رفتن به محتوای اصلی

خلاصه اخبار سه شنبه سه می در سوئد
03.05.2022 - 21:51

سوسیال دموکرات های سوئد حساب توییتر را بستند

حزب حاکم سوسیال دموکرات سوئد، حساب توییتر خود را می بندد و می گوید که هدف آن تمرکز بر حضور در خیابان ها و میادین عمومی برای ملاقات با مردم است.

ما در عوض در خیابان‌ها و میدان‌ها خواهیم بود، در محل کار و راه پله‌ها صحبت می‌کنیم و درها را می‌کوبیم. شما حتی ما را در فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب پیدا خواهید کرد.» ای

این حزب در سال 2007 حساب کاربری خود را در سایت میکروبلاگینگ راه اندازی کرد.

مخالفان سوئد می خواهند که پارلمان در تصمیم ناتو نقش داشته باشد

احزاب اپوزیسیون از دولت سوئد می‌خواهند که امروز نقش پارلمان را در تصمیم‌گیری درباره پیوستن یا عدم پیوستن به ائتلاف امنیتی ناتو مشخص کند.

هانس والمارک، سخنگوی سیاست خارجی حزب اپوزیسیون میانه رو، به شبکه خبری TT گفت که انتظار دارد پس از پنجمین نشست گروه تحلیل سیاست امنیتی فراحزبی، که به تدوین تحلیل جدید دولت در مورد تغییرات کمک می کند، اعلامیه ای صادر شود. وضعیت امنیتی

با این حال، هیچ اطلاعیه ای اعلام نشد و کنفرانس مطبوعاتی وزیر امور خارجه آن لینده که در ساعت 5 بعدازظهر برای آن فراخوانده بود، در یک اطلاعیه کوتاه لغو شد.

 

ناشر بازی سوئدی Embracer حقوق بازی های Tomb Raider و Deux Ex را خریداری کرد.

ناشر سوئدی بازی های ویدیویی امبراسر روز دوشنبه اعلام کرد که سه استودیوی توسعه را که مسئول بازی های موفقی مانند "Tomb Raider" و "Deus Ex" هستند از ناشر ژاپنی Square Enix خریداری کرده است.

امبراسر در بیانیه ای اعلام کرد که خرید سه استودیوی آمریکای شمالی کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال، مجموعاً 300 میلیون دلار (285 میلیون یورو) بوده و حدود 1100 کارمند را تحت تأثیر قرار می دهد.

همچنین شامل ویژگی‌های فکری (IP) برای چندین فرنچایز پرفروش، مانند «Tomb Raider»، با بازی لارا کرافت، باستان‌شناس ماجراجوی بریتانیایی است که از زمان اولین بازی‌اش در سال 1996، نماد شخصیت بازی‌های ویدیویی بوده است.

ما از استقبال از این استودیوها در گروه Embracer بسیار هیجان زده هستیم. لارس وینگفورز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Embracer در بیانیه ای گفت: ما IP خارق العاده، استعداد خلاق در کلاس جهانی و سابقه برتری را که در دهه های گذشته بارها و بارها نشان داده شده است، می شناسیم.

 

قیمت خانه های مستقل در مالمو و استکهلم سه درصد کاهش می یابد

قیمت خانه‌های مستقل در مالمو بزرگ و استکهلم بزرگ در ماه آوریل سه درصد کاهش یافت که نشانه‌هایی از ورود بازار ملک در سوئد به رکود را نشان می‌دهد.

رابرت بویژه، اقتصاددان در وام‌دهنده دولتی SBAB، می‌گوید: «اینکه در برخی ماه‌ها کمی بالا و پایین می‌رود، چندان عجیب نیست، اما ما سه درصد بالا هستیم، بنابراین این یک تغییر بسیار بزرگ است». نکته جالب اکنون این است که چقدر بادوام است.

قیمت خانه ها و آپارتمان ها در کل سوئد تنها 0.8 درصد کاهش یافت.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

مهرداد سیدعسگری
برگرفته از:
THE LOCAL.SE

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.