رفتن به محتوای اصلی

وقاحت در چه حد که عکس کاپیتان مرا محو می‌کنید
20.05.2022 - 07:34

 

علی دایی طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در حمایت از وریا غفوری نوشت: "ساکت کردن منتقد فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. مردم در سخت ترین شرایط اقتصادی هستند و باید به جای سرکوب، فکر اساسی برای حل مشکلاتشان کرد. از هر فردی که صدای مردمش است حمایت میکنم".

لازم به ذکر است تلوزیون صداوسیما تصویر وریا غفوری، فوتبالیست ملی پوش تیم استقلال را پس از قهرمانی در لیگ برتر از جمع بازیکنان این تیم حذف کرده است.

وی پیشتر طی مصاحبه‌‌ای در واکنش به اعتراضات مردم و مشکلات معیشتی در جامعه گفته بود: "زمانی که صحبت از مسائل اجتماعی و مدنی باشد، دیگر فوتبال برای من اولویت ندارد. من باید از جایگاه اجتماعی خود استفاده کنم و صدای هوادارانی باشم که با هزاران بدبختی بلیت تهیه می‌کنند تا تیم را تشویق کنند. نمیدانم واقعا چطور مسئولین این موقعیت‌ها را می‌بینند و شرمنده نمی‌شوند".

وریا غفوری چند روز پیش از گرانی‌ها انتقاد کرد

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، در اعتراض به محو کردن تصویر وریا غفوری، از پاسخ به برنامه "فوتبال برتر" تلویزیون ایران خودداری کرد.

آقای مجیدی در نشست مطبوعاتی پس از بازی استقلال با آلومینیوم اراک، پس از پرسش خبرنگار این برنامه گفت برای شرکت در برنامه آنها تحت فشار بوده، اما حاضر به پاسخگویی به سوالات آنها نیست.

او گفت: "وقاحت در چه حد که عکس کاپیتان من را محو می‌کنید؟ من هیچ وقت جواب شما را نمی‌دهم. دوست نداشتم حرف بزنم وگرنه خیلی حرف برای گفتن است و بگویم چه نهادهایی به ما فشار آوردند که در برنامه شما صحبت کنم اما قبول نکردم."

آقای مجیدی با اشاره به احترام خود برای ناصر حجازی، گفت: "من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید کجا بروم."

تیم فوتبال استقلال تهران به قهرمانی لیگ برتر رسیده است و برنامه فوتبال برتر در پوشش قهرمانی استقلال تصویری از بازیکنان آن را نشان داد که وریا غفوری، کاپیتان تیم، در آن حضور نداشت.

وریا غفوری چند روز پیش در جمع خبرنگاران از گرانی‌ها در ایران انتقاد کرد. آقای غفوری پیش از این هم صحبت‌هایی انتقادی مطرح کرده است.

ابتکار عمل در ادای احترام بازیکنان استقلال به سحر خدایاری، زن جوان فوتبال‌دوستی که پس از تعقیب قضایی برای رفتن به استادیوم خودسوزی کرد هم به وریا غفوری نسبت داده می‌شود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.