رفتن به محتوای اصلی

رژیم هویت زورگیران را علنی می کند و هویت آقازاده های «تجاوز گروهی به دختر جوان» را پنهان!!!
30.01.2013 - 08:07
تفسیر از:
اقبال اقبالی

رژیم اعلام کرده است که چند نفر از متجاوزین فراری هستند؛ واقعن چرا برای یافتن شان اسامی و تصاویرشان در روزنامه ها بازتاب نمی یابد. مرگ دختر جوان کم ارزش تر از چندرغازی ست که زورگیران برده اند؟!!! جهانیان دیدند که در هند بخاطر تجاوز گروهی به یک دختر مردم چه کردند. وقتی به سیمای کشور و جامعه می نگریم، می بینیم که؛ چه چوب حراجی به جان و شرافت آدمی زده اند!، و اینکه براستی اسلام و حکومت اسلامی افیون ملت ماست!

*******


... با شناسایی هویت بهزاد به عنوان یکی از اعضای گروه، کارآگاهان اداره پنجم با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت دیگر اعضای گروه به اسامی شاهرخ . 21 ساله، حسین . 27 ساله، داور . 28 ساله  و علیرضا . 26 ساله شدند که آنها نیز همانند بهزاد از مجرمان سابقه دار  منطقه اسلامشهر بودند که به واسطه اطلاع از سوابق یکدیگر، اقدام به تشکیل گروه سارقان زورگیر را کرده بودند.
در ادامه، شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما تحقیقات کارآگاهان نشان داد که تعدادی از اعضای این گروه جای مشخصی ندارند؛ لذا شناسایی محل‌های تردد متهمان جهت دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
کارآگاهان اداره پنجم در ادامه اقدامات پلیسی و با مراقبت های نامحسوس از متهم اصلی پرونده ( بهزاد ) اطلاع پیدا کردند که اعضای گروه با خودرو سواری هیوندا سفید رنگ متعلق به بهزاد، ابتدا به پارکینگی عمومی در محدوده میدان حق شناس مراجعه و در آنجا ضمن تغییر وسیله نقلیه خود،  با دو دستگاه موتورسیکلت به سطح شهر تهران رفته و پس از زورگیری به شیوه زاغ زنی، مجددا با مراجعه به پارکینگ و جابجا نمودن دوباره ی وسایط نقلیه خود، با خودرو هیوندا از تهران خارج می شوند.

با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده در خصوص، بلامکان بودن اعضای گروه، محل های تردد متهمان و نهایتا شیوه و شگرد اقدامات آنها در زمینه ارتکاب جرایم مختلف از جمله زورگیری، کارآگاهان مراقبت نامحسوس از پارکینگ مورد نظر را در دستور کار خود قرار داده و سرانجام در ساعت 13 روز یکم بهمن ماه، در حین ورود متهمان به داخل پارکینگ، در یک عملیات ضربتی همراه با درگیری با اعضای گروه سارقان، دو نفر از آنها ( بهزاد و شاهرخ ) را که قصد داشتند تا با استفاده از سلاح سرد با مأموران درگیر و از محل متواری شوند را از ناحیه پا مورد هدف گلوله قرار داده و سه عضو دیگر گروه سارقان زورگیر را نیز قبل از هرگونه اقدام برای استفاده از سلاح های سرد همراهشان، دستگیر کردند.

در بازرسی اولیه از متهمان تعداد 5 قبضه چاقو و قمه و همچنین مبلغ 5 میلیون تومان وجه نقد بدست آمده از زورگیری یکی از شهروندان که با مراجعه به پارکینگ خرید و فروش خودرو در منطقه عبدل آباد اقدام به فروش خودرو خود کرده بود، کشف شد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.