رفتن به محتوای اصلی

‏خودرو سپاه در مراسم خاکسپاری علی حاجیوندی به گلوله بسته شد
18.05.2022 - 05:40

خودرو سپاه امروز، در شول‌آباد، در مراسم خاکسپاری پیش‌علی حاجیوندی، هدف گلوله قرار گرفته شد. به گفته این کانل مردم ماموران حکومت را از این شهر فراری دادند، پیش‌علی غالبی حاجیوند ۳ روز پیش با شلیک ماموران امنیتی در شهرک زرایی دزفول به قتل رسید. بنا بر این خبر او سرش را از پنجره خودرو بیرون برده بود و همانجا ماموران به او شلیک کرده‌ بودند.

درگیری مردم و ماموران حکومت در مراسم خاک‌سپاری پیش‌علی حاجیوند از جانباختگان اعتراضات اخیر:

به دنبال اعتراضات در شمار زیادی از شهرهای ایران به دلیل افزایش کمرشکن مواد غذایی، بر اساس گزارش رسانه‌ها، یک نفر کشته شده است.

احمد آوایی، نماینده دزفول در مجلس روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ مه) به خبرگزاری ایلنا گفت: «فردی که در تجمعات اخیر در خوزستان کشته شده، برای شهرستان دزفول نبوده و در اندیمشک این اتفاق برای او افتاده است».

آوایی به هویت فرد قربانی هیچ اشاره‌‌ای نکرد. اما یک کاربر توییتر گفته است که نام این فرد "پیش‌علی غالبی حاجی‌وند" بوده و به دست مأموران جمهوری اسلامی کشته شده است.

این نماینده مجلس می‌گوید "دو شب پیش در این شهرستان حدود ۷۰ نفر تجمع کردند که خیلی زود هم متفرق شدند". او از تعداد بازداشتی‌های تجمعات اخیر در دزفول اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

آوایی گفت: «افرادی که در شهرستان دزفول دست به تجمع زدند از اهالی خود شهر نبودند و بیشتر حاشیه‌نشین‌هایی از بیرون دزفول بودند».

نماینده دزفول مدعی است که اطلاعی از تعداد دستگیرشدگان ندارد، اما خبرگزاری ایرنا روز جمعه ۲۳ اردیبهشت گزارش داد که در شهرهای درود در استان لرستان، اندیمشک، ایذه و دزفول در خوزستان، یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرکرد و جونقان در چهار محال و بختیاری، خرم‌آباد، فارسان در استان چهارمحال و بختیاری و فشافویه در استان تهران در این رابطه تظاهرات شده و مردم در برخی مناطق به سوپرمارکت‌ها و مغازه‌ها حمله کرده‌اند.

این خبرگزاری افزود که ۱۵ نفر در دزفول و ۷ نفر نیز در یاسوج دستگیر شده‌اند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.