رفتن به محتوای اصلی

ته مانده های فاشیسم سومکایی به مسایل ایران پاسخ میدهند
16.03.2013 - 02:40

« فاشیسم امروزه به نیازهای جهانی پاسخ میدهد»
بنیتو موسولینی **

 ته مانده های های فاشیسم سومکایی به مسایل ایران پاسخ میدهند؛ اما چه پاسخی؟ پاسخی فاشیستی. امید دانا :«به مقوله فدرالیسم بایستی عرض کنم نه اینکه فدرالیسم آغاز تجزیه ایران نمی باشد، بلکه خود تجزیه ایران قلمداد می شود.» 
یعنی فدرالیستها تجزیه طلب هستند. در برخورد با تجزیه طلبان هم اجرای عمل« جنایت علیه بشریت» ضروریست . چرا که با تفسیر این آقا « سازمان ملل نیز به حکومت مرکز پروانه استفاده از ابزار فیزکی و نظامی را در برابر متجاوزین و یا عده ای خائن، تجزیه طلب که خواهان جدایی بخشی از خاک کشور می باشند را داده است.» 
 جریانی که شما  وابسته به آن هستید حکومتی ندارد که مردمان گوناگون ایران را به « ژنوساید» تهدید میکنید. مطمئن باشید امکان سرکار آمدن حکومت همچو جریانی در ایران به دلایل زیاد منتفی ست. که یکی از آنها اینست :« فدرالیسم و یا نوعی ازنظام غیر متمرکز» در عرصه اندیشه مورد پذیرش بسیاری از نیروهای سیاسی در ایران است. امکان عملی شدن اندیشه سومکایی و ناسیونالیسم آریایی و شاهنشاهی شما صفر است. 
 قوانین جهانی جنگ کلاسیک در مورد نیروی متجاوز خارجی ست؛ نه در مورد مردمان میلیونی داخلی که با حکومت حاکم مسئله دارند. حتی مسئله جدایی و استقلال. اقدام در این مورد اقدام به ژنوساید است. 
 شما در این نوشته  دیگران را با بکارگیری خشونت نظامی و جنگ تهدید کرده اید. و این تهدید جمعی انسانها به ژنوساید است. که جنایت علیه بشریت نام دارد.
 شما بدون تصمیمگیری جمعی مدیریت سایت ایران گلوبال کد سایت را در اختیار دارید و از این طریق مردمان گوناگون را با جنگ و  نیروی نظامی و خشونت فیزیکی تهدید میکنید که خلاف مقررات سایت است. از همینجا بررسی وضعیت شما در سایت مطرح میشود. 
نوشته اید «زبان پارسی مطلق به تمام قومیتهای ایران است» 
 در دنیایی که همه چیز در آن به سوی « انتخاب آزادانه» پیش میرود چه کسی به شما ها حق داده که زبانتان را به دیگران تحمیل کنید؟ و آنرا به  قاتل زبانهای دیگر و وسیله ای برای نابودی جسمی و روحی میلیونها انسان قرار بدهید؟ 
 خوشی و آسایش و سعادت انسانهاست که قراردادهای خاکی را تعیین میکند . هیچ قرار دادی نمیتواند ابزار کشتار انسانها باشد.  
از نظر نیروهای سیاسی دموکرات و ضد تبعیض، اتحاد شما ها با حکومت فاشیستی ایران علیه تبعیض دیدگان ، به بهانه پرستش الاهه خاک و فروش آن در بازار بردگان، برای برپایی کاخها، روی خون و استخوان ستمدگان چیزغریبی نیست؛ و همه از آن بخوبی آگاهند.

---------

*آقایون و خانومها، تمامیت ارضی ایران قابل مذاکره نیست

** فاشیسم- نوشته موسولونی
ترجمه عزت الله فولادوند 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آ. ائلیار
ویژه ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!