رفتن به محتوای اصلی

اين هم باز شاهدي ديگر بر تسلط موساد بر نهادهاي امنيتي ايران
29.01.2013 - 13:38

توضیح مسئول ایران گلوبال :این نوشته بخاطر درج کامنت هایی  که در پای این نوشته آمده است ؛ مجددا به  صفحه اول  برگردانده شده است . 

بي شك صداي انفجاري كه تا شعاع 5 كيلومتري فرودو شنيده و احساس شد، صداي پاره شدن يكي از مفت خوران حكومتي از فرط دزدي، قاچاق و فساد نبود! ديديد كه هر موقع موساد اراده كرد، مثل آب خوردن حساس ترين و مخفي ترين سايت هاي نظامي و هسته اي حكومت را كه نه تنها در دل كوه پنهان بودند، بلكه تيم امنيتي كه از معدود افراد كاملاً مطمئن تشكيل شده بود، امنيت شان را تأمين مي كرد، چنان منهدم ساختند كه حتي تجهيزات و كادر فني شان را نمي توانند از زير خرمان ها خاك بيرون بياورند! انهدام آنقدر حساب شده صورت گرفته كه تمامي راه هاي اضطراري را نيز مسدود كرده است؛ آن هم درست روز قبل از انتخابات اسرائيل. انهدام در ساير سايت ها نيز كه توسط كارشناسان با ارزيابي عكس هاي ماهواره اي صورت گرفته بود، نشان مي داد كه حاصل انفجار از يك كانون نبوده، بلكه از چند كانون و به شكلي همزمان بوده است. اين براي كارشناسان امنيتي يك معني مشخص دارد: تسلط امنيتي. يعني تيمي كه انفجار را صورت داده، با فراغ بال، ساختمان ها و مناطق مشخص متعدد را بمب گذاري كرده و همزمان منفجر كرده است. يعني از نفوذ امنيتي رد است و به مديريت امنيتي هدف رسيده است. البته اين ها براي عاقلان تازه ضد خطر و بيدارباش است؛ تصورش را بكنيد كه اگر با انفجاري سلاح هاي هسته اي مواجه مي شديم، چه فاجعه اي بود و مقامات ايران هيچ كس به جز خودشان را نمي توانستند، نكوهش كنند. اصلاً قابل مقايسه با چند نفر كارشناسي كه بر اثر نشت راديواكتيو بيمار شده و به خارج فرستاده شدند، نيست. اين هم درست عبرتي براي اشخاص تحصيل كرده و كارشناس تا بفهمند كه در زندگي چيزهايي مهمتر از ثروت و مقام و موقعيت وجود دارد و هيچ انسان باوجداني با ديوانگاني كه سلاح هاي كشتار جمعي انبار مي كنند، همكاري نمي كند. اين تنها گوشه اي از آنچه بود كه سلاح هاي ساخته شده توسط شان مي توانست بر سر مردم بياورد، كه سر خودشان آورد.

البته بايد منصف بود و از آن سوي، كادر امنيتي ايران نيز بي كار نايستاد و به سرعت تعدادي روزنامه نگار را دستگير كرد كه از هوشياري شان خبر مي دهد!! يك جستجويي هم در گوگل مي كرديد، شايد عوامل بمب گذاري را در آنجا يا فيس بوك پيدا مي كرديد!؟ (بي شك اگر ها همكاران شيره اي تان كه در بدنام ترين روزنامه هاي تاريخ ايران گماشته ايد، قبلاً دستورات تان را ابلاغ كرده بوديد، حتماً همراهي تان مي كردند).

آنقدر شوت ايد كه اين تيم امنيتي تا كاملاً ترتيب تك تك تان را ندهند، از آنان دست نمي كشيد و از هشدارها اندرز نمي گيريد. شما اولين مهره هايشان نيستيد كه در زمان مقتضي از آنان استفاده كردند و وقتي تاريخ مصرف شان تمام شد، مثل سگ كشتند؛ گروه فرقان و ترورها و بمب گذاري ها را از اول انقلاب تاكنون بياد بياوريد. البته اگر اولين نبوده ايد، با اين روال بي شك آخرين مهره هاي سوخته شان پيش از آرماگدون خواهيد بود و حقيقتاً نيز وقتي كسي تا بدين حد حيوان صفت است و به شرارت علاقه مند، چه تنبيهي بهتر از اين كه مثل ضحاك مار دوش بدست همان مارهايي كه به جان مردم انداخته بود، هلاك شود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.