رفتن به محتوای اصلی

حضور امیر تتلو، خواننده جنجالی ساکن ترکیه در سفارت ایران برای تمدید گذرنامه و حواشی آن
16.06.2022 - 07:25

امیر تتلو، خواننده زیر زمینی ساکن ترکیه که شب گذشته به طرفداران اش اعلام کرده بود، به سفارت ایران در استانبول خواهد رفت، ادعای خود را عملی کرد. او گفته بود که پاسپورت اش را احتیاج دارد و برای گرفتن مدارک هویتی خود به سفارت ایران در ترکیه خواهد رفت.

به گزارش فرارو، ویدیو‌های تازه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که امیر تتلو در میان جمعی از هوادران اش مقابل سفارت ایران در استانبول قرار دارند. چند نفر هم با لباس مشکی او را تا فضای داخلی ساختمان سفارت همراهی می‌کنند.

مراجعه امیر تتلو به سفارت ایران در ترکیه در شرایطی است که روز گذشته محمد امین تقویان، بازپرس دادسرای جنایی تهران اعلام کرده بود، در پی شکایت از برخی سایت‌های شرط‌بندی امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی به دادگاه احضار شده اند. اما بعید به نظر می‌رسد که سفارت تا پیش از صدور حکم قضایی برای امیر تتلو، اقدامی علیه او انجام دهد.

اطلاعیه کنسولگرای ایران در استانبول درباره تتلو

روابط عمومی سرکنسولگری ایران در استانبول در ارتباط با حضور امیرحسین مقصودلو (تتلو) در کنسولگری ایران در استانبول در صفحه توئیتر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است نامبرده امروز چهارشنبه 25 خرداد 1401 با مراجعه به این سرکنسولگری درخواست صدور گذرنامه برای خود کرد که با توجه به نقص مدرک و اصرار ایشان برای مستثنی شدن از برخی بندهای قانونی الزام آور برای صدور گذرنامه، درخواست کتبی مشارالیه عینا جهت اخذ تصمیم لازم به تهران منعکس شد. بدیهی است به محض وصول پاسخ از مرکز اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.