رفتن به محتوای اصلی

هخای ثالث، علی جوانمردی، و ریش بچه ی سه ساله!
08.06.2022 - 09:47

یعنی واقعا باید به تلویزیون معظم «ایران اینترنشنال» تبریک گفت، با «کارشناسان»ی که برای گفت و گو و مناظره انتخاب می کند و مثلا کسی را که در زمان انقلاب ۵۷، سه سال داشته در مقابل یک استاد روزنامه نگاری که از سال ۵۷ تا کنون فراز و نشیب های سیاسیِ بسیاری را از نزدیک نظاره کرده قرار می دهد!

آفرین به این انتخاب!

و بعد تبریک بگوییم به خودمان و ملت ایران که تخم و ترکه ی «هخا» به شدت در حال رشد و نمو است، و رسانه های بزرگ و مطرح هم برای شنیدن نظرات این «هخاچه»ها سر و دست می شکنند!

این رشد و نمو و علاقه ی وافر رسانه های مردم دوست بر مردم ایران مبارک باد!

اما می رسیم به این که هخاهای گرامی، در صدد هستند، امثال مایی که تاریخ زنده ی قبل و بعد از انقلاب را به چشم دیده ایم به نوعی خل و مشنگ کنند به عبارتی به شما که الان دارید آفتاب را بالای سرتان می بینید، بگویند که این آفتاب نیست، ماه است، الان هم روز نیست، شب است!

من بعد از دیدن مناظره(!)ی جوانمردی با جناب استاد دکتر نوری زاده یک لحظه تصور کردم نکند من اشخاص را با هم قاطی کرده ام و بزرگ را کوچک دیده ام و کوچک را بزرگ دیده ام!

 

وقتی جوانمردی از اطلاع داشتن از تفکرات میلیون ها نفر سخن گفت، به خودم گفتم ماشاءالله ایشان چه تشکیلات عریض و طویلی در اختیار دارد که می تواند از نظر میلیون ها نفر با خبر باشد.

بعد که ایشان از شنیدن صدای پای فاشیسم، در آینده سخن گفت، باز بر میزان تعجب ام افزوده شد و گفت ام ما امروز زیر نعلین های آخوندها که فاشیست هم نیستند بلکه بد تر از فاشیست و مسلمان سیاسی هستند جیغ و ر.. مان در آمده آن وقت ایشان که نمی دانم در کجای قسمت تحتانی نعلین ها قرار دارد، صدای پای فاشیسم را همین جا زیر نعلین در آینده ای که معلوم نیست کی باشد دارد می شنود، و به ایشان و گوش های تیز ایشان مرحباها گفتم.

حرف های دیگری هم زده شد که اگر بخواهم به آن ها بپردازم، مقاله تبدیل به جزوه بلکه هم کتابچه شود پس فقط به این موضوع می پردازم که «هخای ثالث»، وقتی از این که در دوران انقلاب جزو کسانی بوده که ریش نداشته سخن گفت من دیگر سر م را زیر آب سرد نگه داشتم تا سی پی یوی داخل جمجمه ام ذوب نشود که مگر بچه ای که زمان انقلاب سه سال داشته، و ده سال بعد یعنی در سال ۶۷ هم ۱۳ سال داشته و تازه سال ۷۰، شانزده سال اش شده، چه هورمونی در بدن داشته که می توانسته ریش داشته باشد، اما چون از اول همه چیز را در مورد حکومت نکبت بلد بوده، از گذاشتن ریش خودداری کرده است!

دیگه هیچی دیگه! از یک طرف حکومت، و از طرف دیگر هخاهای حکومتی، ما را آخر عمری دیوانه ی کامل نکنند، باید خدا را شکر کنیم!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
گویا نیوز

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.