رفتن به محتوای اصلی

احمدی نژاد:کسی حق ندارد با حذف رقبا، حق انتخابات را از ملت بگیرد
19.03.2013 - 01:16
تفسیر از:
اقبال اقبالی

او مافیای خامنه ای را نیروی بحساب نیاورد که بتواند مانع تحقق اهدافش گردد و بی مهابا گفت: کسانی که با محاسبات مادی اهداف و منافع شخصی و گروهی را دنبال می کنند بسیار کوچکتر از آن هستند که بتوانند در مسیر الهی مانع تراشی کنند چرا که قلب ها و اندیشه های توده های مردم در دست خداست و ما به این موضوع ایمان داریم و از این منظر هر چه اتفاق می افتد زیبا و خوشایند است.
و بالاخره ترکش آخر را بر قلب سیاست خامنه ای در مورد انتخابات شلیک کرد و اظهار داشت: انتخابات حق ملت است و ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و هیچ کس، حتی سیاست بازانی که قصد دارند به هر قیمتی رقبای خود را حذف کنند، حق ندارند این حق را از ملت بگیرند.
وی تاکید کرد: همه باید توجه داشته باشند که کسی حق ندارد علیه هیچ یک از آحاد ملت، توهین، افترا و تهمت بزند و این کار خلاف شرع، قانون و نقطه مقابل حرکت انقلاب و خیانت به ملت است و ملت هرگز چنین اجازه ای را به کسی نخواهد داد، چون انتخابات متعلق به ملت است.
رییس جمهور تصریح کرد: اراده مردم تعیین کننده است و بدون تردید انتخابات پرشکوه و روی کار آمدن رییس جمهوری با رای بالا، همه معادلات را حتی در سطح جهان تغییر خواهد داد.
احمدی نژاد با پیام امروز خود آدرس حجره ای محقر در حوزه را به خامنه ای داده است تا عبایش را رو دوش انداخته و راهی قم شود. پرسش اینست که آیا توازن قوای موجود در حاکمیت چنین شانسی را به احمدی نژاد می دهد یا نه؟ اما آنچه مطلوب است خیزش جنبش آزادیخواهانه میلیونی مستقل، ملی، دمکراتیک و لائیک، و خاتمه دادن به جمهوری اسلامی و نقطه پایان بر استبداد و ستمگری اسلامگرایان در ایران است!

*******

بخش هائی از سخنان احمدی نژاد، خطاب به استانداران:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد صبح امروز (دوشنبه) در نشست استانداران سراسر کشور با قدردانی از تلاش های آنان در طول سال جاری، با تاکید مجدد بر ضرورت و اهمیت کار برای خدا و خدمت به مردم، گفت: کار برای خدا نقطه افتراق موحدان با غیر موحدان است. کار برای خدا ماندگار، ارزشمند و کمال آفرین است.

 رییس جمهور تصریح کرد: اتفاقات بزرگی در جهت تحقق و استقرار آرمانها و اهداف نظام اسلامی در راه است و عناصر مانع در این راه تکاپو و دست و پا زدن های آخر خود را انجام می دهند. بخشی از مناسباتی که با گروه بندی، دسته بندی و قدرت طلبی در کشور شکل گرفت به پایان راه رسیده و و به فضل الهی از ساحت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پاک خواهد شد.

 احمدی‌نژاد تاکید کرد: در مسیر رسیدن به کمال و تعالی بن بست و نقطه توقف وجود ندارد.

 وی افزود: کسانی که با محاسبات مادی به دنبال منافع دنیایی خود هستند باید توجه داشته باشند که همه خزانه‌های الهی در اختیار خدای متعال است و خدا وعده داده به کسانی که تقوا پیشه می کنند، قدرت شناخت و تشخیص راه عطا خواهد کرد و این بالاترین نعمت و لطف الهی است.

 رییس جمهور تصریح کرد: همه باید مراقب باشند و قدر فرصت خدمت گذاری را بدانند چرا که معلوم نیست فرصت ها تکرار شود، بیشترین زیان و خسارت از آن کسی است که فرصت های امروز را به امید فرصت های محتمل فردا از دست بدهد.

 
احمدی‌نژاد تصریح کرد: بدون تردید راه و آرمان نورانی انقلاب اسلامی با قدرت و قوت بیشتر ادامه خواهد داشت.

 
رییس جمهور گفت: خدای متعال مسیری برای کمال و سعادت انسان و برقراری حکومت جهانی ترسیم کرده و کسانی که با محاسبات مادی اهداف و منافع شخصی و گروهی را دنبال می کنند بسیار کوچکتر از آن هستند که بتوانند در مسیر الهی مانع تراشی کنند چرا که قلب ها و اندیشه های توده های مردم در دست خداست و ما به این موضوع ایمان داریم و از این منظر هر چه اتفاق می افتد زیبا و خوشایند است.

 احمدی‌نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه طرح های دولت برای عمران و آبادانی کشور و رفاه مردم در بخش های مختلف به خوبی در حال اجراست، توجه به مسکن مهر و تلاش برای ایجاد تعادل و کاهش هزینه ها در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

 رییس جمهور همچنین با تاکید بر لزوم توجه به طرح های توسعه کشاورزی گفت: انتظار این است که همه استانداران توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند چرا که این یک اقدام مبنایی و اصولی بوده و منابعی که به آن اختصاص یافته است باید به توسعه کشاورزی و افزایش تولیدات پایه ای کشور بینجامد.

 احمدی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش معدن اقدامات بسیار عالمانه و دقیقی صورت گرفته و از کارهای بسیار بزرگی که در این دولت اتفاق افتاده برداشتن سرپوش از معادن کشور است.

 رییس جمهور گفت: طرح جدید دولت در خصوص معادن، مقدمات را برای احیای منافع ملی و تامین حقوق دولت از محل برداشت اشخاص از معادن کشور آماده می کند و امروز بخش معدن آماده یک جهش بزرگ است.

 
احمدی‌نژاد خطاب به استانداران گفت: باید در بخش معدن مراقبت و پیگیری بیشتری انجام دهید چرا که معادن کشور جزء منافع ملی است و ثانیا بر اساس تصمیمی که در خصوص معادن گرفته شده قرار است هر چقدر از حقوق دولت در استخراج منابع معدنی را استیفا کنید، به عنوان منابع مالی برای کارهای عمرانی در اختیار استان‌ها قرار گیرد.

 رییس جمهور گفت: با برنامه ریزی مناسب می توانید بخش وسیعی از معادن را به مردم واگذار کنید و منابع مردم را به سمت معدن هدایت نمایید.

 احمدی نژاد در ادامه با تقدیر از تلاش استانداران برای تامین کالاهای اساسی مردم آنان را به تلاش بیشتر برای کنترل بازار و نظارت دقیق تر فراخواند.

 احمدی‌نژاد همچنین به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات حق ملت است و ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و هیچ کس، حتی سیاست بازانی که قصد دارند به هر قیمتی رقبای خود را حذف کنند، حق ندارند این حق را از ملت بگیرند.

 وی تاکید کرد: همه باید توجه داشته باشند که کسی حق ندارد علیه هیچ یک از آحاد ملت، توهین، افترا و تهمت بزند و این کار خلاف شرع، قانون و نقطه مقابل حرکت انقلاب و خیانت به ملت است و ملت هرگز چنین اجازه ای را به کسی نخواهد داد، چون انتخابات متعلق به ملت است.

 رییس جمهور تصریح کرد: اراده مردم تعیین کننده است و بدون تردید انتخابات پرشکوه و روی کار آمدن رییس جمهوری با رای بالا، همه معادلات را حتی در سطح جهان تغییر خواهد داد.

 احمدی‌نژاد افزود: امروز چشم جهانیان به ایران است که چگونه از این راه عبور خواهد کرد.

 وی تصریح کرد: دولت به دنبال ایجاد فضای سالم برای برگزاری انتخابات باشکوه در کشور است و بدون تردید هر کس غیر از این فکر کند، ضرر کرده و دنیا و آخرت خود را از دست می دهد.

 رییس جمهور تصریح کرد: هیچ مسئول اجرایی در بدنه دولت حق ندارد علیه فردی مطلبی بیان کند و در عرصه انتخابات دولت صرفا امانتدار مردم بوده و به دنبال رعایت احترام کامل و رعایت قانون برای همه است.

 احمدی‌نژاد گفت: اتفاقات درخشانی به نفع اهداف متعالی در راه است و یقین داریم که اراده الهی جاری خواهد شد؛ امروز همه به دنبال عدالت، توحید، عشق و حکومت جهانی و عزت هستند و این عین پیروزی است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.