رفتن به محتوای اصلی

دعوت از خاتمی برای شرکت در انتخابات، و پرسش تداوم نظام فاسد دینی آری یا نه؟
18.03.2013 - 00:59

17 گروه مدافع نظام جمهوری اسلامی طی بیانیه ای از سید محمد خاتمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورده اند. ظاهرا اتاق فکر نظام برآنست تا از همه ظرفیت های جمهوری اسلامی در داخل و خارج از حکومت بهره گیرد تا احمدی نژاد را مهار و نمایش انتخابات را با دلقک بازان حرفه ای جذاب تر کنند و مهر مردم را بر تائید و تداوم استبداد، سرکوب، بی حقی عمومی و جباریت بکوبند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ژاله فرامرزیان رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، با اجماع نظر از جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی به عنوان نامزد اصلاح‌طلبات در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

فریبکاریهای 8 ساله خاتمی و دروغین بودن امکان اصلاحات در جرثومه فسادی بنام جمهوری اسلامی برملت ایران آشکار است. بارزترین گواه سخن ما، فقدان ظرفیت پذیرش "خودی های" منتقد رهبری می باشد. سرکوب خونین خیزش 1388 نزدیکترین حکایت بی اعتقادی جمهوری اسلامی به رای مردم و ناممکن بودن ایجاد مکانیزم های دمکراسی در نظام دینی ست.

شوربختانه هنوز سینه چاکان جمهوری اسلامی از تریبون های اپوزیسیون برای نجات جمهوری اسلامی عرق می ریزند و به تداوم جباریت دینی و رژیم جنایت پیشه اسلامی آری می گویند.

آرایش نمایش انتخاباتی  1392 چون همیشه، محدود به مدافعان حکومت اسلامی می باشد و آزادی در چارچوب اراده، علائق و سلائق  "رهبر" معنا می شود.

دو مافیای خامنه ای و احمدی نژاد در برابر هم صف آرائی کرده اند و اسلامگرایان امیدوار به اصلاحات، هنوز مشروعیت شرکت در انتخابات را نیافته اند. اگر بازار کساد نمایش انتخابات اینچنین ادامه یابد؛ نامحتمل نیست که مافیای رهبر از دلقک های اصلاح طلبان برای هیجانی کردن مضحکه انتخاباتی بهره برداری کند.

خامنه ای در دیدار با اصلاح طلبان امکان استفاده از آنها را ناممکن ندانست. به گزارش سرویس سیاسی انتخاب: «چندی پیش، مجید انصاری، موسوی لاری و جهانگیری دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته اند. جهانگیری گفت: ایشان برخی صحبت های ما را تصحیح کردند و برخی را نیز مثبت ارزیابی کردند. وی در خصوص مهمترین توصیه رهبری به اصلاح طلبان گفت: تاکید ویژه رهبری به اصلاح طلبان این بود که کسانی را که جمهوری اسلامی را قبول ندارند از خود دور کنید.»

حضور خاتمی، مشائی، لاریجانی، محسن رضائی، هاشمی رفسنجانی ویا ... نمی تواند مانع تداوم جباریت، سرکوب، جنایات، فقر و فلاکت گردد و بهبودی در وضعیت جامعه و کشور ایحاد کند. مشکل در قانون اساسی و سلطه اسلام و روحانیت بر ایران است.

 خانه از پای بست ویران است

خواجه در فکر نقش ایوان است.

برای رهائی از بیدادگری های 34 ساله حکومت اسلامی بایستی به کلیت نظام نه گفت و جنبش های اجتماعی کارگران، دانشجویان و زنان را برای لایروبی تفاله های مدافع نظام بربرمنش جمهوری سازمان داد. مردم باید بخیابان ها بیایند و با جمهوری اسلامی تعیین تکلیف کنند.

پاسخ های مدافعان نظام به ملت ایران نمی تواند خارج از چارجوب تداوم جباریت 34 سال گذشته باشد؛ در حالی که ملت می خواهد تغییر ریل صورت گیرد و زندگی و سیاست بر مدار آزادی، دمکراسی و برابرحقوقی شهروندی سامان یابد.

ایران در انتظار خدا، شاه و قهرمان نیست؛ رهبران عملی جنبش های اجتماعی، پیکارگران سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که در متن جامعه قرار دارند؛ خود قدرت ملی، دمکراتیک و سوسیال فردا را سازمان خواهند داد و نیازی به ملای حیله گر ندارند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.