رفتن به محتوای اصلی

گسترش دامنه حملات اپوزیسیون به علیرضا نوری زاده
12.03.2013 - 02:24

با آغاز بکار تلویزیون تازه تاسیس “ایران فردا” سوالات و شبهات فروانی در مورد منبع بودجه و حامیان پشت پرده آن‌ در میان افکار عمومی‌ مطرح شده است.جرقه آغاز این سوالات ابتدا از تلویزیون کانال وان شهرام همایون شروع شد. شهرام همایون که زمانی‌ رفیق غار نوریزاده بود و هرچه که پیدا میکردند باهم قسمت میکردند، هنگامی که زمان تقسیم پول دریافتی از عربستان سعودی سر کچل خود را بیکلاه یافت،تازه یادش افتاد که علیرضا نوریزاده بودجه تلویزیون خود را از عربستان سعودی دریافت کرده است و در برنامه‌های خود از پرچم سه‌ رنگ شیر و خورشید نشان استفاده نمیکند.

شهرام همایون که خود بودجه تلویزیون‌اش را از پدر بزرگ نیکی‌(اطلاعات مرکزی آمریکا) دریافت می‌دارد روشن نکرده است که از دیدگاه او اساسا چه فرقی‌ بین پول پدربزرگ نیکی‌(سیا)با پول پدربزرگ نوریزاده (استکبارات عربستان) وجود دارد.
روزنامه صبح ایران لوس آنجلس نیز با انتشار مقالات پیشین علیرضا نوریزاده در مدح خمینی،به خوانندگان خود یاد آور شده است که نوری زاده تا بوده همین بوده و تا هست همین نیز خواهد بود. سیروس شرفشاهی سردبیر روزنامه فوق در فیسبوک شخصی‌ خود ضمن انتشار عکس وارونه‌ای از علیرضا نوریزاده که در حال سوختن میباشد، ویدئویی نیز از علیرضا نوریزاده با عنوان “کسی‌ که به همسر و خانواده خود خیانت کند با دیگران چه‌ها نخواهد کرد” منتشر  کرده است که وی را در حال ابراز تمایلات جنسی‌ شدید نشان میدهد.

Missing media item.

سیاوش آذری نیز علاوه بر اینکه در برنامه‌های تلویزیونی خود نوریزاده را متهم به دریافت پول و امکانات از عربستان کرده است؛ در فیسبوک خود نیز حملات تند و تیزی به همکار پیشین خود نمود و نوشت:”عجب ملتی‌ هستیم،نخست وزیرمان دکتر علی‌ امینی(امریکأیی)، اسدلله اعلم(انگلیسی)، دو ارتشبدمان حسین فردوست و قره باغی سازشکار با خمینی، روزنامه نگارمان یکی‌ با بی‌ بی‌ سی‌ و دیگری با آمریکا،و صاحب تلویزیون با پول عربستان سعودی برای روی کار آوردن رفسنجانی با هدف جدا کردن خوزستان از ایران،و…حالا بفرمائید با چنین لشکر تغییر ماهیت و جهت یافته‌ای در انتظار نجات میهن آید؟"

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
پایگاه خبری حقوق انسانی‌ و اولیه بشر:

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.