رفتن به محتوای اصلی

ارتباط آیت الله بی بی سی با تعدد تعداد امامزاده ها چیست؟
05.06.2022 - 18:08

منظور من از "آیت الله بی بی سی" مشخصا بی بی سی فارسی نیست بلکه اکثر رادیو و تلویزیون های فارسی زبان دولتی برون مرزی هستند که هزینه آنها را دولت های انگلیس, آمریکا, عربستان و اسرائیل می دهند. بسیاری از به اصطلاح ژورنالیست های اصلاح طلب این رسانه ها ابتدا توسط بی بی سی از ایران جذب شدند. البته دوستی می گفت "قرض گرفته شدند" که بنده با این اصطلاح موافق نیستم. ولی بعدا بسیاری از اینها که در سیستم پول محور و دزد سالار جمهوری اسلامی بزرگ شده بودند و با چشم خود می دیدند که در جمهوری اسلامی اصولا "اصول کیلویی چند" بخاطر چند دلار و یورو بیشتر از بی بی سی به تلویزیون هایی که پول بیشتر می دادند پریدند.

 

نمونه ای از دورویی, خباثت و شارلاتانیسم این رسانه ها (بدون استثنا) و جانبداری جهت مند آنها این بود که بعد از پخش مستقیم کنفرانس چند روز پیش رضا پهلوی بلافاصله عوامل جمهوری اسلامی و ملی مذهبی و حزب توده ای مثل ملیحه محمدی, علی افشاری, فرخ نگهدار, پسر باقر پرهام و پسر سروش و بقیه "ضد پهلوی" ها را بعنوان تحلیلگر به تلویزیونهای خودشان آوردند تا هرچه را که رضا پهلوی در سخنرانی خود رشته کرده بود با خباثت تمام پنبه کنند.

 

یعنی اینها در همین رادیو و تلویزیونهای بظاهر طرفدار رضا پهلوی همان حرفی را زدند که خامنه ای روز بعد تکرار کرد. یا بنی صدر قبل از مرگش گفته بود که هیچ ملتی استفراغ خود را مجددا از زمین برنداشته و نخورده؛ غافل از اینکه اکثریت مردم فعلی ایران آن بیماران ناخوش و مریض سال ۵۷ نیستند که بیمارگونه "دل آشوب" گرفتند و آینده ایران را قی کردند و همین جمهوری اسلامی خود آنها را نیز به بیرون از کشور استفراغ کرد که هنوز هم بیمارگونه خود را اپوزیسیون رژیم پهلوی می دانند و نه اپوزیسیون رژیم جمهوری اسلامی.

 

 تازه خود خامنه ای در مثالش به بنی صدر گفت که در همان فرانسه هم بعد از انقلاب "خورده اند" و پادشاهی را بازگرداندند. ده روز پیش بیش از ١١٢ میلیون فیلیپینی در یک انتخابات کاملا آزاد و دموکراتیک "خوردند" و فردیناند مارکوس (کهتر) فرزند دیکتاتور وحشتناک سابق فیلیپین (مارکوس _ مهتر) را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کردند. تعجب آور نیست که این رسانه های دو رو و شیاد و شارلاتان  امثال افشاری ها؛ پرهام ها, محمدی ها و سروش ها و دهها اصلاح طلب و ملی مذهبی و نواندیش دینی ضدایرانی را شبانه روز به تلویزیونها می آورند تا انواع و اقسام مزخرفات را به نفع جمهوری اسلامی و علیه نظام پهلوی استفراغ کنند. بسیاری از اینها وقتی مقاله می نویسند با حداکثر آرای منفی هموطنان در سایت هایی نظیر گویا روبرو می شوند و بنده این را بارها تذکر داده ام.

 

اگر نگاهی دقیق به آمار روزنامه نگاران جمهوری اسلامی در ایران و در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور بیندازیم, می بینیم که بیشتر آنها اصالتا شیرازی یا از استان فارس هستند. سپس اصالتا از شمال, تهران, قم و خراسان هستند که با آمار منتشر شده امامزاده ها همخوانی مستقیم دارد. حقیقتا که گرگ زاده عاقبت گرگ شود, گرچه در دامان غرب بزرگ شود.

 

علی تهرانی نیا

 alitehraninia2014@gmail.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

دكتر عبدالستار دوشوكي

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.