رفتن به محتوای اصلی

سه رسوائی جمهوری اسلامی، در هفته ای که گذشت!
11.03.2013 - 01:25

در هفته گذشته سه رویداد جمهوری اسلامی را رسواتر کرد.1- رئیس جمهور حکومت اسلام ناب محمدی در مراسم خاکسپاری هوگو چاوز، چهره بر گونه مادر چاوز نهاد و ستونهای اسلام در ایران بلرزه درآمدند.2- ضریح 4 میلیارد تومانی برای قبر حسین در کربلا با سلام و صلوات فرستاده شد و عراقی ها نامی از سازندگان و فرستادگان رژیم فقها بر زبان نیاوردند، آنها با شرمساری بی محلی عراقی ها در آنجا نمردند و بخانه برگشتند. و بالاخره از هر جای این نظام فاسد پرده کنار رود، فساد مالی، اخلاقی، سیاسی، فرهنگی هویدا می شود. 3- خبر رسوائی دیگر در رابطه با اعضای "مافیای رهبری" و افشای اسناد محرمانه زمین‌خواری برادران لاریجانی، موضوع داغ این هفته خواهد شد.

1

جمهوری اسلامی در جهان متحدی ندارد و ونزوئلا تنها کشوری بود که روابط حسنه ای با دولت احمدی نژاد داشت. چرا که هر دو در "امریکا ستیزی" (و نه سازماندهی دمکراتیک و سوسیال جامعه) وحدت نظر داشتند و مبارزه علیه بیعدالتی در جامعه سرمایه داری را به امریکاستیزی تقلیل می دادند. احمدی نژاد برای متحد جهانی اش هوگو چاوز عزای عمومی اعلام کرد، در مراسم خاکسپاری او شرکت کرد، با مادر چاوز دست داد و صورت بر گونه هایش گذاشت و گریست.

باند خامنه ای نسبت به رفتار احمدی نژاد در مراسم خاکسپاری چاوز واکنش نشان داده و آیت الله یزدی در رابطه با  سنت شکنی احمدی نژاد گفت: « در جلسه دیروز جامعه مدرسین برخی از اعضا خیلی ناراحت بوده و می‌گفتند که چرا حوزه باید در برابر این سخنان ساکت باشد و اظهار نظر نکند و ما باید به وظیفه دینی خود عمل کنیم و برخی دیگر هم نظر متوسط داشتند».

آیت الله ها در باره حکم مصافحه (دست دادن) مرد و زن نامحرم در ملاء فتوا دادند و عمل احمدی نژاد را غیرمجاز دانسته و نوشتند: هر كس با زن نا محرمي مصافحه كرده و دست بدهد روز قيامت با دست و غل و بسته به گردن محشور مي گردد بعد امر مي شود او را به اتش ببريد.

اقدام احساسی احمدی نژاد ناخواسته سنت های عصر بربریت را به چالش کشید و نشان داد چقدر اسلام در جهان مدرن آسیب پذیر و شکننده است.

2

جمهوری اسلامی هرگز از اصل رجحان منافع اسلام بر ایران، تخطی نکرده و همواره سرمایه و حاصل دسترنج ملت ایران را در راه اهداف ارتجاعی پان اسلامیستی هزینه کرده است تا آنجاکه فقر، فلاکت، گرسنگی و تن فروشی بشکل بیسابقه ای ملی شده است.

بیاد داریم که چه هزینه هائی صرف ساختن ضریح طلائی (4 میلیارد تومان) برای قبر حسین در کربلا صرف شد و با چه شور حسینی هیئتی عازم عراق شدند تا آنها مورد تشویق قرار گیرند و روی دستها بلند شوند.

ولی عراقی ها آنقدر عرق ملی داشتند که در مراسم رونمائی ضریح،  پهن هم بار « آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، حجت الاسلام قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت الاسلام تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و ...» نکردند!

 رسانه های رژیم نوشتند:

.«ضمن سخنرانی ها و همین طور سایر برنامه ها، کمترین اشاره ای به ایران و نقش کشورمان در ساخت ضریح نشد»

و فرستادگان ولی فقیه به کربلا پس از دریافت بیلاخ از عراق، دست از پا درازتر بخانه برگشتند. عراقی ها ضریح طلائی را رونمائی کردند و اشاره ای به این امر مهم نکردند که ضریح به قیمت گرسنگی، فقر و فلاکت چه تعداد از ایرانی ها تمام شده است تا در تاریخ خیانت های حکومت اسلامی ثبت شود.

3

امروز اسناد محرمانه زمین‌خواری برادران لاریجانی افشا شد که ضربه بزرگی بر دانه درشت های باند خامنه ای محسوب می شود.  نام های سوگلی های "بیت رهبری" (سران قوه قضائیه و مقننه ) و دستیار ویژه بیت رهبری در لیست اسناد محرمانه زمین‌خواری قرار دارد.

«به تازگی پوشه‌ای محتوی ۱۲ برگه از اسناد محرمانه دولتی به امضای اشخاص مختلفی مانند محمدجواد لاریجانی، وحید، دستیار ویژه بیت رهبری، محمدرضا اصغری، مدیرکل حراست وزارت جهادکشاورزی، مهندس اسکندری، وزیر جهاد کشوری دولت نهم و… به دست بامدادخبر رسیده و بامدادخبر بنا بر رسالت خبری خود اقدام به انتشار این پرونده کرده است.

اختلاس های بزرگ مالی و محاکمه عاملین کهریزک به مسائل روز تبدیل شده اند و همه سرنخ ها به لانه فساد "بیت رهبری" ختم می شوند.

 در ارتباط با خلافکاری های رهبری پیرامونیان احمدی نژاد از قول او گفته اند: اگر اسناد مربوط به رهبری را منتشر کنم آقا باید عبایش را سرش بکشد و از این مملکت برود.

دادگاه کهریزک بطور غیر علنی برگزار شد. دستگاه های سرکوب جمهوری اسلامی زیر نظر مستقم خامنه ای قرار دارند و در جریان سرکوب ها، تجاوزها و قتل های 1388 نیز چنین بوده است. دادگاه کهریزک در واقع محاکمه جمهوری اسلامی برهبری ولی فقیه می باشد که مافیای رهبری قصد دارد چند تن از پادوها را قربانی و ردهای آمران قتل ها را کور کند و داستان سعید امامی را در مورد قاضی مرتضوی تکرار کنند.

ولی مرتضوی هم تجربه سعید امامی را در سیته حفظ کرده  و از علنیت دادگاه دفاع می کند تا اگر قرار شد غرق شود، تنها نباشد.

در این راستا یک منبع آگاه نزدیک به دولت  به خبرنگار سحام گفت که « سعید مرتضوی قرار بوده نوار مکالمه ی خود با مجتبی خامنه ای را به همراه ببرد و برای دفاع از خود در صورت نیاز برای حضار دادگاه پخش نماید.

این منبع آگاه در خصوص محتوای این نوار مکالمه گفته که در این نوار ضبط شده، سعید مرتضوی در روزهای ۱۸تیر و پس از آن در خصوص وضعیت و نحوه برخورد با بازداشت شدگان ۱۸تیر که به کهریزک منتقل شده بودند، تعیین تکلیف می کند...

این سه رویداد نشان می دهند که که نظام پوشالی و شکننده است. جمهوری اسلامی از نظر سیاسی - ایدئولوژیک و اخلاقی سقوط کرده است و تنها باعتبار ارگانها سرکوب و فقدان اپوزیسیون آزادیخواه و مردمی دوام آورده است. فروپاشی نظام قطعی ست؛ باید به ایران فردا و سازماندهی جامعه ایی دمکراتیک و سوسیال اندیشید.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.