رفتن به محتوای اصلی

اپوزیسیون در دام دستگاه اطلاعاتی ایران , علی تهرانی نیا کیست؟
04.08.2022 - 22:31

افشین جم در مصاحبه با کیانوش توکلی

استراتزی دستگاه اطلاعاتی روسیه : "ایجاد شک و تردید در ‏مورد حقیقت؛ که مردم را دچار فلج فکری در تصمیم‌گیری می‌کند. مردم در مواجهه با انبوهی از اطلاعات نادرست ‏و متناقض، دچار بی‌تصمیمی و انفعال می‌شوند، چون دیگر مطمئن نیستند چه چیزی درست و چه چیزی غلط است." دستگاههای اطلاعاتی جمهوری اسلامی بر اساس الگو برداری از روس ها , شبکه های نفوذ نرم در بین اپوزیسیون ایجاد کرده اند تا همه را به جان هم بیاندازند و مردم را خسته ؛ بی تفاوت و سرانجام منفعل سازند و نگذارند که هیجگونه اتحاد و همراهی در بین اپوزیسیون ایجاد شود

 

#####

کیانوش توکلی : عبدالستار دوشوکی به مدت 10 سال و 4 ماه بود که حساب کاربری در سایت ایران گلوبال داشت و اولین مقاله او در ماه ژوییه سال ۲۰۰۶ در سایت ایرانگوبال درج شده بود. او در طول ۱۶ سال دقیقا ۳۸۰ مقاله در سایت گذاشته است و برخی  نوشته های  جنجالی با نام مستعار نیز علیه اپوزیسیون در سایت ایران گلوبال به چاپ رساند.

محتوای مقالات  دوشوکی بر بستر یک ژورنالیسم  سطحی وظاهری فریبنده   ولی  مشخصا هدفمند علیه اپوزیسیون بود بخش بزرگی از نوشته های او علیه مبارزینی همچون مهر انگیز کار ، اسماعیل نوری علا و .....

دوشوکی  فعالانه علیه رسانه های فارسی زبان چون رادیو فردا ، من و تو ، کانال یک ، تلویزیون میهن ؛ تلویزیون  کلمه ، بی بی سی و ایران اینترناشینال دست به پروپاگاندا می زد .

دوشوکی بشدت علیه  تشکل ها یی همچون حزب سکولار دمکرات ؛ جنبش سکولار _ دمکرا ت ها ؛  شورای ملی ایرانیان ، ققنوس ، علیه رضا پهلوی ، شورای دمکراسی خواهان ،  شورای مدیریت گذار ، شورای ملی تصمیم و…ودر یک کلام او به بهانه نقد در همه ی این سالها مشغول تخریب  اپوزیسیون و علیه  صدای اتحاد طلبی  ایرانیان بود.

بطور نمونه عبدالستار دوشوكی سال گذشته  با نام مستعار , ویدو کلیبی 2 دقیقه ای ازسخنان اقای شهرام همایون,  تحت عنوان امیل رسیده , در سایت ایران گلوبال به چاپ  رسانده بود که جنجالی به پا کرد. و اینجانب متاسفانه  مجبور به دفاع از کار غیر اخلاقی ایشان شدم. و ..... بخاطر اینکه آبروی دوشوکی نزد شهرام همایون حفظ   شود .

 

 

درباره دو "سندی" که عبدالستار دوشکی به زعم خود برای افشای کیانوش توکلی و... "رو" کرد

 

پاسخ کیانوش توکلی به اتهامات و توهین های آقای عبدالستار دوشوكی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

Sareh Sokoot یک بخشی باور نمیکنند چگونه ممکن است افرادی پیدا شوند تحصیلکرده و ِآشنا به حقوق بشر و دموکراسی، که در قالب دوست و دلسوز بتو نزدیک می‌شوند ، ناگهان گرگهای دهان دریده ای می‌شوند که باور کردنی نیست.

بخشی از روی صداقت، همه افراد را به گروه خود راه می‌دهند و ناگهان مزدور از آب در می آیند

بخشی از سلطنت طلبان ضد رضا پهلوی که به بهانه پادشاهی خواهی آب به آسیاب جمهوری اسلامی میزنند.

بخشی سکوت میکنند و نظاره گر هستند

یعنی معجونی از افراد در جامعه منسوب به ایرانیان جمع شده اند که خود زنی میکنند و خود زنی.....

ش., 06.08.2022 - 07:36 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Sareh Sokoot

اپوزیسیون باید یاد بگیره درس بگیره از این وقایع و کنترلشون کنه، برای کنترل کردن راه هست ، منتها از بدبختی بخش بزرگی از کارآمدترین آدمهای اپوزیسیون اصلا گوش نمیدن به راهکار چه برسه که بهش فکر و عمل کنن.

ش., 06.08.2022 - 07:33 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Daryadel Tawana

کیانوش گرامی، دیگر نباید دم فروبندیم و عزلت گزینیم ۴۳ سال گذشت ما پیر شده ایم و ایران هم به غارت رفت!! و ویران شد!!

عده ای در حوادث تاریخی فریز شده اند گویا نمی خواهند به آینده فکر کنند چراکه با حضور در گذشته ها، بر افکار گذشته خود صحه می گذارند ضد امپریالیست هستند!! مخالف استبداد شاه هستند !! و......حتی در بررسی وقایع ۱۳۳۲ به نقش و کارکرد بیگانکان و روحانیت شیعه توحهی نمی کنند !! در بررسی نقش رضا شاه پس از انقلاب مشروطه هم ، به نقش بیگانگان، روس و انگلیس در روندهای سیاسی توجه ندارند که اکثریت مشروطه خواهان نگران از خدشه به تمامیت ارضی ایران، آزادی را فدای امنیت نمودند و..........

در کتار و همراه و همصدا با اینها ، ماموران حکومت ولایی در لباس سوپر انقلابی عمل می کنند و از همبستگی ملی و همکاری نیروهای ملی به لطایف الحیل جلوگیری می کنند بر هیمه می افزایند تا آتش اختلاف شعله برکشد و همه ما را بسوزاند.

ش., 06.08.2022 - 07:31 پیوند ثابت
هوشنگ اسدی

Mokhtar Barazesh

من هم با نظر شما موافقم . به این دوشوکی تا حدی اطمینان پیدا کرده بودم و اینکه در خیلی از بحثهای منطقی هم فعال بود . اصلا اینکه بنوعی در پریودی متعهد به کمک رسانی برای رژیم شده باشد یا نه ،اگر چه تعیین کننده است، اما ادبیات او بخودی خود کافی است که بشود نظر داد ، که ما متاسفانه با فرهنگ یک لومپن سیاسی بدون کنترل مواجه هستیم که تفاوتی با هرز گویان افراطی بسیجی ، شاه الهی ندارد

جمعه, 05.08.2022 - 19:15 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Dariush Moradi

دوست گرامی کیانوش توکلی ، فراموش نکنید که آقای دوشوکی صرف نظر از اینکه چه کسی هستند ، ایشان عمدتا از طرف شما به جامعه سیاسی ایرانی ( تحمیل ) شدند ؟

جمعه, 05.08.2022 - 19:14 پیوند ثابت
نظرات رسیده

 

Mokhtar Barazesh

 

کیانوش عزیز 
سپاس از مصاحبه جالب، مهم و روشنگری بی سابقه ات در باره ی «نفوذ نرم» ... 
اشاره تو به فعالیت های شخصی مثل دوشوکی که ما سالهاست با نام  و مواضع ایشان آشنا هستیم و واقعا او را بخشی از اپوزیسیون می دانستیم واقعا شوک بر انگیز بود. آفرین به تو که با وجود تحمل ناسزاهای فراوان از جانب شخص نامبرده، با کمال شکیبایی گفتگویت را شخصی نکرده و حتی با هشیاری به دلیل عدم حضور او (دوشوکی)  فقط به «فاکت ها» و «مواضع» ایشان پرداختی. 
گفتگویی بود هم با مضمونی بسیار آگاهی دهنده، و روشی مدنی ... سپاس از تو ...

جمعه, 05.08.2022 - 11:11 پیوند ثابت
هوشنگ اسدی

برنامه خوبی بود ، خوب است اینگونه برنامه ها بصورت تخصصی هم دنبال سود . ،البته اینبار مورد شورای تصمیم بود و این طبعا شروع بود، که می تواند در موارد دیگر هم ادامه یابد. همانطور که افشین اشاره کرد بعد از مصاحبه مسیح در سی-ان-ان، سایبری های هوادار سلطنت (فیک یا واقعی ) زوزه هایشان گوش فلک را کر کرده بود. البته من اعتقاد دارم صرفنظر از کامنت های عبوری بی چهره گان، بسیار هواداران سلطنت هستند با آدرسهای معین ، شغل و مکان و خانواده که به همین سادگی نمی توان گفت فیک هستند، آنهاتمام تلاششان علیه مسیح علی‌نژاد است .

امیدوارم که آقای رضا پهلوی تلاش برای ترور مسیح را محکوم کند و ساکت نباشد . آیا برجسته‌تر از مسیح در میان اپوزیسیون کسی دیگری وجود دارد ؟ .رضا پهلوی در مورد آزاد و اذیت هادی خرسندی توسط سلطنت پرستان عکس‌العمل خوبی نشان داد . بهر صورت این وضعیت تاسف انگیز را ما ایرانیان داریم . تذکر آقای افشین جم به رضا پهلوی به گمانم نادرست بود که او خواسته بود که رضا پهلوی بخواهد هواداران فحاش از جانب کنشگران و یا دیگران در فضای مجازی بلاک شوند .... این تذکر و یا خواست از او با اصل آزادی بیان و هر کسی مسئول گفتار صرفا خودش است در تناقض است ،اگر چه منظور افشین قابل درک است

جمعه, 05.08.2022 - 09:16 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.