگری ها و تبهکاری ها افزوده شد. دگراندیشان و صاحب نظران مخالف به دیار عدم و تبعید اجباری فرستاده شدند. اما از آنجا که تفرقه، خود محور بینی، و هزاران عیب شرعی و عرفی، در جهل و نکبت و نادانی نهفته است و گذشته تاریخی هزار و چهارصد ساله ی حضرات نیز نشان می دهد، خلق و خوی ضد بشری و کژدم صفتی، در نهایت این جرثومه های فساد را به جان همدیگر انداخت و به سوی وضعیتی کشاند که ما و جهانیان شاهد و ناظرش بوده و هستیم.

میهن در بند و ویران شده مان روزها و لحظه های سختی و پر مشقتی را پشت سر می گذارد. فریاد مردم دردمند گوش افلاک را کر نموده است. باید بپذیریم که هاتف و سروش و نجات دهنده ای، جز ما و تلاش پیگیر و متحدانه مان در کار نیست! و این معضل حل نخواهد شد، مگر در چهارچوب تشکل، یک دلی و همبستگی همگانی. یقینا تا زمانی که بدین نیاز مبرم جامعه توجه ای نشود، اراذل و اوباش حاکم، با تبهکاری های فزون بر این، حادثه آفرینی ها و جنایت های بیشتر به عمر ننگین و سراپا تعفن و مشمئز کننده ی خود ادامه خواهند داد و ما بازندگان بزرگ زندگی و تاریخ خواهیم بود!

 

از تشريح قضايای بالا تنها خواستم از اعدام بسياری از افراد تحت نام اوباش واراذل پرده بردارم!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.