رفتن به محتوای اصلی

میترا پور شجری: جان پدرم در خطر است!
14.04.2013 - 11:45

 محمد رضا پور شجری که روز بیستم فروردین دچار دومین حمله قلبی شد، پس از انتقال به بیمارستان همان روز دوباره به زندان برگردانده شده است و هر لحظه خطر مرگ جان این زندانی سیاسی را تهدید می کند.

میترا پور شجری با ابراز نگرانی از وضعیت وخیم پدرش به سایت ملی‑مذهبی می گوید: “چند روز پیش دوباره حمله قلبی به پدرم دست می دهد و او را به بیمارستان مدنی کرج منتقل می کنند اما بدون درمان همان روز دوباره به زندان بازمی گردانند. پدرم مهر ماه سال گذشته یک سکته قلبی کرده بود و این دومین حمله قلبی او است. دکتر هم تاکید کرده که باید دوباره آنژیوگرفی جدید انجام شود زیرا آخرین آنژیوگرافی مربوط به هشت ماه پیش است اما حتی با وجود تجویز پزشک مسئولین موافقت نکردند. در روز بیستم پدر تحت معاینه قرار گرفت که تپش قلب شدید و فشارخون بالایی داشته است که دکترها  تاکید داشتند که باید سریع تحت عمل قلب باز قرار گیرد.”

وی ادامه می دهد: “آقایان قلی زاده و نژاد بهرام دکترهای عمومی خود زندان هستند که برای بار چهارم نظر عدم تحمل کیفر را برای پدر صادر می کنند و بخاطر وضعیت قلبی پدر گفته اند که باید در خارج از زندان تحت نظر متخصص قلب درمانش را پیگیری کند اما هشت ماه است که رئیس زندان مخالفت می کند.”

میترا پور شجری با اشاره به نگهداری غیرقانونی پدرش در زندان قزلحصار خاطرنشان می کند: “پدر قبل از اینکه قلبش دچار مشکل شود در زندان رجایی شهر مشکل حاد سنگ کلیه، دیسک کمر و ورم پرستات داشت. برای سنگ کلیه پزشکان رجایی شهر تجویز کرده بودند او را برای انجام سونوگرافی به بیمارستان رسول اکرم منتقل کنند. به پدر می گویند برای انتقال به بیمارستان او را می برند اما یکدفعه او را به زندان قزل حصار منتقل می کنند. اصلا این تبعید به زندان قزل حصار در حکم هم نیامده و الان به شکل غیرقانونی در آنجا نگهداری می شود. حتی روی کارتش که روی کامپیوتر می زدند همچنان زندان رجایی شهر نوشته شده است. پدر تنها زندانی سیاسی است که به شکل غیرقانونی در میان زندانیان غیرسیاسی و خطرناک نگهداری می شود.”

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.